Feyenoord

Ik kan niet wachten tot De Bondscoach en ik worden aangesteld als scout in Griekenland.
Dan zullen wij eens laten zien hoe je moet netwerken. Ik denk dat de dames van PSV niet eerder zo'n brede selectie gehad zullen hebben.

Hahaha!!! Dat worden drie volwaardige selecties. Of ze kunnen voetballen, weet ik niet. Maar voldoende andere kwaliteiten, dat weet ik wel zeker.
 
De nieuwe algemeen directeur van Feyenoord, naar alle waarschijnlijkheid. Heeft ervaring in de wereld en een netwerk in Amerika en Mexico, dus voor de scouting van Feyenoord ook een boost. Weet u het nog? Toen PSV DE Nederlandse club was in Mexico? Straks zijn we de nummer 3.
Hoeveel top Mexicanen haalde PSV uit Mexico? Alleen Lozano toch?
 

Wat is dat toch met die Nederlandse wannabe hooligans? Elke buitenlandse wedstrijd die ik heb bezocht lijkt het allemaal veel beschaafder en zitten supporters gewoon lekker door elkaar en juichen ook gewoon voor de club voor wie ze staan. In Nederland kan het nergens (zie Ajax Heracles bijv) en zo vaak zijn NL hooligans in het nieuws dat er dingen worden gesloopt/beklad. Dom kutvolk!!
 

Wat is dat toch met die Nederlandse wannabe hooligans? Elke buitenlandse wedstrijd die ik heb bezocht lijkt het allemaal veel beschaafder en zitten supporters gewoon lekker door elkaar en juichen ook gewoon voor de club voor wie ze staan. In Nederland kan het nergens (zie Ajax Heracles bijv) en zo vaak zijn NL hooligans in het nieuws dat er dingen worden gesloopt/beklad. Dom kutvolk!!
Man man man. Even een paar weken in de bij de Berlijnse Muur passende stasi gevangenis doorbrengen.
 

Feyenoord heeft geen vertrouwen meer in nieuw stadion en stopt met Feyenoord City

link

Feyenoord gaat niet meer door met Feyenoord City, het project om een nieuw stadion op Rotterdam Zuid te laten bouwen. Bouwconcern BAM heeft de betrokken partijen laten weten dat de voorwaarden om het stadion te bouwen extreem gewijzigd zijn. Daardoor vindt de Rotterdamse club het niet meer verantwoord om door te gaan met het langlopende stadionproject.

Dat zat er wel aan te komen.
 

Feyenoord heeft geen vertrouwen meer in nieuw stadion en stopt met Feyenoord City

link

Feyenoord gaat niet meer door met Feyenoord City, het project om een nieuw stadion op Rotterdam Zuid te laten bouwen. Bouwconcern BAM heeft de betrokken partijen laten weten dat de voorwaarden om het stadion te bouwen extreem gewijzigd zijn. Daardoor vindt de Rotterdamse club het niet meer verantwoord om door te gaan met het langlopende stadionproject.

Dat zat er wel aan te komen.
Was natuurlijk van de start aan al totaal surrealistisch: zo’n frotclub als Feyenoord in een stadion van een half miljard.
P.s., ben benieuwd of die BAM-aandelen nog ooit iets waard worden.
 
Was natuurlijk van de start aan al totaal surrealistisch: zo’n frotclub als Feyenoord in een stadion van een half miljard.
P.s., ben benieuwd of die BAM-aandelen nog ooit iets waard worden.
Het is natuurlijk geen frotclub, maar de kosten van zo'n stadion zouden zelfs voor Ajax niet verantwoord zijn, laat staan voor een club die al langer dan een decennia met financiële problemen kampt.
 
Het is natuurlijk geen frotclub, maar de kosten van zo'n stadion zouden zelfs voor Ajax niet verantwoord zijn, laat staan voor een club die al langer dan een decennia met financiële problemen kampt.
En dat was toch al een lange tijd overduidelijk voor mijn gevoel?
 
Tja, maar durf zo'n project maar eens af te blazen..
Categorie stoppen met staatsloten kopen als je onvoldoende geld hebt. Het is niet meer dan logisch. De domheid zit in de miljoenen in lobbie en haalbaarheid gestoken hebben, niet in de knoop doorhakken dat het niet haalbaar is.
 
Categorie stoppen met staatsloten kopen als je onvoldoende geld hebt. Het is niet meer dan logisch. De domheid zit in de miljoenen in lobbie en haalbaarheid gestoken hebben, niet in de knoop doorhakken dat het niet haalbaar is.
Eens, maar stoppen als er al miljoenen inzitten vinden mensen ook wel eens lastig.
 
Categorie stoppen met staatsloten kopen als je onvoldoende geld hebt. Het is niet meer dan logisch. De domheid zit in de miljoenen in lobbie en haalbaarheid gestoken hebben, niet in de knoop doorhakken dat het niet haalbaar is.
Het was natuurlijk al een spannend project. Elk groot project heeft bijna een zekerheid om financieel te ontsporen. Gecombineerd met zeer sterk gestegen (staal) prijzen, krapte op de arbeidsmarkt en bij de BAM een historie van ambitieuze projecten die een financieel mijnenveld bleken te zijn is dit op dit moment wel een logische uitkomst.
En ach, de supporters zijn blij dat ze in hun "colloseum" moeten blijven spelen in plaats van in een "gratis" half miljard stadion.
 
Heerlijk om te lezen. Die club kan geen kant op. Ideaal scenario dit, nu in de problemen vanwege het afketsen van de bouwplannen en over een paar jaar bedenken ze wellicht nieuwe megalomane plannen die de club weer jaren in haar greep kunnen houden.
Tsja, wel veel volk, dus een groot (dus duur) stadion, maar eveneens weinig inkomsten. En met die idioten van supporters is het geen reclame als je je als bedrijf aan Feyenoord verbind.
Wij hebben voor 15 miljoen de lach van Bruma, Feyenoord de rekening van een afgeketst plan.
 
Nu je disney voor 2e per maand kan afsluiten deed ik het maar, puur om de Feyenoord docu te zien. Eerste 2 afleveringen net gedaan en moet zeggen geweldig gemaakt en geweldige club ook. Als psv'er is het moeilijk neutraal te oordelen maar feyenoord is echt geweldig als geheel gewoon :love: Als PSV geen kampioen mag worden dan mogen zij het van mij altijd worden, of elk ander club op ajaks na..
 
Terug
Bovenaan Onderaan