Nederlands Elftal

Wow cool. Didnt even know that. Sounds interesting, when are the first matches?

January. Portugal in the same group as you. I am curious to see how the Netherlands will compete, but of course we should expect a huge amount of difference in quality.

Futsal is organized by UEFA and FIFA. UEFA website will have all the details.
 

Keepers: Justin Bijlow, Mark Flekken en Joël Drommel
Verdedigers: Stefan de Vrij, Jurriën Timber, Matthijs de Ligt, Denzel Dumfries, Virgil van Dijk, Nathan Aké, Daley Blind, Tyrell Malacia
Middenvelders: Georginio Wijnaldum, Frenkie de Jong, Davy Klaassen, Teun Koopmeiners, Guus Til, Ryan Gravenberch en Marten de Roon
Aanvallers: Memphis Depay, Noa Lang, Danjuma Groeneveld, Steven Berghuis, Wout Weghorst, en Donyell Malen


Zowaar Drommel erbij ipv Krul. Ben benieuwd wat Krul dan wekelijks laat zien, want ik vind het totaal ongeloofwaardig dat Drommel momenteel bij Oranje zit.
Verder geen gekkigheid. Wout wint van Luuk, Malacia wint van Wijndal, Cody geblesseerd en Stevie speelt nog niet genoeg.
 

Keepers: Justin Bijlow, Mark Flekken en Joël Drommel

Verdedigers: Stefan de Vrij, Jurriën Timber, Matthijs de Ligt, Denzel Dumfries, Virgil van Dijk, Nathan Aké, Daley Blind, Tyrell Malacia

Middenvelders: Georginio Wijnaldum, Frenkie de Jong, Davy Klaassen, Teun Koopmeiners, Guus Til, Ryan Gravenberch en Marten de Roon

Aanvallers: Memphis Depay, Noa Lang, Danjuma Groeneveld, Steven Berghuis, Wout Weghorst, en Donyell Malen


Zowaar Drommel erbij ipv Krul. Ben benieuwd wat Krul dan wekelijks laat zien, want ik vind het totaal ongeloofwaardig dat Drommel momenteel bij Oranje zit.
Verder geen gekkigheid. Wout wint van Luuk, Malacia wint van Wijndal, Cody geblesseerd en Stevie speelt nog niet genoeg.

Ik zou op den duur Frimpong er graag bij hebben als rechtsback, maar denk dat ze die even bij Jong houden zodat ie wat meer kan wennen aan het onder Nederlandse jongens zijn en de taal beter kan leren. Wel heb je met Dumfries nu maar 1 echte rechtsback. Timber is dan de back up, maar vind ik geen RB. Fijn dat Danjuma er nu vast bij zit. Momenteel op basis van vorm in ieder geval de beste aanvaller. En Drommel... tja, ik hoop dat ie 3e keeper is. Krul is ook weinig meer van over, dus dat is lood om oud ijzer. Eigenlijk moet Cillessen weer opgeroepen worden nu hij weer speelt. Pasveer zou op vormbasis nog in aanmerking komen, maar ik denk dat Van Gaal denkt dat die niet heel lang meer op hoog niveau zal blijven, dus hem bij de groep halen als oudje heeft weinig zin. Flekken is wel een hele goede keeper, op vorm momenteel de beste in de Bundesliga. We hebben met Bijlow en Flekken zowaar twee topkeepers. Cillessen er weer bij en Oranje heeft genoeg keuze.
 
Jasper Cillessen keert na een afwezigheid van ruim vijf maanden terug in het Nederlands elftal. Bondscoach Louis van Gaal heeft de doelman van Valencia opgeroepen na een afmelding van Joël Drommel, die ziek is.
o.O
Alweer een PSV speler die ziek zwak of misselijk is. :fever: :bandage: :sick:
 
Jasper Cillessen keert na een afwezigheid van ruim vijf maanden terug in het Nederlands elftal. Bondscoach Louis van Gaal heeft de doelman van Valencia opgeroepen na een afmelding van Joël Drommel, die ziek is.
o.O
Alweer een PSV speler die ziek zwak of misselijk is. :fever: :bandage: :sick:
Wees blij, kunnen ze in ieder geval niet geblesseerd raken..
 
Heeft Karsdorp iets uitgehaald met alle dochters van alle bondscoaches soms? Wekelijks speel je bij Roma en Rensch wordt eerder opgeroepen…
 
Heeft Karsdorp iets uitgehaald met alle dochters van alle bondscoaches soms? Wekelijks speel je bij Roma en Rensch wordt eerder opgeroepen…
Frimpong had ik vooral graag gezien. Rensch speelt nooit, en laatste pot dat hij speelde was hij nog slecht ook meen ik.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat doen ze tijdens het Spartaanse aftuigregime wel wat de trainingen van Schmidt blijkbaar zijn. Volgens mij train je bij Oranje niet zo ''hard'' als Schmidt de boys laat trainen.
Als dat eerste echt het probleem is.. gakpo bijvoorbeeld heeft een hersenschudding bij oranje opgelopen. Van Thomas, Pröpper, Ginkel en Götze weten we dat die issues hebben.. ik weet niet of ze hard trainen. Heb op yt wel eens wat trainingen bekeken. Heb niet het idee dat hij spelers afmat..
 
Als dat eerste echt het probleem is.. gakpo bijvoorbeeld heeft een hersenschudding bij oranje opgelopen. Van Thomas, Pröpper, Ginkel en Götze weten we dat die issues hebben.. ik weet niet of ze hard trainen. Heb op yt wel eens wat trainingen bekeken. Heb niet het idee dat hij spelers afmat..
Mijn gevoel is dat voetballers sowieso niet zo hard trainen in vergelijking met andere topsporters.
 
Mijn gevoel is dat voetballers sowieso niet zo hard trainen in vergelijking met andere topsporters.
Hangt ook wel van de belasting af denk ik. Als voetballer speel je wel wekelijks, soms meermaals zelfs. Dat is wat anders dan sporten waar je vooral toeleeft naar toernooien. Zullen Hockeyers, Basketballers en andere teamsport atleten echt harder trainen? Daarnaast, wij zien soms de veldtraining van voetballers, maar niet wat ze daarnaast nog allemaal in de sportschool/ het krachthonk doen.
 
Hangt ook wel van de belasting af denk ik. Als voetballer speel je wel wekelijks, soms meermaals zelfs. Dat is wat anders dan sporten waar je vooral toeleeft naar toernooien. Zullen Hockeyers, Basketballers en andere teamsport atleten echt harder trainen? Daarnaast, wij zien soms de veldtraining van voetballers, maar niet wat ze daarnaast nog allemaal in de sportschool/ het krachthonk doen.
Eerlijk is eerlijk, dat weet ik ook niet exact. Ik ben wat meer op de hoogte van waterpolo dan van voetbal. Dat is echt een heel pittig trainingsregime, waarbij er meerdere droge en natte trainingssessies per dag plaatsvinden in de nationale selectie. Die spelen inderdaad wel minder wedstrijden, maar als er dan een toernooi is, wordt er vaak dagelijks (!) een wedstrijd gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan