AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Laten we gewoon kappen met dat vergelijken. Nogmaals, ajax is weg, foetsie, gone.. en precies zoals jij zegt en hier al door iedereen (except one) min of meer is ingedaald. Wij moeten dit psv niet vergelijken met ajax nu. Vergelijk het liever met het psv onder cocu en zie hoe het niveau is afgegleden..
Ik noem dat liever ‘het PSV ondanks Cocu’.
De jaren met Moreno en Guardado waren mooi.
 
Ik noem dat liever ‘het PSV ondanks Cocu’.
De jaren met Moreno en Guardado waren mooi.
De jaren met Moreno en Guardado waren toch Cocu jaren. Als ik zie hoe de Narsinghs, Locadias, en Brenets van deze wereld ons kampioen hebben gemaakt op verkeerde posities en noem maar op , waarvan velen nu geen bal meer raken dan denk ik dat Cocu dit prima management heeft verricht.

Het was iets wat toen even nodig was, weer resultaten behalen en wat geld in de kas. Daarna hadden we door moeten pakken/groeien, de juiste spelers moeten halen met mooi voetbal laten op de mat maar in plaats daarvan werd er de verdediging weer het ondergeschoven kindje en was het aankoop beleid dramatisch (Bruma, Baumgartl en meer).
 
Welk poppetje dan ook.. dat team haalde de resultaten dus daar moeten we weer naartoe en is haalbaar.

Ajax is weg. Financieel en dus ook kwalitatief want die kunnen gewoon op dat niveau inkopen.. so be it
1 keer kampioen worden, zorgen voor een goede scouting en je bent ineens weer heel dichtbij. Het begint gewoon bij een goede organisatie en een technisch en tactisch plan.
 
1 keer kampioen worden, zorgen voor een goede scouting en je bent ineens weer heel dichtbij. Het begint gewoon bij een goede organisatie en een technisch en tactisch plan.
We komen niet dichtbij, geen enkele ed ploeg gaat dichtbij komen.. ik zou dat idee loslaten We hebben het Bayern scenario. Als die in de winter ff niet lopen qua resultaten dan kopen ze gewoon wat.. ajax heeft dat al met Haller gedaan.
 
We komen niet dichtbij, geen enkele ed ploeg gaat dichtbij komen.. ik zou dat idee loslaten We hebben het Bayern scenario. Als die in de winter ff niet lopen qua resultaten dan kopen ze gewoon wat.. ajax heeft dat al met Haller gedaan.
En toch gaan we weer een keer een paar jaar kampioen worden. Eerst een goede organisatie, daarna de resultaten. Dat nu lijkt alsof de wind steeds tegen is en alles fout loopt, is gewoon organisatie. Als het bovenin niet goed zit, wordt het onderaan ook niks.
 
Ik zie niet in wat er kinderachtig is aan het feit dat ik geen live wedstrijden van Ajax kijk en me beperk tot de duels van mijn eigen club.
Het enige wat belangrijk is aan Ajax is dat we door hen met een kapotgemaakte Eredivisie opgescheept zitten.
Voor de rest besteed ik mijn tijd wat live voetbal kijken betreft geheel aan PSV, de club waar ik supporter van ben.
Ook al was dat vanavond niet geweldig leuk.
Voor de zoveelste keer: met dit soort teksten en deze instelling komen we helemaal niets verder…

“Door ajax kapot gemaakte ED…”

Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van jou…zij hebben alles helemaal zelf opgebouwd he, bijna vanaf nul toen er nog amper wat van die club over was…gewoon met beleid en eigen middelen…ik had je wel willen horen als niet wij maar ajax degene zou zijn geweest die een lening van € 50 miljoen had afgesloten met behulp van een miljardair in de rvc…dan was je complot-wereldje te klein geweest…

En verder quote ik mezelf graag nogmaals :

Antenor heeft zon grote eierdop op dat hij niet eens meer ziet dat juist ajax het voorbeeld is van een club die met RELATIEF hele beperkt middelen en een relatief nietszeggende nationale competitie ten opzichte van al het geweld van de echt kapitaalkrachtige clubs, toch heel veel voor elkaar kan krijgen…met grote talenten uit de jeugd, goede gescoute talenten uit zowel Europa als Z-Amerika en zeer waardevolle routiniers die voor de echte top tekort komen en dus wel oren hebben naar een terugkeer…

Nee…vriend Antenor draait altijd alles net zo lang om totdat hij heel veel medelijden kan hebben met zichzelf…blijf vooral lekker janken en hangen in hetzelfde riedeltje keer op keer…dan weten we in elk geval dat er helemaal niets verandert…maar goed, ik neem aan dat onze directie er met een veel minder grote jank-blik naar kijkt, probeert te leren van de concurrent en ambities heeft om hetzelfde te bereiken zonder alles en iedereen dagelijks de put in te praten over de kansen van PSV…
Maar hier hemel ik ajax ook te veel op zeker…? Ik laat het hierbij omdat het totaal geen zin heeft om met jou een discussie te voeren…
 
En toch gaan we weer een keer een paar jaar kampioen worden. Eerst een goede organisatie, daarna de resultaten. Dat nu lijkt alsof de wind steeds tegen is en alles fout loopt, is gewoon organisatie. Als het bovenin niet goed zit, wordt het onderaan ook niks.
Een nieuwe organisatie gaat alleen maar gebeuren als we 4e of lager eindigen. Sowieso moet er een nieuwe coach instappen. En het technisch beleid moet op de schop. Ik pleit voor Hiddink als td.. maar of dat gaat gebeuren..
 
Een nieuwe organisatie gaat alleen maar gebeuren als we 4e of lager eindigen. Sowieso moet er een nieuwe coach instappen. En het technisch beleid moet op de schop. Ik pleit voor Hiddink als td.. maar of dat gaat gebeuren..
Hiddink is een oude man, nog kortademig van de corona. Mag altijd koffie komen drinken of desnoods in de RvC plaatsnemen. Sowieso is Hiddink een manager, geen technisch talent. Haal Huiberts maar.
 
hoeveel wedstrijden met een goede tegenstander onder RJ samengesteld door JDJ is er winnend afgesloten? Juist 1 AZ uit die in een wak zat rest kansloos verloren of gelijk. nimmer zon periode meegemaakt die werd geaccepteerd.
 
Hiddink is een oude man, nog kortademig van de corona. Mag altijd koffie komen drinken of desnoods in de RvC plaatsnemen. Sowieso is Hiddink een manager, geen technisch talent. Haal Huiberts maar.
Ik wist niet dat ie corona had gehad..
Als het om staat van dienst gaat vind ik Huiberts ook goed. Ivm John de Jong wint ie het sowieso
 
hoeveel wedstrijden met een goede tegenstander onder RJ samengesteld door JDJ is er winnend afgesloten? Juist 1 AZ uit die in een wak zat rest kansloos verloren of gelijk. nimmer zon periode meegemaakt die werd geaccepteerd.
Wie is RJ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan