AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja behalve dat hij bij 4854 doelpunten betrokken is in 3000 wedstrijden, klein detail 😒

Daar heb je misschien wel een punt, maar ik heb het over het feit dat ik het Tadic in een dramatisch team ook niet zie doen. Veel minder dan eerst het geval was, die deelt vaker mee in de malaise.
 
Dat ik hier nog op reageer. Nou vooruit maar.
Ga toch proberen uw inzicht te verrijken met een ander voorbeeld of anders uitgelegd.

Doe dan Ramalho op de plek van Timber dan.
Of Boscagli op de plek van Blind.
Wissel 1 speler uit dit PSV naar Ajax en omgekeerd, zult u zeer waarschijnlijk zien dat ze gewoon meedoen; bij Ajax in de euforie en bij PSV in de malaise.

Gewoon omdat er bij de 1 helderheid heerst en bij de ander niet.
Ramalho die tien jaar ouder is vergelijken met Timber die zo goed speelt op een nivo dat Ramalho in 9 voetbal levens nog niet zal bereiken als wisselspeler…mijn hemel…
 
We missen Götze?? wat heeft die laten zien de laatste maanden echt helemaal niks ook wegwezen. Pröpper staat altijd wissel bij die Schmidt. Hij moet zondag Johan Bakayoko meenemen maar dat gaat hij niet doen en ook Maxi Romero is hij kapot aan het maken.
Waarschijnlijk weet Schmidt niet eens wie Johan Bakayoko is
 
Als Monaco nou thuis even wint van Sociedad en Psv van Sturm..... hebben we zelfs aan een gelijkspel van Sociedad genoeg om door tegaan.... om maar even positief te blijven.
Als we 2 x verliezen zijn we mogelijk nog niet van het gekut af.
Dan moeten we naar de Conference League. :cautious:
Om maar even realistisch te blijven.
 
Maar even positief bekeken: resultaat idd heel goed gezien omstandigheden én de uitslag van die andere pot…

Overwintering nog helemaal in eigen hand en straks met sterkhouders terug lijkt dat me echt een haalbare kaart voor ons, laten we ook niet te veel in negativiteit belanden door zo’n pruts pot als deze waar de halve selectie geblesseerd was en de andere helft tijdens de wedstrijd geblesseerd raakt, come on…
 
Nou, de tweede helft maar niet meer gekeken. Zag Vertessen uitvallen en dat was genoeg. Blijft niets meer van PSV over. Op teletekst zie ik dat Schmidt in de 89ste minuut Zahavi wisselde voor Romero. Net op tijd, dat heeft tactisch dus voldaan. Goede zet van Schmidt, in de 89ste minuut...............
 
Denk het ook niet? Jong PSV vind hij al helemaal niet belangrijk.
Maar even positief bekeken: resultaat idd heel goed gezien omstandigheden én de uitslag van die andere pot…

Overwintering nog helemaal in eigen hand en straks met sterkhouders terug lijkt dat me echt een haalbare kaart voor ons, laten we ook niet te veel in negativiteit belanden door zo’n pruts pot als deze waar de halve selectie geblesseerd was en de andere helft tijdens de wedstrijd geblesseerd raakt, come on…
Het kan idd nog, Schmidt eruit gooien en Gakpo en Madueke weken terug en we gaan gewoon lachend door in de EL.
 
Ramalho die tien jaar ouder is vergelijken met Timber die zo goed speelt op een nivo dat Ramalho in 9 voetbal levens nog niet zal bereiken als wisselspeler…mijn hemel…
Sjezus u begrijpt het echt niet geloof ik. Of beter gezegd u wilt het niet goed lezen. U heeft een mening over mijn post en daar blijft u bij.
Mijn hemel, wat bent u een drol.
 
Sjezus u begrijpt het echt niet geloof ik. Of beter gezegd u wilt het niet goed lezen. U heeft een mening over mijn post en daar blijft u bij.
Mijn hemel, wat bent u een drol.
Ja sorry dat ik niet mee ga in die compleet lege en goedkope onzin van je…je vergelijkt spelers met elkaar die zo ver uit elkaar zitten qua pure klasse en talent, dat is gewoon te lachwekkend voor woorden…Natuurlijk zal het invloed hebben op ajax als je die spelers met elkaar verwisselt…Mvg uw favoriete drol
 
Sjezus u begrijpt het echt niet geloof ik. Of beter gezegd u wilt het niet goed lezen. U heeft een mening over mijn post en daar blijft u bij.
Mijn hemel, wat bent u een drol.
Ik denk dat je bedoeld dat iedereen nu in de goede flow can Ajax meegaat en de spelers van Psv in de slechte flow van PSV.
Als Teze een Ajacied droeg was die wss 20 miljoen waard en had die al z’n debuut gemaakt. En was Sangare de nieuwe frenkie en speelde die volgend jaar bij Man U of iets. Ik snap je punt wel. Ondanks dat het niet voor elke speler geldt denk ik dat er wel een aantal op dat niveau mee kunnen.
 
Ik denk dat je bedoeld dat iedereen nu in de goede flow can Ajax meegaat en de spelers van Psv in de slechte flow van PSV.
Als Teze een Ajacied droeg was die wss 20 miljoen waard en had die al z’n debuut gemaakt. En was Sangare de nieuwe frenkie en speelde die volgend jaar bij Man U of iets. Ik snap je punt wel. Ondanks dat het niet voor elke speler geldt denk ik dat er wel een aantal op dat niveau mee kunnen.
Ja maar dat is dus gewoon complete onzin…neem van mij aan dat Ramalho compleet zou verzuipen in die counters van Dortmund, Timber heeft de 100m al gelopen wanneer Ramalho nog op de helft zit man, dit soort vergelijkingen gaan toch helemaal nergens over??

En jij denkt dat Antony nog zo lekker combineert op rechts wanneer Teze er staat ipv Mazaroei…? Schei uit
 
Wat waren die slecht hè?!

Tis echt ongelooflijk. Hoe kom je op zo Mwene? Ohja, transfervrij en spreekt Duits waarom niet. Voetballen? Kan die niet.

Zahavi. 3 miljoen netjes op de bankrekening, maar zelfs bij de amateurs, kunnen ze een bal beter aannemen dan deze gozer. Letterlijk alles gaat onder zijn voeten, ECHT ALLES. Maar je moet wel stil zijn als die toevallig een intikker maakt. Bruma heeft ons allemaal voor de gek gehouden. Had een leuke rendement in het begin, maar vandaag weer bewezen dat ook deze jongen volgend jaar moet vertrekken. Weer onbegrijpelijke ballen gezien. Boscagli? Koning in lange ballen naar voren peren op goed geluk.

Ach, als Rogertje maar blij is met een puntje want daar heeft die op gespeeld. Zielig voor de meergereisde supporters dat ze dit 90 minuten lang moesten zien. Ik weet dat we onze 3 toppers missen, en Vertessen, die de beste man was op het veld, moest ook nog is het veld verlaten met een blessure.

Je wordt bedankt John de Jong. Volgend jaar weer 30 miljoen investeren zeker in prutsers? Of weer spelers halen die alleen maar geblesseerd raken ( Propper ahum ahum )

Nog ff Fortuna en dan kijk ik er naar uit om ff niet 2 weken niet aan PSV te denken. Hopelijk zijn Gotze en Gakpo weer fit na de interlandbreak en wie weet ook Madueke.
 
Maar ja, ik maak me wel echt zorgen over hoe Schmidt traint. Het is toch bizar...zoveel geblesseerden. (Gakpo,Madueke,Thomas,Van Ginkel, Propper en dan nu Vertessen, Vinicius). Gotze ziek. Sambo, Oppegard, Antonisse, N. Thomas, Fofana bij Jong PSV ook allemaal geblesseerd.... Mis ik nog iemand?
 
Ja sorry dat ik niet mee ga in die compleet lege en goedkope onzin van je…je vergelijkt spelers met elkaar die zo ver uit elkaar zitten qua pure klasse en talent, dat is gewoon te lachwekkend voor woorden…Natuurlijk zal het invloed hebben op ajax als je die spelers met elkaar verwisselt…Mvg uw favoriete drol
Ik lees in zijn post vooral dat hele goede spelers in dit PSV ook niet zullen shinen en spelers van ons die niet shinen bij dit Ajax ook veel beter voor de dag zullen komen. Dit heeft vooral met je plan te maken. En psv speelt al een jaar of anderhalf zonder plan. Daarvoor was het ook al jaren hopen op een goeie dag van Bergwijn of Malen, dus qua tactiek zijn we al een poosje echt heel erg zwak. Tel daar bij op dat onze scouts en TD ook geen idee hebben en je krijgt dit: ellende en modder figuren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan