AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het lachertje van Nederland weer. Wat een verrassing zeg.

Schmidt maakt PSV kapot. Wat was dit dan? Tief alsjeblieft op. Ongelooflijk. Wat schrikbarend slecht dit. Tegen de nummer fucking 10 van Frankrijk dit voetbal laten zien. Wat een middenmotor zijn we ook geworden. Er staan zoveel prutsers op het veld. Van Zahavi tot Mwene. Boscagli, Bruma ach hou toch op man.
Wat waren die slecht hè?!
 
Nouja, de 0 gehouden. Das ook wel eens lekker. Ik vind eerlijk gezegd dat je PSV niet kan afrekenen op het feit dat ze niet scoren. Als je 5 meest gevaarlijke spelers ontbreken, wat moet je dan? We weten inmiddels wel dat we van Bruma niks kunnen verwachten, Zahavi raakt nog geen basketbal en Vicinius staat daar alleen maar als afleiding.

Hopen dat Romero snel kan starten..

De laatste twee potjes winnen en je bent gewoon door, nog niks aan de hand wat dat betreft..
 
Eerste helft PSV gekeken. Tweede helft AZ. Zelfs niet 1x teruggezappt naar PSV.
Zit geen lijn in het spel, zag ik.
Geen idee wat de tactiek is.

Zet Teze op de plek van Mazraoui en hij doet fluitend mee in Ajax. Zelfde geldt voor bv Sangaré. Maar zet Tadic of Anthony bij PSV en dan zijn het ook meteen stroperige spelers.

Zeer teleurstellend die Schmidt en wat had ik hoge verwachtingen toen hij aangesteld werd, zelfs afgelopen zomer nog.
 
Eerste helft PSV gekeken. Tweede helft AZ. Zelfs niet 1x teruggezappt naar PSV.
Zit geen lijn in.
Geen idee wat de tactiek is.

Zet Teze op de plek van Mazraoui en hij doet fluitend mee in Ajax. Zelfde geldt voor bv Sangaré. Maar zet Tadic of Anthony bij PSV en dan zijn het ook meteen stroperige spelers.

Zeer teleurstellend die Schmidt en wat had ik hoge verwachtingen toen hij aangesteld werd, zelfs afgelopen zomer nog.
Wat een enorme onzin dit zeg…heb jij Mazaroui of Antony ooit live zien voetballen??
 
Ik had groepstraining en zie nu een 0-0 staan: klinkt niet goed of slecht als je bedenkt dat het tegen Monaco is maar die momenteel op plek 10 staan?

En dan de hamvraag, hoe was Ketchup?
 
Eerste helft PSV gekeken. Tweede helft AZ. Zelfs niet 1x teruggezappt naar PSV.
Zit geen lijn in het spel, zag ik.
Geen idee wat de tactiek is.

Zet Teze op de plek van Mazraoui en hij doet fluitend mee in Ajax. Zelfde geldt voor bv Sangaré. Maar zet Tadic of Anthony bij PSV en dan zijn het ook meteen stroperige spelers.

Zeer teleurstellend die Schmidt en wat had ik hoge verwachtingen toen hij aangesteld werd, zelfs afgelopen zomer nog.
Zoo heee als je zulke onzin gaat uitkramen mag je van mij bij AZ blijven. Tadic is niet 2 maar 20 klassen beter dan Bruma.
 
Zoo heee als je zulke onzin gaat uitkramen mag je van mij bij AZ blijven. Tadic is niet 2 maar 20 klassen beter dan Bruma.

Maar ook Tadic kan de ondergrens met gemak aantikken als de rest het niet doet. Zaterdag was het bagger en gisteren ook een van de zwakste. Hij kan het wel, maar ik verwacht er ook niet alles meer van in een team wat niet loopt. Antony is een ander verhaal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik had groepstraining en zie nu een 0-0 staan: klinkt niet goed of slecht als je bedenkt dat het tegen Monaco is maar die momenteel op plek 10 staan?

Maar het was toch niet al te best lees ik?
En dan de hamvraag, hoe was Ketchup?
Het was matig maar niet superslecht.
We missen Götze, Gakpo, Madueke, Pröpper.
Verdedigend wel wat beter dan de laatste tijd.
Bruma was wél echt superslecht.
Vertessen was de beste op het veld. Blesseert zich.
Vinicius was niet de beste op het veld. Blesseert zich.
Nul gehouden.
Ramalho een superredding.
Corners en vrije trappen beiden ondermaats.

Einde. 1 punt. Gelukkig morst Real Sociedad ook 2 punten.
 
Maar ook Tadic kan de ondergrens met gemak aantikken als de rest het niet doet. Zaterdag was het bagger en gisteren ook een van de zwakste. Hij kan het wel, maar ik verwacht er ook niet alles meer van in een team wat niet loopt. Antony is een ander verhaal.
Ja behalve dat hij bij 4854 doelpunten betrokken is in 3000 wedstrijden, klein detail 😒
 
Holy hell. Die glimlach bij Schmidt had hier voor de volgende revolutie gezorgd.
Viel me ook op. Het was zelfs meer dan een glimlach, hij lachte voluit..... Man, man, man.... Deze wedstrijd was echt om zwaar depressief van te worden.
 
Wat een enorme onzin dit zeg…heb jij Mazaroui of Antony ooit live zien voetballen??
Dat ik hier nog op reageer. Nou vooruit maar.
Ga toch proberen uw inzicht te verrijken met een ander voorbeeld of anders uitgelegd.

Doe dan Ramalho op de plek van Timber dan.
Of Boscagli op de plek van Blind.
Wissel 1 speler uit dit PSV naar Ajax en omgekeerd, zult u zeer waarschijnlijk zien dat ze gewoon meedoen; bij Ajax in de euforie en bij PSV in de malaise.

Gewoon omdat er bij de 1 helderheid heerst en bij de ander niet.
 
Het was matig maar niet superslecht.
We missen Götze, Gakpo, Madueke, Pröpper.
Verdedigend wel wat beter dan de laatste tijd.
Bruma was wél echt superslecht.
Vertessen was de beste op het veld. Blesseert zich.
Vinicius was niet de beste op het veld. Blesseert zich.
Nul gehouden.
Ramalho een superredding.
Corners en vrije trappen beiden ondermaats.

Einde. 1 punt. Gelukkig morst Real Sociedad ook 2 punten.
We missen Götze?? wat heeft die laten zien de laatste maanden echt helemaal niks ook wegwezen. Pröpper staat altijd wissel bij die Schmidt. Hij moet zondag Johan Bakayoko meenemen maar dat gaat hij niet doen en ook Maxi Romero is hij kapot aan het maken.
 
Viel me ook op. Het was zelfs meer dan een glimlach, hij lachte voluit..... Man, man, man.... Die wedstrijd was echt om zwaar depressief van te worden.
Probeer me wel eens voor te stellen hoe ons analistengilde had gereageerd als Feyenoord of PSV na 4 wedstrijden door was in de CL met doelsaldo 14-2. Nu was het vooral weer: Mwah.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan