AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk, kijk eens een wedstrijd helemaal zonder afleiding. Ik weet niet of dat een goede keuze was. Het was een lange zit! Eigenlijk redelijk bedroevend.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Enige lichtpunten: er wordt wat minder weggegeven. We zitten nog in de race. Een punt uit met zoveel geblesseerden, ook tijdens de wedstrijd er nog twee bij.
 
Nou, zowaar geen tegengoal! Aanvallend helaas meer van hetzelfde: geklooi en kansen worden nimmer en nooit afgemaakt. Het is wat het is.
 
Respect voor die strijders op de tribune in het uitvak. Met pijn en moeite één puntje tegen de nummer 10 van Frankrijk over 2 wedstrijden. Niet om aan te gluren gewoon. Wat een kutwedstrijd.
 
Ik kan me niet heugen me ooit zo kapot te hebben geergerd aan PSV. En dan volg ik het toch al zo'n 40 jaar als fan. En ik doel niet op deze wedstrijd, ik doel op het hele seizoen.
 
Wat een wanvertoning weer. :zien:

df3981f4b727c9cb1c65df5071b3bdcd81df4c02.jpg
 
Meer zit er niet in met dit dramatische materiaal. Mag lijden dat de boel snel fit is, dit is niet om aan te gluren. Sittard overleven en dan gelukkig interlandperiode.

In de winterstop moeten we zsm bruma lozen en een goeie stand in halen voor gakpo
 
Serieus, dit PSV is vis noch vlees...Europees heeft dit PSV helemaal niks te zoeken...en deze trainer kon er vorig seizoen geen verandering in brengen en gaat er dit en ook volgend seizoen niks aan veranderen. Schmidt kan er gewoon niks van met deze selectie...in de winterstop graag een andere trainer..😠⚽😡
 
Het lachertje van Nederland weer. Wat een verrassing zeg.

Schmidt maakt PSV kapot. Wat was dit dan? Tief alsjeblieft op. Ongelooflijk. Wat schrikbarend slecht dit. Tegen de nummer fucking 10 van Frankrijk dit voetbal laten zien. Wat een middenmotor zijn we ook geworden. Er staan zoveel prutsers op het veld. Van Zahavi tot Mwene. Boscagli, Bruma ach hou toch op man.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan