Spaans voetbal

Rayo Vallecano - Barcelona 1-0
Memphis Depay mist een Penalty. :FP:
Barcelona is op de 9e plaats gewoon een middenmoter.

Real Madrid - Osasuna 0-0

De topclubs van weleer doen het niet meer zo goed.
Het is wel spannend in La Liga, De Primera División.
 
Laatst bewerkt:
Rayo Vallecano - Barcelona 1-0
Memphis Depay mist een Penalty. :FP:
Barcelona is op de 9e plaats gewoon een middenmoter.

Real Madrid - Osasuna 0-0

De topclubs van weleer doen het niet meer zo goed.
Het is wel spannend in La Liga, De Primera División.

Zo zie je maar, iedere topclub krijgt wel eens een dipje . Die van ons duurt alleen wat langer :maniac:
 
Ik zou Koeman best terug willen zien. Zeker met Schreuder samen. Maar zolang JDJ er zit samen met lange Jan, blijft het miskopen- en buitenkansen (lees: lang geblesseerd of te lang op de bank) parade.
 
Ik zou Koeman best terug willen zien. Zeker met Schreuder samen. Maar zolang JDJ er zit samen met lange Jan, blijft het miskopen- en buitenkansen (lees: lang geblesseerd of te lang op de bank) parade.
Maar ik zie m wel meer uit deze selectie halen dan Schmidt.
 
Is iedere combinatie met JdJ niet dodelijk? Ik zou Koeman hier best wel terug willen zien.
Koeman is volgens mij ook niet zo'n held in spelers aantrekken. Vreemd genoeg JdJ ook niet, dus dat lijkt me niks. Schmidt's trackrecord houdt ook niet echt over inderdaad. Wie komen er uit zijn netwerk? Götze, Mwene, Max, Ramalho, Zahavi. Een beetje 50/50.
 
Koeman is volgens mij ook niet zo'n held in spelers aantrekken. Vreemd genoeg JdJ ook niet, dus dat lijkt me niks. Schmidt's trackrecord houdt ook niet echt over inderdaad. Wie komen er uit zijn netwerk? Götze, Mwene, Max, Ramalho, Zahavi. Een beetje 50/50.
Komen Mwene en Max uit zijn netwerk? Of hebben ze gewoon in Duitsland gespeeld?

Gotze, Ramalho en Zahavi lijkt me vrij duidelijk dat ze inderdaad via Schmidt gekomen zijn.
 
En de opvolger is al bekend, Xavi schijnt een contract te hebben getekend. Ik heb zo het idee dat de directie van Barcelona met smart zat te wachten op een nederlaag. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat hij de laan uitvliegt.
 
En de opvolger is al bekend, Xavi schijnt een contract te hebben getekend. Ik heb zo het idee dat de directie van Barcelona met smart zat te wachten op een nederlaag. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat hij de laan uitvliegt.
Ze hebben net een lening afgesloten en dit de gewenste trainer van de president. Dus waar bij Koeman alles aan de trainer lag, zal nu de schuld wel naar het elftal worden geschoven. Met als excuus dat het elftal nog een erfenis is van de vorige president en trainer. Dat dit een totaal inconsequent verhaal is mag de pret niet drukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan