Coronavirus

Aantal besmettingen (positieve tests) - 26 oktober 20215.791 positieve tests vandaag gemeld (2.093.606 totaal) - RIVM
Er moet toch wel wat gebeuren vind ik...
 
Met kans op ontsporing...

Jazeker! Maar we hebben toch een overheid die in kan grijpen? Er zijn zat mogelijkheden om dergelijke ontwrichtende elementen te stimuleren om zich aan te passen en de volksgezondheid van de overgrote meerderheid niet langer op het spel te zetten.
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 26 oktober 20215.791 positieve tests vandaag gemeld (2.093.606 totaal) - RIVM
Er moet toch wel wat gebeuren vind ik...
Zeker, de groei lijkt weer sterk op vorig jaar, maar dan een maand later ingezet. Ook logisch gezien het gegeven dat de beperkingen nu veel minder zijn dan een jaar eerder en het gros leeft alsof er geen Covid is (ja ik deels ook, net zo schuldig).

Nu de opnames weer naar gemiddeld 100 per dag gaan is ingrijpen niet vreemd.
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 26 oktober 20215.791 positieve tests vandaag gemeld (2.093.606 totaal) - RIVM
Er moet toch wel wat gebeuren vind ik...
Is het ook bekend wat de verdeling is van de positieve tests? Hoeveel wel en hoeveel niet gevaccineerden?

Ik ben zelf dubbel gevaccineerd en was 4 weken geleden ook positief getest. Bij mij in het voetbalteam waren er nog 3 die positief getest en alledrie gevaccineerd. Kijk ik ergens overheen? Of worden die cijfers niet gedeeld?
 
Is het ook bekend wat de verdeling is van de positieve tests? Hoeveel wel en hoeveel niet gevaccineerden?

Ik ben zelf dubbel gevaccineerd en was 4 weken geleden ook positief getest. Bij mij in het voetbalteam waren er nog 3 die positief getest en alledrie gevaccineerd. Kijk ik ergens overheen? Of worden die cijfers niet gedeeld?
Hoeveel vd positief getesten volledig gevaccineerd zijn? Dat is bij mijn weten niet terug te vinden. De cijfers van aantal tests en percentage positief zijn geanonymiseerd. Voor jou vraag moet je t koppelen met gegevens die men wegens privacy niet op elk niveau mag opvragen.

Edit:
2/3e ongevaccineerd blijkbaar? De RIVM bron zelf ff niet voorhanden nu.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel vd positief getesten volledig gevaccineerd zijn? Dat is bij mijn weten niet terug te vinden. De cijfers van aantal tests en percentage positief zijn geanonymiseerd. Voor jou vraag moet je t koppelen met gegevens die men wegens privacy niet op elk niveau mag opvragen.

Edit:
2/3e ongevaccineerd blijkbaar? De RIVM bron zelf ff niet voorhanden nu.
Ah ok duidelijk
 
Hoeveel vd positief getesten volledig gevaccineerd zijn? Dat is bij mijn weten niet terug te vinden. De cijfers van aantal tests en percentage positief zijn geanonymiseerd. Voor jou vraag moet je t koppelen met gegevens die men wegens privacy niet op elk niveau mag opvragen.

Edit:
2/3e ongevaccineerd blijkbaar? De RIVM bron zelf ff niet voorhanden nu.
2/3 niet gevaccineerd terwijl die groep nog geen 1/3 van de bevolking is.. Of ze knuffelen graag, of vaccins helpen, of beide zijn waar.
 
Snap ik; het was meer van, bekijk het eens van de andere kant ;)
Snap ik, maar ik sta hierin toch wel aan de kant van mensen die bang zijn voor 2deling, anderzijds ook lastig aangezien een klein deel van NL een groter deel een soort van in gijzeling neemt door de IC's te overbelasten. (ja, er liggen gezonde mensen, maar dat is een kleiner deel wat niet tot overbelasting leidt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan