Mark van Bommel

Het gaat niet echt goed met de NLse trainers in het buitenland…
 
Ik zei dat die kerst in NL zou vieren, maar dat die Halloween en kerst in NL gaat vieren verrast mij zelfs..
Verder is het niks, kan niks en zal nooit wat worden als trainer.
 
Want JdJ heeft laten zien dat niveau niet te contracteren? Ik zou JdJ nog vervangen met de melkboer.
Dat wil toch niet zeggen dat je dan een andere er neer moet zetten die er geen kaas van heeft gegeten? Je moet nu gaan investeren in de scouting, en in een goede, ervaren TD, en dat mag vele miljoenen kosten, want dat gaat uiteindelijk veel meer miljoenen opleveren. Zo kost het alleen maar miljoenen. En degene die gaat scouten mag 'karakter' wel bovenaan zijn lijstje van vereisten hebben staan, boven talent. We hebben hier een prima voorbeeld: Dumfries (geen talent, wel karakter), Ihattaren (veel talent, geen karakter).
 
Dat wil toch niet zeggen dat je dan een andere er neer moet zetten die er geen kaas van heeft gegeten?
Nee, dat zeg ik ook niet heel serieus. Ik nam aan dat je dat wel door had.
Hoewel ik Bommel zijn redemption wel gun, denk ik natuurlijk ook niet echt dat hij TD zou moeten worden.
 
Het blijft een beetje droevige wereld. Dat je een maand na de beste seizoenstart alweer ontslagen wordt.
Wel een soort ingreep dat ik bij PSV mis; je ziet dat het aan het ontsporen is, dan grijp je in. Seizoen is dan toch al verkloot. Hier bij PSV laten ze de wond maar dooretteren. Van mij mag er na de zoveelste enorme afgang in een zogenaamde topper wel ingegrepen worden. Schmidt mag zijn Johan Druifschaal mee naar Duitsland nemen. Prachtige, betekenisvolle prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan