Formule 1

In Saoedi Arabië gelden er kledingvoorschriften voor alle teams.
Lange broek en lange mouwen, ondanks de hoge temperaturen daar. Ik snap echt niet wat ze in dat achterlijke land denken te moeten doen.
NUHJq7p.png

LYJ3vKk.png
 
Met nog 17 minuutjes te gaan in de eerste vrije training, staat Bottas 1,1 seconde voor op Verstappen en Hamilton 0.9 seconde.
Het wordt een taai weekend voor Max.
 
Lange broek en lange mouwen, ondanks de hoge temperaturen daar.

Laat ik het eens omdraaien. Ik vind het achterlijk dat monteurs normaal in korte broek en T-shirt lopen. Gewoon een stuk veiligheid wat ze in acht moeten nemen, wel veiligheidsschoenen maar geen lange broek... ze snappen echt niet wat eigen veiligheid is. Ik loop op mijn werk ook in een overall rond om mezelf te beschermen.

Terug komen op de regels, die zullen vast gelden, maar ik zie ze in de praktijk gelukkig niet zo terug hier. Ik zie lokale mensen met t-shirt buiten lopen. Ik zie expats met korte broek lopen (of lokalen maar dat verschil zie ik niet). Zelf loop ik ook in t-shirt buiten. En ik zit hier in een conservatieve stad aldus de lokale collega's.

Ten derde in de avond is het niet meer zo warm dat je nog in een korte broek wil lopen.
 
Vrije trainingen zeggen niet meteen iets. We zullen zien. Mercedes lijkt wel goed werk te hebben verricht aan de auto in de strijd met RB.
 
eens even flink onder de neus zal wrijven, na al die ongelukken van de afgelopen tijd waarbij de pitcrew geen overall aan had

Het is gewoon onprofessioneel om je veiligheid te negeren en twee degene die omver gereden werd door Hamilton vorige maand had wel een lange broek aan. Toeval en dom geluk?

Korte broeken aan bij dat soort werk is stoerdoenerij en hetzelfde als lassen zonder las handschoenen.
 
Het is gewoon onprofessioneel om je veiligheid te negeren en twee degene die omver gereden werd door Hamilton vorige maand had wel een lange broek aan. Toeval en dom geluk?

Korte broeken aan bij dat soort werk is stoerdoenerij en hetzelfde als lassen zonder las handschoenen.
Een F1 team onprofessioneel noemen. Daar is toch wel een zekere mate van arrogantie voor nodig. Forgive me for saying so.
 
Een F1 team onprofessioneel noemen. Daar is toch wel een zekere mate van arrogantie voor nodig. Forgive me for saying so.

Ik werk nu dik 11 jaar in de maakindustrie en ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit gezien dat ik met een korte broek aan het werk mag. Dan mag ik dit gewoon onprofessioneel vinden van een formule 1 team om daar met korte broek te gaan staan.
 
Ik werk nu dik 11 jaar in de maakindustrie en ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit gezien dat ik met een korte broek aan het werk mag. Dan mag ik dit gewoon onprofessioneel vinden van een formule 1 team om daar met korte broek te gaan staan.
Natuurlijk mag jij dat.
En daar mag ik dan weer iets van vinden.
En daar mag jij dan weer iets van vinden, ik vind het helemaal prima kerel.
 
In deze ben ik het toch eens met Teamspirit Ga maar eens kijken in de offshore, daar weten ze wel wat veiligheid is. Daar zie je echt geen korte broeken / shirts.
 
formula-1-scuderia-ferrari-team-practises-pit-stop-during-f1-testing-F04C2G.jpg

Ja, nou je het zegt. Al die korte broeken...

We hebben het over de mensen aan de pitmuur en bij hospitality etc. Niet de pitcrew.

Misschien moeten ze in de offshore ook maar met een integraalhelm op gaan werken. Stuk veiliger. Neem eens een voorbeeld aan de professionals.
 
formula-1-scuderia-ferrari-team-practises-pit-stop-during-f1-testing-F04C2G.jpg

Ja, nou je het zegt. Al die korte broeken...

We hebben het over de mensen aan de pitmuur en bij hospitality etc. Niet de pitcrew.

Misschien moeten ze in de offshore ook maar met een integraalhelm op gaan werken. Stuk veiliger. Neem eens een voorbeeld aan de professionals.

Voor de pit stop crew is bovenstaande kiekje inderdaad de regel. Overall en helm.

Ik weet niet waar Teamspirit naar refereert.

Edit: in dit filmpje van Mercedes vanuit de garage zie ik ook niemand met korte broeken.

 
Laatst bewerkt:
formula-1-scuderia-ferrari-team-practises-pit-stop-during-f1-testing-F04C2G.jpg

Ja, nou je het zegt. Al die korte broeken...

We hebben het over de mensen aan de pitmuur en bij hospitality etc. Niet de pitcrew.

Misschien moeten ze in de offshore ook maar met een integraalhelm op gaan werken. Stuk veiliger. Neem eens een voorbeeld aan de professionals.
Hmmm zo ben ik ook het punt van Teamspirit kwijt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan