PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vinicius moet beter model worden, hij heeft een goed hoofd om nivea for men te promoten ofzo, maar dat voetballen is gewoon ruk. Houten klaas die veel doet waar uiteindelijk niks van komt. Of hij doet niks en staat er beetje bij te wachten, zelf iets creëren kan die niet en scoren doet die ook niet. Zijn 2de huurretour is hopelijk al in de winter :rolleyes:
 
Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.
Dat moet ie zeggen. Je fikt een debutant niet af.
Zie overigens liever Vinicius dan Zahavi. Vooralsnog een beetje de lamme of de blinde, maar als ik dan toch moet kiezen, dan Vini.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dus heeft ajax toch genoeg geld om favoriet voor de titel te zijn? Dat dat niet altijd geldt, eens.. maar Juve. is toch afgezwakt, Dortmund vond ik trouwens ook niet in de buurt komen van CL of zelfs EL.. dat zegt me niet zoveel..
Dortmund is beter dan Monaco dat is zeker
 
Daar is ie weer:

Roger Schmidt vond de tweede helft van PSV tegen AS Monaco 'top-top', maar bleef donderdag uiteindelijk met lege handen achter. 'We hebben opnieuw een goede stap gezet in onze ontwikkeling, maar nu overheerst de teleurstelling.'

Opnieuw een goede stap gezet hahahaha wat een trainer
Kijken wat hij zondag zegt na een oor wassing van een nulletje of 4 a 5 want dat gaat het zeker worden
 
We zijn momenteel geen team, En er zijn spelers die niet op 100% kunnen geven, toch denk ik dat als we iets fitter waren en onze wingers konden blijven spelen we hier gewonnen hadden, ik heb al eens vraagtekens gezet bij Yann-Benjamin Kugel en ik doe het weer, zijn fysieke trainingen geven niks extra's en nu moeten we onze beslissende spelers in bescherming gaan nemen.
Hoor wat je zegt Yann-Benjamin Kugel fysieke trainer bij PSV is er geen Nederlander die dat kan waarom al die Duitsers op de Herdgang. Het is tijd voor een grote schoonmaak. Alle Duitsers eruit, JDJ en TG ook direct eruit flikkeren. Anders wordt het de komende 10 jaar niks.
 
De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
Taak van een spits is goals maken en hoeveel heeft hij er al gemaakt....:ROFL::ROFL::ROFL:
 
De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
Hij bracht sowieso nu al meer dan Zahavi..
 
Even een vraagje: waarom heeft JDJ gekozen voor Vinicius en niet geprobeerd om Jurgen Locadia terug te halen naar Eindhoven? Zijn marktwaarde is momenteel 4-5 miljoen euro...dat had PSV toch best kunnen betalen?
Die heeft sinds die bij PSV weg is maar 13 keer het doel gevonden (transfermarkt) en hij is al 3/4 jaar weg. Leek me geen slimme zet.
 
Die heeft sinds die bij PSV weg is maar 13 keer het doel gevonden (transfermarkt) en hij is al 3/4 jaar weg. Leek me geen slimme zet.
Speelt hij überhaupt? Als je niet opgesteld staat gaat het net vinden lastig worden😆

Ik blijf het jammer vinden dat Luuk niet wilde. Die is 2 klassen beter dan vini en Zahavi.
 
Europese wedstrijd nummer 835. Ongelofelijk kut.

Wel een vraag voor Der Muzikant , had jij een groene jas en rode broek aan? Ik ga niet random vragen aan iemand dat hij Der Muzikant van het PSV Forum is. Maar ik stond naast twee gasten die verdomd veel op elkaar leken, een Amsterdams accent hadden en iemand die redelijk neutraal reageerde op de wissel van Vinicius voor Zahavi
Wel grappig dat je naar hen kijkt op het moment dat Zahavi erin komt. Goede tactiek om Der Muzikant te herkennen😂
 
Dat zag ik ook, Vinicius die continu bezig was. Had de rest maar zijn drive, op Cody na kon ik dat niet echt ontdekken.
Verder klopt jouw beeld vwb een PSV die in de tweede helft aandrong maar dat is niet meer dan logisch als je achter staat thuis. Het ging er hier iig om het spelbeeld: blind naar voren spelen door vele spelers waaronder Boscagli, Max, van Ginkel maar ook Götze die bezweek onder het fysieke geweld waardoor ook hij maar wat deed vooral in de eerste helft. Het probleem is dat PSV zich afhankelijk heeft gemaakt van spelers zoals hij die samen met die andere 60%-speler van Ginkel, de lijnen moeten uitzetten. Dat kan echt niet op dit niveau en dat zag er echt niet goed uit. PSV speelt als een blind paard, als een Schotse team van 20 jaar geleden, wel met drive maar zomaar harde ballen naar Vinicius, Gakpo en Madueke alsof ze Messi zijn die de controle heeft over elke bal die hij krijgt. Wat is dit voor een chaotisch onrustig spel? Ik denk dat mensen zich daar met name aan hebben geërgerd. Zeker als je ziet hoe andere NLse team deze week hebben gepresteerd in Europa. Je kunt wel zeggen dat Tottenham met een B elftal kwam, maar ook het B elftal van Tottenham is veel beter en verdient 5x meer dan heel Vitesse.
We glijden steeds verder af en dat is een zorg. Het spelbeeld net zo chaotisch als vorig seizoen. En dat is al vaker gezegd, op Cody na, geen karakters ingekocht. Ook spelers als Ramalho draaien mee in goede tijden of delen mee in de malaises. En de jeugd moet dan opkijken tegen dit soort routiniers als Zahavi, Ramalho, Götze, Van Ginkel en Max. Ik kan me voorstellen dat de jonge spelers bij PSV dat niet doen. En het is maar beter ook.
Even los van dit alles. Samengevat heb ik het idee dat Schmidt nog bezig is met het vinden van zn basiself. Ik kan dat constante wisselen en spelers op andere posities niet verklaren.
 
The day after.

Voornaamste reden voor de huidige zuurheid was dat het eindelijk leek of we een belangrijke wedstrijd gingen winnen. En dan zo een hele late tegengoal van een ploeg die de tweede helft niets heeft laten zien.

Weer de tandeloosheid van de laatste weken.
Weer een belangrijke wedstrijd niet gewonnen.
Weer blessures.
Weer een overwicht wat niet rendeert.

Ik hoop dat het mojo van het begin van het seizoen weer terugkeert want Gakpo uitgezonderd lijkt iedereen te delen in de malaise.

P.S. wat een klotescheids was het, Vinicius werd 100% vastgehouden in de 16. Geel voor een schwalbe hoefde ook totaal niet. Continu de snelheid eruit halen na een overtreding, "waaaachten op het fluitje mannen". Irritant ventje.
 
P.S. wat een klotescheids was het, Vinicius werd 100% vastgehouden in de 16. Geel voor een schwalbe hoefde ook totaal niet. Continu de snelheid eruit halen na een overtreding, "waaaachten op het fluitje mannen". Irritant ventje.
dacht ik gisteren ook. Aan de andere kant was de eerste actie van Obispo (na de goal) volgens mij ook een overtreding. Maar dan nog was het vasthouden..
 
The day after.

Voornaamste reden voor de huidige zuurheid was dat het eindelijk leek of we een belangrijke wedstrijd gingen winnen. En dan zo een hele late tegengoal van een ploeg die de tweede helft niets heeft laten zien.

Weer de tandeloosheid van de laatste weken.
Weer een belangrijke wedstrijd niet gewonnen.
Weer blessures.
Weer een overwicht wat niet rendeert.

Ik hoop dat het mojo van het begin van het seizoen weer terugkeert want Gakpo uitgezonderd lijkt iedereen te delen in de malaise.

P.S. wat een klotescheids was het, Vinicius werd 100% vastgehouden in de 16. Geel voor een schwalbe hoefde ook totaal niet. Continu de snelheid eruit halen na een overtreding, "waaaachten op het fluitje mannen". Irritant ventje.
Wij werden ook gegund bij die “verdedigende” actie van Obispo. Die raakte ook niet de bal maar wel de man.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan