PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik krijg er de vinger niet achter. Kijk, dat wij Ajax moeten laten lopen kan ik nog begrijpen maar wij hebben by far de sterkste selectie in vergelijking met AZ, Feyenoord en Vitesse. Maar die doen het zeker Europees toch een stuk beter.
Zitten in de 3e divisie! Scheelt nog wel wat. Maar psv heeft simpelweg een zwak elftal. Geen topscorer in huis een middenveld met mensen die niet ingrijpen en Wingers die als de bal in het midden valt een stap terug zetten ipv knetterhard erin gaan
 
Daar is ie weer:

Roger Schmidt vond de tweede helft van PSV tegen AS Monaco 'top-top', maar bleef donderdag uiteindelijk met lege handen achter. 'We hebben opnieuw een goede stap gezet in onze ontwikkeling, maar nu overheerst de teleurstelling.'

Opnieuw een goede stap gezet hahahaha wat een trainer
Top top. Dat is dus zijn manier van denken over PSV. Dit getoonde spel vond hij dus top top. Ik heb het vaker gezegd: hij had de trainer van Feyenoord moeten worden alhoewel ze hem momenteel voor geen goud zouden willen ruilen met Slot.
 
Gaat erom dat je anderen de maat neemt over hun gedrag maar zelf om het minste geringste los gaat als een volslagen idioot…
Joh ga slapen.
Als ik mensen de maat neem is dat in dit geval terecht als reactie op een opmerking dat Obispo rood had moeten krijgen voor fantastische verdedigende acties.
Maar je hebt waarschijnlijk zitten wachten op een moment om mij op een opmerking te kunnen pakken .
Prima, maar houdt dan wel de juiste feiten aan.
Welterusten.
 
Daar is ie weer:

Roger Schmidt vond de tweede helft van PSV tegen AS Monaco 'top-top', maar bleef donderdag uiteindelijk met lege handen achter. 'We hebben opnieuw een goede stap gezet in onze ontwikkeling, maar nu overheerst de teleurstelling.'
:unsure: Vroeger werden nog foto's ontwikkeld. :rolleyes: Maar nu kunnen we direct zien dat de foto's hopeloos mislukt en kut zijn. :cautious:

toptop.png (n)
 
Laatst bewerkt:
  • Facepalm
Reactions: IPF
Joh ga slapen.
Als ik mensen de maat neem is dat in dit geval terecht als reactie op een opmerking dat Obispo rood had moeten krijgen voor fantastische verdedigende acties.
Maar je hebt waarschijnlijk zitten wachten op een moment om mij op een opmerking te kunnen pakken .
Prima, maar houdt dan wel de juiste feiten aan.
Welterusten.
Misschien toch nog even terugkijken. haalt Boadu gewoon neer zonder de bal te spelen
 
Even een vraagje: waarom heeft JDJ gekozen voor Vinicius en niet geprobeerd om Jurgen Locadia terug te halen naar Eindhoven? Zijn marktwaarde is momenteel 4-5 miljoen euro...dat had PSV toch best kunnen betalen?
 
Even een vraagje: waarom heeft JDJ gekozen voor Vinicius en niet geprobeerd om Jurgen Locadia terug te halen naar Eindhoven? Zijn marktwaarde is momenteel 4-5 miljoen euro...dat had PSV toch best kunnen betalen?
Dan moet Locadia dat ook zelf willen en daarbij is hij door Brighton verhuurd aan Cincinnati. Locadia heeft een salaris van € 2.315.596,=
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan