PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Okay dan Fnoord met Slot een trainer die na 3 maanden positie spel all erin heeft gekregen met minder materiaal en minder geld veel beter spelen. De RB Pedersen of onze Mwene van degradatie kandidaat uit de Bundesliga. Tis gewoon een puinbak bij ons.
Het moet wel heel gek lopen als wij geen 2e plek pakken. Ondanks de nederlaag denk ik dat wij gewoon meer breedte en kwaliteit hebben..
 
Flikker op mafketel. De manier waarop scheidsrechter floot was slecht en op geen enkele manier had Obispo rood moeten krijgen. Hij had bij het doelpunt 2 fantastische geslaagde acties om een doelpunt te voorkomen.
o
Ga jij je nog een keer gedragen?? De vorige keer zat je nog te janken dat iemand wat zei over een gehandicapte…maar vervolgens wel zelf lopen schelden en tieren hier, bovenop die belachelijke voorspelbare commentaren van je over de arbitrage…gedraag je eens mafklapper
 
Het moet wel heel gek lopen als wij geen 2e plek pakken. Ondanks de nederlaag denk ik dat wij gewoon meer breedte en kwaliteit hebben..
Ja we hebben ook veruit het meeste budget Dus je bent verplicht 2e te worden, Dat het gaat gebeuren ben ik niet zeker van ik kan genieten van het spel van Fnoord dat zie ik verder groeien en wij zijn een kaartenhuis wat aan het instorten is. Zie weinig licht punten.
 
Iets met een knuppel en een hoenderhok. Dat ontbrak al bij Van Bommel. Ook Herr schmidt heeft die mentaliteit - van hand boven het hoofd - overgenomen. En De Jong en Gerbrands zijn ook een stelletje natte tosti’s die van beleid en leiderschap geen kaas hebben gegeten. Ik ga mijzelf in slaap huilen.
 
Ja want ajax heeft natuurlijk ook meer geld dan Juve Madrid Spurs Benfica Sporting Bayern Dortmund enzo…clubs die ze zoek hebben gespeeld…hoorde Ten Hag nooit klagen over dat zij meer geld hadden, jij ?

Oh ja joh, heeft Ten Hag Spurs zoekgespeeld? Juventus was ontzettend knap, maar Juve en Champions League is al jaren geen succes. Bayern was in dat jaar niet het Bayern zoals we het nu kennen. Madrid, moeten we het serieus over dat Madrid hebben? Die verloren toen in de groepsfase zelfs dik van CSKA, maar daar hebben we het niet over als we het aller Ajax weer 3 vuisten in hun reet moeten duwen. Dortmund is al jaren kut, doet overigens niks af aan het feit dat Ajax het geweldig deed. Benfica is ook altijd knap, maar dat hadden wij ook moeten winnen. Sporting is een soort van Feyenoord, dat was ook ruk. Vooral zonder hun belangrijkste spelers. Dat wij daar niet van wonnen ligt aan onszelf, maar dat komt niet door onze Messias Ten Hag. En waarschijnlijk is 90% het me oneens hoor, maar ik blijf Ten Hag de trainer vinden die pas onder druk dingen gaat veranderen. Hoe vaak hij de afgelopen jaren wel niet is afgezeken op bepaalde dingen en het dan vervolgens wel ging doen. Had soms meer het idee dat types als Tadic hem vertelde hoe alles moest.

Laat ik vooropstellen. Qua people management is Ten Hag een goeie. Zo'n brede selectie tevreden houden is ook een kwalitateit. Maar Ten Hag krijgt van mij pas echt respect als hij van Dortmund, waar hij vaak genoemd wordt, echt een team kan maken.

En nee, ik hoef geen vergelijkingen ten opzichte van Schmidt. Ik heb nergens iets geroepen over dat hij beter is. Ik heb het puur over die hosanna iedere keer ten opzichte van Ten Hag
 
Dus heeft ajax toch genoeg geld om favoriet voor de titel te zijn? Dat dat niet altijd geldt, eens.. maar Juve. is toch afgezwakt, Dortmund vond ik trouwens ook niet in de buurt komen van CL of zelfs EL.. dat zegt me niet zoveel..
Niet de discussie verleggen he: je zegt dat Ajax meer geld heeft en ze daarom winnen en dat hun trainer niets bijzonders doet met zulke goede spelers. En dan krijg je te horen dat veel clubs die Ajax heeft ingemaakt, 5x zoveel begroting hebben en je zegt dan dat die clubs niet echt goed zijn… Volgens mij hebben ze allemaal spelers van wereldklasse en betalen ze ook veel meer. Maar Ten Hag heeft zelfs van een simpele middenvelder als Alvarez, een zeer goede middenvelder voor Ajax gemaakt. En hij is nooit tevreden: winnen ze met 4-0 van Dortmund, dan zegt hij nog dat ie veel verbeterpunten nog zag. Hij speelt het systeem waar Schmidt alleen maar van kan dromen en heeft een fitte selectie die eigenlijk nooit aan een wissel toe is. Dat alles heeft weinig met geld te maken. Ten Hag heeft bewezen van spelers als Blind, zeer belangrijke spelers voor het elftal te kunnen maken.
Geld hadden wij ook maar we hebben het aan de verkeerde spelers uitgegeven.
 
Ga jij je nog een keer gedragen?? De vorige keer zat je nog te janken dat iemand wat zei over een gehandicapte…maar vervolgens wel zelf lopen schelden en tieren hier, bovenop die belachelijke voorspelbare commentaren van je over de arbitrage…gedraag je eens mafklapper
Begrijp ik nu goed dat jij een schandalige opmerking over gehandicapten vergelijkt met mafketel? Dan zegt dit meer over jou dan over mij.
 
Ik krijg er de vinger niet achter. Kijk, dat wij Ajax moeten laten lopen kan ik nog begrijpen maar wij hebben by far de sterkste selectie in vergelijking met AZ, Feyenoord en Vitesse. Maar die doen het zeker Europees toch een stuk beter.
 
Ik krijg er de vinger niet achter. Kijk, dat wij Ajax moeten laten lopen kan ik nog begrijpen maar wij hebben by far de sterkste selectie in vergelijking met AZ, Feyenoord en Vitesse. Maar die doen het zeker Europees toch een stuk beter.
Die spelen in de vermaledijde Conference League. ;)
 
Oh ja joh, heeft Ten Hag Spurs zoekgespeeld? Juventus was ontzettend knap, maar Juve en Champions League is al jaren geen succes. Bayern was in dat jaar niet het Bayern zoals we het nu kennen. Madrid, moeten we het serieus over dat Madrid hebben? Die verloren toen in de groepsfase zelfs dik van CSKA, maar daar hebben we het niet over als we het aller Ajax weer 3 vuisten in hun reet moeten duwen. Dortmund is al jaren kut, doet overigens niks af aan het feit dat Ajax het geweldig deed. Benfica is ook altijd knap, maar dat hadden wij ook moeten winnen. Sporting is een soort van Feyenoord, dat was ook ruk. Vooral zonder hun belangrijkste spelers. Dat wij daar niet van wonnen ligt aan onszelf, maar dat komt niet door onze Messias Ten Hag. En waarschijnlijk is 90% het me oneens hoor, maar ik blijf Ten Hag de trainer vinden die pas onder druk dingen gaat veranderen. Hoe vaak hij de afgelopen jaren wel niet is afgezeken op bepaalde dingen en het dan vervolgens wel ging doen. Had soms meer het idee dat types als Tadic hem vertelde hoe alles moest.

Laat ik vooropstellen. Qua people management is Ten Hag een goeie. Zo'n brede selectie tevreden houden is ook een kwalitateit. Maar Ten Hag krijgt van mij pas echt respect als hij van Dortmund, waar hij vaak genoemd wordt, echt een team kan maken.

En nee, ik hoef geen vergelijkingen ten opzichte van Schmidt. Ik heb nergens iets geroepen over dat hij beter is. Ik heb het puur over die hosanna iedere keer ten opzichte van Ten Hag
Je gaat nu serieus doen alsof die hele rits aan overwinningen tegen topclubs in Europa allemaal aan elkaar hangen van toevalligheden…

Daar valt niet tegen op te boksen voor mij hoor, dus Lets agree to disagree dan maar🤔
 
Ik krijg er de vinger niet achter. Kijk, dat wij Ajax moeten laten lopen kan ik nog begrijpen maar wij hebben by far de sterkste selectie in vergelijking met AZ, Feyenoord en Vitesse. Maar die doen het zeker Europees toch een stuk beter.
AZ doet het niet beter. Qua punten wel, maar die hebben moeite met Cluj en Jablonec en winnen dan wel met 1-0 en gelijk tegen Randers.
 
Ik krijg er de vinger niet achter. Kijk, dat wij Ajax moeten laten lopen kan ik nog begrijpen maar wij hebben by far de sterkste selectie in vergelijking met AZ, Feyenoord en Vitesse. Maar die doen het zeker Europees toch een stuk beter.

Denk jij dat zij het beter hadden gedaan tegen AS Monaco en Real Sociedad? Tegen Monoca misschien. Maar je kunt dat niet vergelijken met Jablonec, Randers, Cluj, Union, Sparta Praag, Maccabi, een C-team van Spurs en NS Mura.
 
Niet de discussie verleggen he: je zegt dat Ajax meer geld heeft en ze daarom winnen en dat hun trainer niets bijzonders doet met zulke goede spelers. En dan krijg je te horen dat veel clubs die Ajax heeft ingemaakt, 5x zoveel begroting hebben en je zegt dan dat die clubs niet echt goed zijn… Volgens mij hebben ze allemaal spelers van wereldklasse en betalen ze ook veel meer. Maar Ten Hag heeft zelfs van een simpele middenvelder als Alvarez, een zeer goede middenvelder voor Ajax gemaakt. En hij is nooit tevreden: winnen ze met 4-0 van Dortmund, dan zegt hij nog dat ie veel verbeterpunten nog zag. Hij speelt het systeem waar Schmidt alleen maar van kan dromen en heeft een fitte selectie die eigenlijk nooit aan een wissel toe is. Dat alles heeft weinig met geld te maken. Ten Hag heeft bewezen van spelers als Blind, zeer belangrijke spelers voor het elftal te kunnen maken.
Geld hadden wij ook maar we hebben het aan de verkeerde spelers uitgegeven.
Ik zeg alleen dat ik het niet zo raar vind dat een club met meer geld het beter doet.. buiten dat is daar de selectie al langer bij elkaar.. ik vind dat niets bijzonders. Eerder logisch
 
Daar is ie weer:

Roger Schmidt vond de tweede helft van PSV tegen AS Monaco 'top-top', maar bleef donderdag uiteindelijk met lege handen achter. 'We hebben opnieuw een goede stap gezet in onze ontwikkeling, maar nu overheerst de teleurstelling.'
Pfff.... teleurstelling ....hij moet pissed zijn! 5 kansen tegen alle 5 slecht verdedigt.... 18 kansen voor.... maar 1 goed afgemaakt..treurig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan