PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
En het klote van dit alles is ook dat dit het elftal van de ideale schoonzonen is en niet eentje dat na een nederlaag juist revanche wil nemen. Geen karakters en personality’s op Cody na die in zijn eentje de kar moet trekken. Wat een schandalig beleid. Al die hoge salarissen voor stel uitgebluste oudjes en de B garnituur uit de Bundesliga. En dan zo’n trainer die al 2 jaar lang geen fitte spelers heeft. En geen elftal heeft kunnen maken van dit geheel. Wegwezen.

We beginnen op die Turkse clubs te lijken.
 
Het is ook niet zo dat we met vallen en opstaan een stijgende lijn te pakken hebben.

Het gaat al 3 jaar van kwaad tot erger, ondanks giga-investeringen.
pappen en nathouden. Kon daar maar een prijs voor gewonnen worden, dan was PSV kampioen geweest.
 
En dat terwijl Ajax nu al zo lang een kern van spelers heeft dat de prijzen binnensleept dat je zou verwachten dat er verzadiging op zou treden daar, terwijl er bij PSV eigenlijk honger naar een prijs zou moeten zijn, maar het tegenovergestelde blijkt waar te zijn. Ajax scoort erop los en maakt indruk in europa met een op het oog weinig bijzondere selectie, en PSV scoort moeizamer dan een contactgestoorde puisterige puber en gaat eigenlijk continu af in europa, en eigen land. Verschil moet er zijn. Geen lol aan.
Precies dit…en dan zie ik sommige af en toe nog steeds de kwaliteiten van Ten Hag downplayen en Schmidt verdedigen😤 pfff
 
Hadden we dat gelijkspel binnengesleept hadden alle kanshebbers 5 punten gehad. Nu sta je hard voor het blok.
 
Ik zie dit niet meer goed komen. Het is allemaal leuk en aardig dat veldoverwicht maar we hebben geen killers. Zie ook de wedstrijd tegen Sociedad. Goed druk, tactisch prima, maar dat eindeloze gebrei.
Dat schot van Vertessen vanavond moet tussen de palen om een rebound af te dwingen. Maar hij probeert het onmogelijke vanuit die hoek en we houden er niet eens een corner aan over.
 
De scheids die het vertikte halverwege de eerste helft Obispo een rode kaart te geven (en mogelijk een penalty tegen)?
Flikker op mafketel. De manier waarop scheidsrechter floot was slecht en op geen enkele manier had Obispo rood moeten krijgen. Hij had bij het doelpunt 2 fantastische geslaagde acties om een doelpunt te voorkomen.
o
 
Ja want ajax heeft natuurlijk ook meer geld dan Juve Madrid Spurs Benfica Sporting Bayern Dortmund enzo…clubs die ze zoek hebben gespeeld…hoorde Ten Hag nooit klagen over dat zij meer geld hadden, jij ?
Dus heeft ajax toch genoeg geld om favoriet voor de titel te zijn? Dat dat niet altijd geldt, eens.. maar Juve. is toch afgezwakt, Dortmund vond ik trouwens ook niet in de buurt komen van CL of zelfs EL.. dat zegt me niet zoveel..
 
Had tot voor kort hoop dat Schmidt tijd nodig had om het spel te verbeteren, en dat dat zou kunnen gaan lukken

Die hoop ben ik wel kwijt. Ik zie geen verbetering en vooral ondoordacht en op toeval gebaseerd veldspel.

Vrees dat het Project Schmidt mislukt, zoals veel forumleden al eerder zagen
Was vorig jaar al glashelder. Dat we niet tegen Ajax opkunnen is 1 maar wat laten we voor voetbal zien onder RS en JDJ! Geen Automatisme,Veldbezetting,plan, en mislukte aankopen het houd niet op niet vanzelf!
 
Had tot voor kort hoop dat Schmidt tijd nodig had om het spel te verbeteren, en dat dat zou kunnen gaan lukken

Die hoop ben ik wel kwijt. Ik zie geen verbetering en vooral ondoordacht en op toeval gebaseerd veldspel.

Vrees dat het Project Schmidt mislukt, zoals veel forumleden al eerder zagen
Je bent zelf mislukt en snapt er niks van.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan