PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gakpo is goed, Ramalho ook en Gotze kan dat ook zijn … en dan in Madueke een talent.

De rest is kwalitatief (en vaak ook qua mentaliteit) niet goed genoeg, maar we zullen het ermee moeten doen zolang ze niet zijn verkocht
Vertessen heb ik nog wel hoop op.
 
Als je iemand neemt die al ruim 2 jaar niet heeft gespeeld, dan kun je beter leiding kwalijk nemen dan de speler die een aanbieding kreeg van PSV. Dit had je al van te voren moeten weten. En dan heb je ook nog Götze die ook al niet echt fysiek in orde is. En achter hen heb je nog Pröpper die een jaar niet heeft gespeeld.. Goed samengesteld allemaal..
Eens. Middenveld zo is enorm pover. Ik vind al het geschuil achter Sangaré wat overdreven maar hij is wél de enige middenvelder met echt potentie. Bij zijn aankoop heb je ook meer 't idee dat er een goed idee achter zit in plaats van "es kijken of we die vergane glorie aan de praat kunnen krijgen"...

Alhoewel ik me ook realiseer dat achteraf makkelijk praten is, we waren (bijna) allemaal lyrisch over gotze natuurlijk
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Drommel is zeker nog geen puntenpakker maar deze goal kun je hem niet aanrekenen. We geven gewoon te veel goede kansen weg en creëeren zelf slechts halve. Daarom kan een keeper van Sparta of PEC tegen ons uitblinken.
 
Probleem met de selectie is toch vooral dat we onze beste spelers moeten verkopen, omdat we de rest niet kunnen slijten.

Nu lijkt Gakpo alweer in de etalage te worden gezet voor een transfer komende zomer
 
Als je dit PSV zo ziet ploeteren tegen Monaco en je afgelopen dinsdag Ajax zag heersen tegen Dortmund...wat een niveau verschil tussen Ajax en PSV op dit moment...dat voorspelt niet veel goeds voor aanstaande zondag...ik vrees een pakslaag voor PSV aanstaande zondag...😱🥺😠
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan