PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 16 oktober | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
FB2WR-WXIAcWzNe


:D
 
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? 2 van de 3 goals direct bij betrokken. Goal van Gakpo en vrije trap verdiend waar Boscagli uit scoorde.
Blijkbaar een andere dan jij. In mijn wedstrijd scoorde Gakpo op aangeven Vertessen en liep vinicius gelukkig net niet in de weg.
Vrije trap verdiend.. Tja, leuk, maar de eer van die goal gaat naar boscagli.
 
Ja, en in veldspel vind ik Zahavi weinig toevoegen, maar vooralsnog meer dan Vinicius. We gaan t zien, t is alletwee niet wat we moeten nastreven.
Vooralsnog? In ieder geval niet mbt Zahavi die hier iets langer speelt..
 
Het grootste lichtpuntje vindt ik dat een van onze beste spelers, als niet de beste speler, Ramalho, heel fanatiek en gedreven is. En dat voor een club als PSV.
 
Blijkbaar een andere dan jij. In mijn wedstrijd scoorde Gakpo op aangeven Vertessen en liep vinicius gelukkig net niet in de weg.
Vrije trap verdiend.. Tja, leuk, maar de eer van die goal gaat naar boscagli.

Ach het is maar in welk perspectief je het ziet. We zijn het iig eens over Zahavi hehe.
 
PSV heeft het zichzelf moeilijk gemaakt vandaag.
Dat lag niet aan de scheidsrechter. 😀
Wel vind ik het raar dat de schoonzoon van Frank de Boer, een 020'er, een wed strijd van PSV mag leiden.
Een 020 supporter/aanhanger zou nooit PSV mogen fluiten en en PSV supporter/aanhanger zou nooit 020 mogen fluiten.
Ik vind het net voor de wedstrijd tegen 020 een heel bijzondere en rare aanstelling van een scheidsrechter door de KNVB.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan