Coronavirus

En mensen die wel daarop reageren maar wedervragen stellen laat jij weer links liggen, lekker makkelijk. Zoveel oplossingen, een ander rondje fietsen, tijdje voor t tochtje niet drinken, 2 of 3 korte tochtjes ipv 1 lange. Het leven is zo moeilijk als jij het jezelf maakt.

Maar nee, omdat jij in je patronen vastgeroest zit, je niet wil laten vaccineren en niet wil laten testen is het hier verdorie wel bij 1984.
Kritisch kijken naar ( eventuele ) misstanden is in mijn ogen iets heel anders dan vastgeroest zitten.
Ik probeer steeds iedereen keurig van antwoord te voorzien, dus dat verwijt slaat nergens op.
Blijkbaar moet en zal ik ook het vaccin nemen en tot die tijd moeten zwijgen.
Maar nogmaals, wij komen hier niet uit samen, dus laat het maar zo.
Even goede vrienden wat mij betreft.
 
Je kunt de emotie voor een ander gewoon niet invullen.
Correct. Zolang ik dan ook niet hoef te doen alsof ik er rekening mee moet houden. Want anders wordt het een spelletje wie de meest achterlijke emotie kan verzinnen in welke situatie dan ook.
Ergo: Ze janken maar een eind. De feiten liggen anders.
 
Kritisch kijken naar ( eventuele ) misstanden is in mijn ogen iets heel anders dan vastgeroest zitten.
Ik probeer steeds iedereen keurig van antwoord te voorzien, dus dat verwijt slaat nergens op.
Blijkbaar moet en zal ik ook het vaccin nemen en tot die tijd moeten zwijgen.
Maar nogmaals, wij komen hier niet uit samen, dus laat het maar zo.
Even goede vrienden wat mij betreft.
Echt he, 3 andere opties voorleggen en dan de conclusie er uit halen dat jij de prik moet halen. Heel bijzonder.
 
WC bezoek noem ik ook primair.
Moet je bij jou thuis voor het toilet ook een Corona pas tonen?
De coronapas treft alleen mensen die niet willen vaccineren én niet willen testen. Dat zijn er dus nog veel minder.
Zonder vaccineren zat iedereen nog thuis. De niet gevaccineerden moeten juist een beetje dankbaarheid tonen aan de gevaccineerden. Ze liften juist mee op de vaccinaties.
 
Volgens mij is dit geen antwoord op de post van Weltmeister over het niet invullen van de emoties bij een ander.
Maar je bent niet de enige die niet reageert op argumenten die de twijfelachtige kanten van de coronapas aangeven.

Je slotzin doet het ergste vrezen voor de toekomst van onze democratie.
Je bedoelt dus dat alles voortaan moet draaien om Ajax want die hebben de meeste aanhang in Nederland. Zeg dus maar dag tegen PSV.

Hoetierick; Leuk, maar er zijn geen tankstations in bosgebieden waar ik fiets. ;) Wel fietscafe's maar daar mag ik niet in.

In het bos kun je prima poepen.
 
Volgens mij is dit geen antwoord op de post van Weltmeister over het niet invullen van de emoties bij een ander.
Maar je bent niet de enige die niet reageert op argumenten die de twijfelachtige kanten van de coronapas aangeven.

Je slotzin doet het ergste vrezen voor de toekomst van onze democratie.
Je bedoelt dus dat alles voortaan moet draaien om Ajax want die hebben de meeste aanhang in Nederland. Zeg dus maar dag tegen PSV.

Hoetierick; Leuk, maar er zijn geen tankstations in bosgebieden waar ik fiets. ;) Wel fietscafe's maar daar mag ik niet in.

Nee. Op het moment dat je voor iedereen kan kiezen, moet de regering dat ook doen. Maar in dit geval moet de regering een keuze maken. Ofwel maatregelen voor iedereen, ofwel een coronapas. Er zijn geen andere oplossingen. Dus vind ik het goed dat de regering een oplossing kiest, waarbij zo min mogelijk mensen de negatieve gevolgen zullen ondervinden.

En dat is ook politiek, je moet soms lastige keuzes maken, waarbij nooit iedereen tevreden is. Dus moet je zorgen dat zoveel mogelijk mensen wel tevreden zijn.
 
Correct. Zolang ik dan ook niet hoef te doen alsof ik er rekening mee moet houden. Want anders wordt het een spelletje wie de meest achterlijke emotie kan verzinnen in welke situatie dan ook.
Ergo: Ze janken maar een eind. De feiten liggen anders.
De feiten liggen anders is niet hetzelfde als de meerderheid wil iets anders. Dat is in deze context doorslaggevend. Waar ik overigens geen moeite mee heb. Je moet iets, anders blijf je bakkeleien. Neemt niet weg dat ik met mijn standpunt niet verwacht dat een ander dat ook zo moet zien.
 
De feiten liggen anders is niet hetzelfde als de meerderheid wil iets anders. Dat is in deze context doorslaggevend. Waar ik overigens geen moeite mee heb. Je moet iets, anders blijf je bakkeleien. Neemt niet weg dat ik met mijn standpunt niet verwacht dat een ander dat ook zo moet zien.
Hoeft ook niet. En je kunt er zelfs voor kiezen om helemaal niet mee te doen.
Maar -en dan zijn we weer rond- dat is een keuze, geen discriminatie.
 
Volgens mij is dit geen antwoord op de post van Weltmeister over het niet invullen van de emoties bij een ander.
Maar je bent niet de enige die niet reageert op argumenten die de twijfelachtige kanten van de coronapas aangeven.

Je slotzin doet het ergste vrezen voor de toekomst van onze democratie.
Je bedoelt dus dat alles voortaan moet draaien om Ajax want die hebben de meeste aanhang in Nederland. Zeg dus maar dag tegen PSV.

Hoetierick; Leuk, maar er zijn geen tankstations in bosgebieden waar ik fiets. ;) Wel fietscafe's maar daar mag ik niet in.
Nou ja, dan is het kiezen:

1. Achter een boom.
Kom, moet kunnen. Mocht het een grote boodschap zijn dan pleit ik wel voor 1-laagstoiletpapier want dat is beter afbreekbaar.
2. Een QR-code. Het moet dan toch maar.
3. Verander van route, zodat u tijdens de rit toch langs een tankstation komt. Is weer eens wat anders.

Nou, 3 mooie keuzes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan