Alles mag, koning Willempie of Johan haten ook. Maar als je hem aanvalt dan wel met goede punten, dat je weet waar je over lult en het niet allemaal gooit op grof, makkelijk scoren blabla. Alles draait om verhoudingen, hoe zij op tv doen is normaal in duizenden kroegen en kantines, daar mag je wel kut grappen maken maar als hij het naar de tv brengt is hij 'alleen' slecht en tuig. Beoordeeld door mensen die niet weten wat kroeg of kantinepraat is *
Ach. Wat spijtig is, is dat de jongens van het vrije woord niet zo voor het vrije woord van een ander zijn. Want wee je gebeente, als je kritiek op een van hen hebt.
Nee oa over dat hij geen analist is. Dus ook geen reden voor hem om een uitgebreide analyse te geven over een wedstrijd.
Maar dat doet hij dus wel regelmatig bij bijv. EL wedstrijden.
 
Ach. Wat spijtig is, is dat de jongens van het vrije woord niet zo voor het vrije woord van een ander zijn. Want wee je gebeente, als je kritiek op een van hen hebt.

Grootste bullshit ever, duidelijk dat je niet kijkt of meer op je telefoon zit ipv oplet.
Heren worden zo vaak teruggepakt, dan doen zij er weer een schepje bovenop. Wat is daar mis mee, delen en nemen toch. Er zijn 100den momenten waar je Johan hoort zeggen shit nu ben ik uitgeluld, of dat die er om gaat lachen hoe andere hem zogenaamd terugpakken. Hij lacht er om en deelt wat koekjes uit als ronde 2 tegen die persoon dan. ik zie echt niet wat daar mis mee is of waarom dat betekend dat je niet tegen kriek of weerwoord kan. Je kan de strijd begraven en zeggen ok 1-1 ik kap of je gaat voor ronde 2-1, wat Johan altijd doet.

“Haters”…bijzonder woord vind ik dat altijd…

Was jij laatst niet onze Mootje belachelijk aan het maken omdat hij het over “haters” had op zijn social media?🤔 zit er toch meer Mo in je dan je zou willen…?😜

Ik ben dol op het woord haters, meeste verdienen het ook. Als er 1 shitbag in 2021 te benoemen is die het meer dan verdient dan is het Mo wel, alle shit haat en kritiek was 200% terecht. Haat is dus prachtig.

Geen idee wat Robben doet en wat er gisteren gezegd is want ik heb er allemaal niks van mee gekregen. Maar er bestaat een compilatie van Boskoop die een half uur aan spelers namen verkeerd uitspreekt op YouTube. Ik denk dat je die ook wel kunt maken met Derksen, maar dan met fragmenten waarin hij mensen de grond in stampt.
Soms is het puur vermaak, kantine praat en kijkcijfers binnen harken maar Derksen heeft zo een gigantisch track record aan roasten of vernederen dat hij daarom gezien kan worden als een zure druif. De kant die nuchter is, een tegengeluid biedt of doneert is er ook zeker maar ik snap het ook wel dat mensen Derksen gaan bekritiseren na al zijn lieve woorden.

Robben was gewoon random simpel voorbeeld, als je direct bent dan moet je dat altijd zijn en met iedereen, hij pakt iedereen aan van zijn vrouwen tot dochters en spelers, spaart niemand. Dat het dan grof en hard aan toe gaat prima, soms misschien beetje overdreven maar beter dat dan omheen draaien. Of schijnheilig zijn en aardig doen terwijl je mensen haat, hij zegt gewoon direct wie hij wel en niet mag. Uniek figuur waar er 1 van op tv is met zulke punten.
 
Grootste bullshit ever, duidelijk dat je niet kijkt of meer op je telefoon zit ipv oplet.
Heren worden zo vaak teruggepakt, dan doen zij er weer een schepje bovenop. Wat is daar mis mee, delen en nemen toch. Er zijn 100den momenten waar je Johan hoort zeggen shit nu ben ik uitgeluld, of dat die er om gaat lachen hoe andere hem zogenaamd terugpakken. Hij lacht er om en deelt wat koekjes uit als ronde 2 tegen die persoon dan. ik zie echt niet wat daar mis mee is of waarom dat betekend dat je niet tegen kriek of weerwoord kan. Je kan de strijd begraven en zeggen ok 1-1 ik kap of je gaat voor ronde 2-1, wat Johan altijd doet.
Ach. Weet je nog dat Ibi een keer iets zei over de mentale gesteldheid van Gijp?
 
Ach. Weet je nog dat Ibi een keer iets zei over de mentale gesteldheid van Gijp?
Die heeft toch ook issues? Rond 2010 toch? Derksen heeft dat ook wel eens gezegd. Daarna kwam ie in het programma profiel. Dat ging daar ook over..
 

Eerst de Boer en Koeman, en nu Advocaat. Er is duidelijk een Nederlandse trainers probleem, ze kunnen niet goed communiceren met de spelers. Benieuwd of er een Nederlandse gast hierop wordt aangesproken...
Ik ken de speler in kwestie niet, maar een 32-jarige vedette wil nog wel eens moeite hebben met verandering van spijs.
Dickie is een mooi baasje, met liefde voor het spelletje. Je kunt van Dick een hoop zeggen, maar niet dat hij geen passie heeft voor de elftallen die hij leidt. En discriminatie? Ons Dickiepikkie? Nee man.
 
Ik hoop zooooo dat Viaplay iets bedenkt om hem over te halen om op tv te blijven straks, anders laatste half jaar van een legende 😭
 

Bijlagen

  • IMG_20211103_101244.jpg
    IMG_20211103_101244.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 7
Hij heeft genoeg gecasht, is op leeftijd en heeft tig hobby's. Ik vrees dat dit echt het einde is 😭 aanbiedingen krijgt die vast wel maar denk dat die nu naar zijn vrouw luistert
 
Terug
Bovenaan Onderaan