Ik vind het salaris en het teken geld enorm aan de gortige kant en Zahavi brengt te weinig.

Maar zo erg als sommige het doen lijken vind ik het niet. Voor een andere speler had je een dikke transfersom betaald, tekengeld en salaris. Een Baumgartl, Bruma, Vinicius, Ramselaar maar ook succesvolle spelers zoals Lozano hebben ook een dik salaris ontvangen en hebben nog wat transfergeld ontvangen. Liever een Zahavi dan een Berg. Dus in dat perspectief vind ik het veel geld voor Zahavi maar het valt nog wel te onderbouwen in vergelijking met rampzalige transfers die nog veel meer kosten en nog minder leverde.
 
Ik vind het salaris en het teken geld enorm aan de gortige kant en Zahavi brengt te weinig.

Maar zo erg als sommige het doen lijken vind ik het niet. Voor een andere speler had je een dikke transfersom betaald, tekengeld en salaris. Een Baumgartl, Bruma, Vinicius, Ramselaar maar ook succesvolle spelers zoals Lozano hebben ook een dik salaris ontvangen en hebben nog wat transfergeld ontvangen. Liever een Zahavi dan een Berg. Dus in dat perspectief vind ik het veel geld voor Zahavi maar het valt nog wel te onderbouwen in vergelijking met rampzalige transfers die nog veel meer kosten en nog minder leverde.

Als rampzalige transfers je graadmeter zijn, dan valt elke transfer natuurlijk wel te onderbouwen/relativeren. Lozano is zijn salaris en transfersom dubbel en dwars waard geweest, aangezien dat ruimschoots is terug verdiend met zijn verkoop. Zahavi is niet zo'n goedkopere buitenkansje gebleken als werd voorgesteld.
 
Als rampzalige transfers je graadmeter zijn, dan valt elke transfer natuurlijk wel te onderbouwen/relativeren.
Zeker. Maar ik bedoel ik schaar Zahavi niet in de top 10 slechtse aankopen mbt kosten versus opbrengen
Lozanno is zijn salaris en transfersom dubbel en dwars waard geweest, aangezien dat ruimschoots is terug verdiend met zijn verkoop.
Zeker maar dat weet je pas achteraf. Als topclub moet je investeren. Daar horen grote salarissen en transfersommen bij. Soms een voltreffer en soms niet.
Zahavi is niet zo'n goedkopere buitenkansje gebleken als werd voorgesteld.
Werd toch nergens voorgesteld? Vanaf het begin wisten we dat die veel tekengeld en salaris koste (in China verdiende hij heel goed).

Alleen is hij wel goedkoper dan eventuele andere opties. Waarbij we een dik salaris moesten betalen en een transfersom. Wat nog steeds is. Voor een beetje spits betaal je vaak, alleen, transferkosten als meer dan 6 miljoen.
 
Ach, zo bezien valt het misschien nog best mee allemaal…

Ik bedoel…

We hadden ook €22.5m (zegge: tweeentwintigeneenhalfmiljoen euro) plus een godsvermogen aan salaris kunnen betalen voor Sébastien Le Hauthakkèr Hallèr
😆😆
 
Ach, zo bezien valt het misschien nog best mee allemaal…

Ik bedoel…

We hadden ook €22.5m (zegge: tweeentwintigeneenhalfmiljoen euro) plus een godsvermogen aan salaris kunnen betalen voor Sébastien Le Hauthakkèr Hallèr
😆😆
Maak je niet druk. Die scoort straks nog 3x in de CL en Overmars verkoopt hem voor 50 miljoen…
 
Ik vind het salaris en het teken geld enorm aan de gortige kant en Zahavi brengt te weinig.

Maar zo erg als sommige het doen lijken vind ik het niet. Voor een andere speler had je een dikke transfersom betaald, tekengeld en salaris. Een Baumgartl, Bruma, Vinicius, Ramselaar maar ook succesvolle spelers zoals Lozano hebben ook een dik salaris ontvangen en hebben nog wat transfergeld ontvangen. Liever een Zahavi dan een Berg. Dus in dat perspectief vind ik het veel geld voor Zahavi maar het valt nog wel te onderbouwen in vergelijking met rampzalige transfers die nog veel meer kosten en nog minder leverde.
Die andere speler had je nog kunnen verkopen en als hij het niet geod doet, iets terugkrijgen, en als hij het wel goed doet winst op maken. Nee achteraf is dit geen goede deal, en eigenlijk had je het vooraf ook wel kunnen weten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach, zo bezien valt het misschien nog best mee allemaal…

Ik bedoel…

We hadden ook €22.5m (zegge: tweeentwintigeneenhalfmiljoen euro) plus een godsvermogen aan salaris kunnen betalen voor Sébastien Le Hauthakkèr Hallèr
😆😆
Voor Ajax een gok die ze blijkbaar kunnen nemen. Wij hadden met Luuk de Jong een minimaal gelijkwaardige spits gehad. Ik baal daar nog steeds van.. Zahavi komt ivm Luuk te kort m.i.
 
Of de competities waarin hij al die goals heeft gemaakt ....
Ik vind het ook altijd moeilijk te zeggen. We bedenken logischerwijs allerlei redenen waarom het nog geen match is gebleken maar uiteindelijk zijn het ook maar mensen en moet het plaatje net goed vallen. (zelf) vertrouwen, inzet, tactiek, chemie, samenspel, vorm van de club, fitheid, competitie niveau inderdaad, persoonlijke situatie en ga zo maar door. Het zijn allemaal dingen die een rol kunnen spelen.
Persoonlijk denk ik dat het bij Zahavi eerder een combinatie is van het ketchup verhaal, de competitie en misschien de speelwijze van het elftal.
 
Die andere speler had je nog kunnen verkopen en als hij het niet geod doet, iets terugkrijgen,
Ook niet altijd. Zie bijv. Luckassen en Maher. Die hebben dikke salarissen en transfersommen gekost. Die kosten in het totaal meer dan Zahavi. Ook een Baumgartl zie ik psv (of hij moet het super doen bij berlin) enorm verlies op pakken.
en als hij het wel goed doet winst op maken.
Geld in principe voor Zahavi ook. Met zijn goals en ervaring kun je champions league of Europees voetbal behalen. Dan maak je ook winst. Op een andere manier dan met doorverkopen. Maar de redenatie is niet gek.
Nee achteraf is dit geen goede deal, en eigenlijk had je het vooraf ook wel kunnen weten.
Ik vind het eigenlijk, in de huidige tijd, wel een oke deal. Zeker niet top maar ook zeker niet de slechste. Zoals iemand al liet zien doet Zahavi het niet goed maar wel redelijk. Als we dan rekening mee houden dat Lammers vrij laat in de transfermarkt (en onverwacht) vertrok. Toen waren er weinige opties. 6 miljoen betalen voor een ervaren spits voor 2 jaar is dan geen gekke gedachte. Alternatieven waren duurder (transfersom + salaris).

Ik ben het zeker eens dat Zahavi onvoldoende presteert. Maar ik betwijfel of Lammers of een andere optie (onder 6 miljoen) bij voorbaat beter was geweest. Hierdoor schrik ik niet van het tekengeld en salaris van Zahavi. Is het teveel voor wat hij levert? Dat helaas wel. Maar het is niet exorbitant veel in de huidige voetballerij. Een Gotze zal ook veelste veel verdienen. Ik ben blij dat psv uitzonderingen maakt en probeert topspelers te halen. De ene keer lukt het en de andere keer niet. Zolang het psv financieel maar niet zwak maakt.

(Ook genoeg duurbetaalde ajaxcieden die niets zijn geworden ;) )
 
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395008 nooit geweten maar hij stond voor 2018 een tijd lang droog met Israël en hing zijn schoenen aan de wilgen op om daarna succesvol terug te keren en veel te scoren
Had ie het maar gedaan voordat hij naar PSV kwam, de man van 3 miljoen per jaar… Wat een schande dit. En mensen maar klagen dat PSV geen geld heeft. PSV heeft iig JDJ en idd geen geld MEER.
 
Had ie het maar gedaan voordat hij naar PSV kwam, de man van 3 miljoen per jaar… Wat een schande dit. En mensen maar klagen dat PSV geen geld heeft. PSV heeft iig JDJ en idd geen geld MEER.
Tsjah, achteraf heb je Sam Lammers met n jaarcontract geloost voor n bedrag dat ruim Zahavi's kostten dekt. Als je ziet waar die nu staat, valt t me best mee, hoewel de prestaties van Erin in de eredivisie me wel tegenvallen.
 
Voor Ajax een gok die ze blijkbaar kunnen nemen. Wij hadden met Luuk de Jong een minimaal gelijkwaardige spits gehad. Ik baal daar nog steeds van.. Zahavi komt ivm Luuk te kort m.i.
Zahavi en De Jong zijn lood om oud ijzer.

Hij is binnengehaald als “de topscorer”. Daar mag flink wat geld tegenover staan, toch? Goede spelers komen niet meer voor een miljoen. Götze verdient ook zoiets. Dus zo vind ik het niet zo vreemd.

Wel jammer dat hij die prestaties niet levert. Maar niet elke aankoop is een succes, toch? En eens met Kira dat hij ook niet de grootste miskoop is.
 
Had ie het maar gedaan voordat hij naar PSV kwam, de man van 3 miljoen per jaar… Wat een schande dit. En mensen maar klagen dat PSV geen geld heeft. PSV heeft iig JDJ en idd geen geld MEER.
Zahavi is achteraf een (dure) gok geweest. Zijn interland en club cijfers waren indrukwekkend. Zijn salaris is erg hoog maar was voor zijn komst echt gigantisch. Niemand kon weten hoe hij het in Europa ging doen en volgens mij zijn er best wel wat mensen die de keuze van de JdJ konden begrijpen.
Ik vind dat Zahavi niet genoeg brengt (goals en assists). Maar ik ze dit seizoen als de laatste kans voor Zahavi, het voordeel van de twijfel. Ik vind het eerder een flop dat er achterin nog steeds geen stabiele verdediging staat en de bank ook over te veel middelmaat beschikt. En het is ook nog maar de vraag of het genoeg is met Vinicius en Zahavi en Fofana. Maar een schande kan ik de keuze voor Zahavi niet noemen. PSV moet inderdaad wel eens een gok nemen (Gotze, Zahavi). Helaas gaat dat ook wel eens mis.

Volgens mij heb ik iets gemist over de financiële problemen, want volgens mij hebben we net een aantal spelers voor miljoenen verkocht en een financiële injectie gekregen?
 
Ah, was het weer tijd voor het oprakelen van het rendement vs kosten van Zahavi verhaal. Dat mensen de moeite nemen om ieder kwartaal hetzelfde riedeltje negativiteit af te draaien. Gaat ie niet beter van presteren, ga jij je als schrijver niet beter van voelen. Maar ach, het zorgt wel voor reuring op t forum, en dat is ook wat waard.
 
Ah, was het weer tijd voor het oprakelen van het rendement vs kosten van Zahavi verhaal. Dat mensen de moeite nemen om ieder kwartaal hetzelfde riedeltje negativiteit af te draaien. Gaat ie niet beter van presteren, ga jij je als schrijver niet beter van voelen. Maar ach, het zorgt wel voor reuring op t forum, en dat is ook wat waard.
Ja ik was ook niet zo verbaasd over dit verhaal, had het wel ongeveer zo ingeschat. Beetje meer van hetzelfde.
 
Zahavi is achteraf een (dure) gok geweest. Zijn interland en club cijfers waren indrukwekkend. Zijn salaris is erg hoog maar was voor zijn komst echt gigantisch. Niemand kon weten hoe hij het in Europa ging doen en volgens mij zijn er best wel wat mensen die de keuze van de JdJ konden begrijpen.
Ik vind dat Zahavi niet genoeg brengt (goals en assists). Maar ik ze dit seizoen als de laatste kans voor Zahavi, het voordeel van de twijfel. Ik vind het eerder een flop dat er achterin nog steeds geen stabiele verdediging staat en de bank ook over te veel middelmaat beschikt. En het is ook nog maar de vraag of het genoeg is met Vinicius en Zahavi en Fofana. Maar een schande kan ik de keuze voor Zahavi niet noemen. PSV moet inderdaad wel eens een gok nemen (Gotze, Zahavi). Helaas gaat dat ook wel eens mis.

Volgens mij heb ik iets gemist over de financiële problemen, want volgens mij hebben we net een aantal spelers voor miljoenen verkocht en een financiële injectie gekregen?
Het is inderdaad een te billijken keuze.
Mensen praten hier over een spits alsof je een kroketje uit de muur trekt.

Goede betrouwbare spitsen zijn schaars en ontzettend duur. In welke categorie verwacht men eigenlijk dat PSV kan shoppen?

As good as it gets people.
 
Terug
Bovenaan Onderaan