Zo grappig, en zo'n bullshit, maar ja Derksen scoort door grof te zijn en zijn haters scoren likes door hem te bashen. Heel dubieus cirkeltje. Daarom zweer ik bij koning Johan, iever iemand die teveel zegt dan alle overige dooie figuren op tv die elk woord 5x afwegen voor ze met hun lippen bewegen.
Ja, maar wanneer heeft hij voor het laatst een uitgebreide analyse gemaakt/gedaan over een wedstrijd?
 
Heb m ff verbeterd ;)
Mooie verbetering. Leuk en correct.

Zoals eerder gezegd hecht ik aan geen enkele "analist" veel waarde.
Dubbele agenda's te over, te lang geslapen in hun clubpyjama, gebrek aan feitenkennis en ga zo maar door.
Bij Ibi komt daar nog bij dat hij onze coach niet moet hetgeen hij niet kan verhullen.

Maar alles bij elkaar kun je de prietpraat van "analisten" het beste beschouwen als het vullen van zendtijd op (veel te) veel tv zenders.
Niveau kroegpraat met vrienden. Wel worden ze om mij onbekende redenen er voor betaald.
Dat is het enige verschil met wat jij en ik vinden van een club , een speler of van een wedstrijd. ;)
 
Ja, maar wanneer heeft hij voor het laatst een uitgebreide analyse gemaakt/gedaan over een wedstrijd?

Johan vertelt in 15 seconde meer dan overige wijsneuzen in 3 minuten, basic simpel en in mensentaal. Waar SV heren soms denken dat ze voetbal zelf hebben uitgevonden met lange verhaaltjes die nergens over gaan en ook in 15 konden. Voor uitgebreide analyse moet je bij MOT zijn, de enige die het echt doet en ook echt goed doet.

'' kut wedstrijd, beide speelden ruk en slordig, scheids maakte 3 fouten, offside goal was een twijfelgeval en de keeper verdiende een rode kaart '' = 15 seconde werk. Maar de SV heren zullen je eerste 60 seconde laten ervaren dat het een toffe match was, dan de overige 2 min beetje herhalen wat we allemaal wel konden concluderen en zien.

Efficiency = the key, blijft er meer tijd over om te lullen over kutjes en kalfjes, terwijl de voetbalfans ook aan hun trekken komen. Daarom is VI formule heilig en geniaal :)
 
Ja, maar wanneer heeft hij voor het laatst een uitgebreide analyse gemaakt/gedaan over een wedstrijd?
Maar waarom zou hij? Dat is niet het format van het programma.
Het format is kroegpraat over voetbal en alles wat daarbij komt kijken.

Je kan zeggen over Derksen wat hij wil maar hij heeft wel tig jaar VI als blad op de kaart gezet en was van alles op de hoogte.
 
Je kan zeggen over Derksen wat hij wil maar hij heeft wel tig jaar VI als blad op de kaart gezet en was van alles op de hoogte.

Dat vergeet men altijd heel toevallig hier, dat hij maar 40 jaar in het voetbalwereldje zit.
Om te zwijgen over mensen die hem een geldwolf noemen, daar lach ik het hardste om. Johan zelf zegt je bent toch gek als je niet 2x per week hier komt voor 6 ton? Nee want wij zouden dat niet doen, wij zijn lievvvvv, of dom kies maar. Men moet ook zijn boek eens lezen of verhalen over hem die niet over een rel gaan, hoe gul hij is, mensen helpt en uitnodigt, bezoekjes brengt door heel NL omdat die het niet netjes vind om een uitnodiging af te zeggen, kosteloos.. Hoeveel geld hij gegeven heeft aan dat dierenpensioen en support Casper etc..

Daarom is het altijd zo leuk om iedereen hem te zien bashen, terwijl men stukjes ziet of gewoon niks en maar mee lult om maar te kunnen bashen :ROFL: Hij is een hoge boom die veel wind vangt, goede en slechte wind. Maar er is zoveeeeeeeeel meer wat men niet ziet of niet wilt zien, wat dat is meestal positief voor JD dus niet leuk dan hihi

Een unieke man in de NLse tv geschiedenis, one of a kind. Maar je moet hem en zijn rol/taak/karakter begrijpen, doe je dat niet dan ligt het probleem echt niet bij hem maar eerder bij jou denkvermogen.
 
Dat vergeet men altijd heel toevallig hier, dat hij maar 40 jaar in het voetbalwereldje zit.
Om te zwijgen over mensen die hem een geldwolf noemen, daar lach ik het hardste om. Johan zelf zegt je bent toch gek als je niet 2x per week hier komt voor 6 ton? Nee want wij zouden dat niet doen, wij zijn lievvvvv, of dom kies maar. Men moet ook zijn boek eens lezen of verhalen over hem die niet over een rel gaan, hoe gul hij is, mensen helpt en uitnodigt, bezoekjes brengt door heel NL omdat die het niet netjes vind om een uitnodiging af te zeggen, kosteloos.. Hoeveel geld hij gegeven heeft aan dat dierenpensioen en support Casper etc..

Daarom is het altijd zo leuk om iedereen hem te zien bashen, terwijl men stukjes ziet of gewoon niks en maar mee lult om maar te kunnen bashen :ROFL: Hij is een hoge boom die veel wind vangt, goede en slechte wind. Maar er is zoveeeeeeeeel meer wat men niet ziet of niet wilt zien, wat dat is meestal positief voor JD dus niet leuk dan hihi

Een unieke man in de NLse tv geschiedenis, one of a kind. Maar je moet hem en zijn rol/taak/karakter begrijpen, doe je dat niet dan ligt het probleem echt niet bij hem maar eerder bij jou denkvermogen.
Ik denk dat de complementen van Davitamonnetje van een hele andere orde zijn dan jouw blinde liefde, bijna aandoenlijk dit.
 
Dat vergeet men altijd heel toevallig hier, dat hij maar 40 jaar in het voetbalwereldje zit.
Om te zwijgen over mensen die hem een geldwolf noemen, daar lach ik het hardste om. Johan zelf zegt je bent toch gek als je niet 2x per week hier komt voor 6 ton? Nee want wij zouden dat niet doen, wij zijn lievvvvv, of dom kies maar. Men moet ook zijn boek eens lezen of verhalen over hem die niet over een rel gaan, hoe gul hij is, mensen helpt en uitnodigt, bezoekjes brengt door heel NL omdat die het niet netjes vind om een uitnodiging af te zeggen, kosteloos.. Hoeveel geld hij gegeven heeft aan dat dierenpensioen en support Casper etc..

Daarom is het altijd zo leuk om iedereen hem te zien bashen, terwijl men stukjes ziet of gewoon niks en maar mee lult om maar te kunnen bashen :ROFL: Hij is een hoge boom die veel wind vangt, goede en slechte wind. Maar er is zoveeeeeeeeel meer wat men niet ziet of niet wilt zien, wat dat is meestal positief voor JD dus niet leuk dan hihi

Een unieke man in de NLse tv geschiedenis, one of a kind. Maar je moet hem en zijn rol/taak/karakter begrijpen, doe je dat niet dan ligt het probleem echt niet bij hem maar eerder bij jou denkvermogen.
Ok fangirlā€¦šŸ˜‘

Je klinkt als een beledigd meisje die net hoort dat een ander de backstreetboys niet zo cool vindtā€¦relax manšŸ™„
 
Maar waarom zou hij? Dat is niet het format van het programma.
Het format is kroegpraat over voetbal en alles wat daarbij komt kijken.

Je kan zeggen over Derksen wat hij wil maar hij heeft wel tig jaar VI als blad op de kaart gezet en was van alles op de hoogte.
Het gesprek ging niet over zijn motief.
 
Ok fangirlā€¦šŸ˜‘
Je klinkt als een beledigd meisje die net hoort dat een ander de backstreetboys niet zo cool vindtā€¦relax manšŸ™„

Zeker, maar de haters moeten keer op hun plek gezet worden, Johan haters zijn de wappies van de coronatijd nu, lullen teveel bullshit die gewoon niet zo is :lmao:
 
Zeker, maar de haters moeten keer op hun plek gezet worden, Johan haters zijn de wappies van de coronatijd nu, lullen teveel bullshit die gewoon niet zo is :lmao:
ā€œHatersā€ā€¦bijzonder woord vind ik dat altijdā€¦

Was jij laatst niet onze Mootje belachelijk aan het maken omdat hij het over ā€œhatersā€ had op zijn social media?šŸ¤” zit er toch meer Mo in je dan je zou willenā€¦?šŸ˜œ
 
Dat vergeet men altijd heel toevallig hier, dat hij maar 40 jaar in het voetbalwereldje zit.
Om te zwijgen over mensen die hem een geldwolf noemen, daar lach ik het hardste om. Johan zelf zegt je bent toch gek als je niet 2x per week hier komt voor 6 ton? Nee want wij zouden dat niet doen, wij zijn lievvvvv, of dom kies maar. Men moet ook zijn boek eens lezen of verhalen over hem die niet over een rel gaan, hoe gul hij is, mensen helpt en uitnodigt, bezoekjes brengt door heel NL omdat die het niet netjes vind om een uitnodiging af te zeggen, kosteloos.. Hoeveel geld hij gegeven heeft aan dat dierenpensioen en support Casper etc..

Daarom is het altijd zo leuk om iedereen hem te zien bashen, terwijl men stukjes ziet of gewoon niks en maar mee lult om maar te kunnen bashen :ROFL: Hij is een hoge boom die veel wind vangt, goede en slechte wind. Maar er is zoveeeeeeeeel meer wat men niet ziet of niet wilt zien, wat dat is meestal positief voor JD dus niet leuk dan hihi

Een unieke man in de NLse tv geschiedenis, one of a kind. Maar je moet hem en zijn rol/taak/karakter begrijpen, doe je dat niet dan ligt het probleem echt niet bij hem maar eerder bij jou denkvermogen.
Tja ik snap kritiek op Derksen wel want hij is negatief over een waslijst aan mensen, eigenlijk over gigantisch veel mensen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja ik snap kritiek op Derksen wel want hij is negatief over een waslijst aan mensen, eigenlijk over gigantisch veel mensen

Omdat hij dingen durft te zeggen, 'Robben was kut gister', Robben huilt, twitter boos, heel Nederland in rep en roer waar hij het lef vandaan haalt.. Maar we hebben allemaal gezien dat Robben gister kut was. Maar nee dat mag je niet 'zo' zeggen, het moet zacht en met een toontje dat het amper kritiek mag heten dan is het goed en lievvv
 
Omdat hij dingen durft te zeggen, 'Robben was kut gister', Robben huilt, twitter boos, heel Nederland in rep en roer waar hij het lef vandaan haalt.. Maar we hebben allemaal gezien dat Robben gister kut was. Maar nee dat mag je niet 'zo' zeggen, het moet zacht en met een toontje dat het amper kritiek mag heten dan is het goed en lievvv
Maar je mag van de derksen fanboys niks slechts zeggen over oppersnor. Dat die derksenhaters dat toch durven, kan je alleen maar waarderen toch?
 
Maar je mag van de derksen fanboys niks slechts zeggen over oppersnor. Dat die derksenhaters dat toch durven, kan je alleen maar waarderen toch?

Alles mag, koning Willempie of Johan haten ook. Maar als je hem aanvalt dan wel met goede punten, dat je weet waar je over lult en het niet allemaal gooit op grof, makkelijk scoren blabla. Alles draait om verhoudingen, hoe zij op tv doen is normaal in duizenden kroegen en kantines, daar mag je wel kut grappen maken maar als hij het naar de tv brengt is hij 'alleen' slecht en tuig. Beoordeeld door mensen die niet weten wat kroeg of kantinepraat is *
 
Omdat hij dingen durft te zeggen, 'Robben was kut gister', Robben huilt, twitter boos, heel Nederland in rep en roer waar hij het lef vandaan haalt.. Maar we hebben allemaal gezien dat Robben gister kut was. Maar nee dat mag je niet 'zo' zeggen, het moet zacht en met een toontje dat het amper kritiek mag heten dan is het goed en lievvv
Geen idee wat Robben doet en wat er gisteren gezegd is want ik heb er allemaal niks van mee gekregen. Maar er bestaat een compilatie van Boskoop die een half uur aan spelers namen verkeerd uitspreekt op YouTube. Ik denk dat je die ook wel kunt maken met Derksen, maar dan met fragmenten waarin hij mensen de grond in stampt.
Soms is het puur vermaak, kantine praat en kijkcijfers binnen harken maar Derksen heeft zo een gigantisch track record aan roasten of vernederen dat hij daarom gezien kan worden als een zure druif. De kant die nuchter is, een tegengeluid biedt of doneert is er ook zeker maar ik snap het ook wel dat mensen Derksen gaan bekritiseren na al zijn lieve woorden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan