Formule 1

Yuki Tsunoda hield Lewis Hamilton op voor Max Verstappen​

link

“Het is Honda haar laatste seizoen en ik wil dat Max de titel mee naar huis neemt. Vandaar dat ik probeerde om Lewis zo lang mogelijk achter me te houden. Het doel was om Lewis minimaal twintig rondes op te houden.”

Had hem maar van de baan getikt. :sneaky: :lmao:
 
Honda / RB begint nu zelf ook wel heel zenuwachtig te worden vwb het verschil in snelheid, met Mercedes. Ze zullen snel iets moeten vinden, want het is wel duidelijk dat Mercedes een beetje heeft gejokt toen het zei dat ze de ontwikkeling voor de auto van dit jaar volledig hadden stopgezet.
 
Honda / RB begint nu zelf ook wel heel zenuwachtig te worden vwb het verschil in snelheid, met Mercedes. Ze zullen snel iets moeten vinden, want het is wel duidelijk dat Mercedes een beetje heeft gejokt toen het zei dat ze de ontwikkeling voor de auto van dit jaar volledig hadden stopgezet.
Offfff, ze hebben toch wat gedaan met koeling van bepaalde motoronderdelen waardoor ze sneller gaan of de voorvleugel die nog steeds meebuigt. Oh wacht, het is Mercedes dus daar doet de FIA geen onderzoek naar :rolleyes::money:
 
Offfff, ze hebben toch wat gedaan met koeling van bepaalde motoronderdelen waardoor ze sneller gaan of de voorvleugel die nog steeds meebuigt. Oh wacht, het is Mercedes dus daar doet de FIA geen onderzoek naar :rolleyes::money:

Offff aliens did it. De eerste F1 wereldkampioenschapsrace was in 1950 op Silverstone. Silver Surfer is een alien. Area 51. Dat kan geen toeval zijn. Doortellen is standaard in dit soort experimenten. I rest my case.
 

Christian Horner vraagt om onderzoek naar Mercedes-krachtbron

link

Red Bull Racing-teambaas Christian Horner plaatst zijn vraagtekens bij de snelheid van de Mercedes-krachtbron. De Brit is van mening dat de snelheid van Mercedes op het rechte stuk onderzocht moet worden.

“Wij zijn niet alleen als het gaat om de krachtbron van Mercedes. De FIA is nu aan zet, maar op het rechte stuk leek het wel alsof ze hun DRS open hadden. Dat is voor mij genoeg reden tot onderzoek.”

Nou ik ben benieuwd. :rolleyes:
 

Christian Horner vraagt om onderzoek naar Mercedes-krachtbron

link

Red Bull Racing-teambaas Christian Horner plaatst zijn vraagtekens bij de snelheid van de Mercedes-krachtbron. De Brit is van mening dat de snelheid van Mercedes op het rechte stuk onderzocht moet worden.

“Wij zijn niet alleen als het gaat om de krachtbron van Mercedes. De FIA is nu aan zet, maar op het rechte stuk leek het wel alsof ze hun DRS open hadden. Dat is voor mij genoeg reden tot onderzoek.”

Nou ik ben benieuwd. :rolleyes:
Joh, toen ze vorig jaar DAS hadden ontwikkeld, mochten ze daar het hele seizoen mee blijven rijden. Red Bull hoeft zich geen illusies te maken over ingrijpen door de FIA, wanneer het Mercedes aangaat.
 
FIA heeft opheldering gegeven over de motor van Mercedes en Marko zei daar vervolgens over: "We zullen het moeten accepteren".
Dus het seizoen is alsnog verloren als Red Bull niet heel snel een antwoord verzint.

Fijn dat er uitsluitsel is gegeven, al zal het volgens sommigen geen waar zijn.

Ik ben overigens echt RB fan, en hopelijk is er wat in de vertaling verloren gegaan of wordt het weer wat opgeklopt, maar ik vind opmerkingen als "Red Bull-teambaas Christian Horner gaf na afloop van de race zelfs te kennen dat het hem niets zou verbazen als de Mercedes-motor illegaal bleek te zijn" en vervolgens "We willen gewoon duidelijkheid, we hebben niet geprotesteerd" ook flauw hoor.

Als je niet protesteert en gewoon info wil, zeg dat niet dat het je niet zou verbazen als het illegaal zou zijn. Dat zet weer meteen de toon. Kan dat verhaal ook weer een eigen leven gaan leiden.

Maar goed. Ik ben inmiddels van mening dat de teams ook volop meedoen aan het drama creëren. De soapopera die F1 heet verkopen aan de kijkers. Snelheid, drama en intrige... stay tuned.
 
FIA heeft opheldering gegeven over de motor van Mercedes en Marko zei daar vervolgens over: "We zullen het moeten accepteren".
Dus het seizoen is alsnog verloren als Red Bull niet heel snel een antwoord verzint.
Mercedes zal meer van de motor vergen door naar meer vermogen te gaan. Red Bull en Honda zullen gaan volgen. Wellicht krijgen we weer ploffende motoren en wordt het kampioenschap beslist door een poffende motor in de laatste race. :maniac:
 
Mercedes zal meer van de motor vergen door naar meer vermogen te gaan. Red Bull en Honda zullen gaan volgen. Wellicht krijgen we weer ploffende motoren en wordt het kampioenschap beslist door een poffende motor in de laatste race. :maniac:
Mercedes zal meer van de motor vergen door naar meer vermogen te gaan. Red Bull en Honda zullen gaan volgen. Wellicht krijgen we weer ploffende motoren en wordt het kampioenschap beslist door een poffende motor in de laatste race. --> van Hamilton (a):lmao:
 

Max Verstappen meer ronden aan de leiding dan hele grid bij elkaar

link

FBmAjTNX0AImxoV


Een mooie statistiek, maar je wint er helaas helemaal niks mee.
Je krijgt er geen punten voor.
Als Max Verstappen wereldkampioen wordt kan niemand zeggen dat het onterecht is.
 

Max Verstappen meer ronden aan de leiding dan hele grid bij elkaar

link

FBmAjTNX0AImxoV


Een mooie statistiek, maar je wint er helaas helemaal niks mee.
Je krijgt er geen punten voor.
Als Max Verstappen wereldkampioen wordt kan niemand zeggen dat het onterecht is.
Tenzij hij komende races allemaal wint door in de 1 na laatste ronde pas de leiding te pakken :unsure:

Maar uiteindelijk is dit net zoveel waard als balbezit in voetbal.
 
Tenzij hij komende races allemaal wint door in de 1 na laatste ronde pas de leiding te pakken :unsure:

Maar uiteindelijk is dit net zoveel waard als balbezit in voetbal.

Misschien kan hij Ten Hag vragen wat hij moet zeggen wanneer hij de titel misgrijpt, die heeft vast nog wel een verhaaltje over meer balbezit liggen.
 

Leuk filmpje over de keuzes die Mercedes / Hamilton moesten maken in de afgelopen Grand Prix. Iets verder uitgedacht dan alleen "Lewis stom" of "Mercedes slecht" .
 
Honda / RB begint nu zelf ook wel heel zenuwachtig te worden vwb het verschil in snelheid, met Mercedes. Ze zullen snel iets moeten vinden, want het is wel duidelijk dat Mercedes een beetje heeft gejokt toen het zei dat ze de ontwikkeling voor de auto van dit jaar volledig hadden stopgezet.
Of ze zijn toch van gedachten veranderd.

Leuk filmpje over de keuzes die Mercedes / Hamilton moesten maken in de afgelopen Grand Prix. Iets verder uitgedacht dan alleen "Lewis stom" of "Mercedes slecht" .
lewis stom, mercedes slecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan