PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoezo? Is Thomas dan zoveel beter als vervanger? Mauro is m.i. in de duels en als controleur wel handig om erbij te hebben. Geen hoogvlieger, maar dat is Thomas ook niet..
Mauro als controleur en in duels?
Hij is soms fel, maar die jongen kun je opzij blazen als t moet. Een felle vlieg blijft een vlieg, zeg maar.
Nee, is meer een aanvallende middenvelder met technische spelmakerachtige kwaliteiten. Zoals hij bij Heracles is gebruikt.
Maar daarvoor komt hij, helaas, gewoon veel tekort voor PSV.

Dan heb je voor de 6 of 8 positie veel meer aan Thomas. Zeker de laatste paar keer dat hij is ingevallen deed ie dat prima. (Maar we zijn zn matige basisoptredens zeker nog niet vergeten)
 
Mauro als controleur en in duels?
Hij is soms fel, maar die jongen kun je opzij blazen als t moet. Een felle vlieg blijft een vlieg, zeg maar.
Nee, is meer een aanvallende middenvelder met technische spelmakerachtige kwaliteiten. Zoals hij bij Heracles is gebruikt.
Maar daarvoor komt hij, helaas, gewoon veel tekort voor PSV.

Dan heb je voor de 6 of 8 positie veel meer aan Thomas. Zeker de laatste paar keer dat hij is ingevallen deed ie dat prima. (Maar we zijn zn matige basisoptredens zeker nog niet vergeten)
Waarom kan Mauro niet de kleine potjes spelen zolang Propper er niet bij is? Of je moet in de winter maar weer iets gaan halen.. Dan moet je Mauro maar verkopen in de winter. Misschien dat we er dan nog een leuk bedrag voor krijgen..
 
Waarom kan Mauro niet de kleine potjes spelen zolang Propper er niet bij is? Of je moet in de winter maar weer iets gaan halen.. Dan moet je Mauro maar verkopen in de winter. Misschien dat we er dan nog een leuk bedrag voor krijgen..

Omdat PSV het in de kleine potjes zwaar genoeg heeft en Mauro op elke positie een verzwakking is.
Ja, lijkt me ook dat hij t beste een nieuwe club kan gaan zoeken.
Zo lopen er nog wel een paar verloren zielen rond bij PSV die eigenlijk in de zomer al een nieuwe club hadden moeten hebben.
 
Omdat PSV het in de kleine potjes zwaar genoeg heeft en Mauro op elke positie een verzwakking is.
Ja, lijkt me ook dat hij t beste een nieuwe club kan gaan zoeken.
Zo lopen er nog wel een paar verloren zielen rond bij PSV die eigenlijk in de zomer al een nieuwe club hadden moeten hebben.
Klopt, maar vergis je niet in het aantal spelers dat je vanwege vormverlies, blessures en/of schorsingen regelmatig kwijt bent.
Over een heel seizoen genomen kan elke bijdrage welkom zijn.
In 2007 dat ene goaltje van Kluivert, dit jaar wellicht iets van Mauro junior. :)
 
Klopt, maar vergis je niet in het aantal spelers dat je vanwege vormverlies, blessures en/of schorsingen regelmatig kwijt bent.
Over een heel seizoen genomen kan elke bijdrage welkom zijn.
In 2007 dat ene goaltje van Kluivert, dit jaar wellicht iets van Mauro junior. :)

Mooi scenario, t zou hem gegund zijn.
Alleen is hij ook als backup niet goed genoeg, staat hij achteraan de pikorde en is wellicht al voorbij gestreefd door jeugdspelers.
Als Ledezma er straks weer bij is, komt ie ook daar achter.

Maar ook vanuit die jongen gezien beter als hij ergens anders gaat ballen. Waar hij wél regelmatig aan spelen toe komt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mooi scenario, t zou hem gegund zijn.
Alleen is hij ook als backup niet goed genoeg, staat hij achteraan de pikorde en is wellicht al voorbij gestreefd door jeugdspelers.
Als Ledezma er straks weer bij is, komt ie ook daar achter.

Maar ook vanuit die jongen gezien beter als hij ergens anders gaat ballen. Waar hij wél regelmatig aan spelen toe komt.
Ik hoop echt dat Ledezma weer op niveau komt. Heerlijke speler dat.
 
Heb zojuist kaarten gekocht, dat wordt m’n eerste Europese wedstrijd van PSV :)
Wordt lastig zonder Sangaré, ik reken op een spannende wedstrijd. Hopelijk met 3 punten, want die kunnen we goed gebruiken als we door willen.
 
Heb zojuist kaarten gekocht, dat wordt m’n eerste Europese wedstrijd van PSV :)
Wordt lastig zonder Sangaré, ik reken op een spannende wedstrijd. Hopelijk met 3 punten, want die kunnen we goed gebruiken als we door willen.
Als we deze niet winnen , is het denk ik wel zo'n beetje over. Dan worden we 3e en gaan naar de ECL :sick:
 
Dan nog liever 4e worden. De Conference League graag vermijden.
Want we willen niet meer Europese wedstrijden spelen, punten pakken en inkomsten krijgen? Je maakt zelfs kans op de winst, denk ik.
Helemaal eens, de ultieme schande.
Waarom is dat een schande?
(1) PSV is niet meer de topclub uit 1988
(2) In de ECL spelen ook bijv. AS Roma en Tottenham. En meer clubs van min of meer gelijk statuur, zoals Basel, Kopenhagen, PAOK, Slavia, Partizan, LASK.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan