Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer want Propper is de beste invaller als van Ginkel eruit zou moeten en met Madueke erbij
moeten de Oostenrijkers hun aandacht verdelen over Gakpo en hem op twee vleugels.

Toch moeten we, ongeacht de opstelling persé winnen want een derde teleurstelling in korte tijd
zou zomaar crisis kunnen betekenen als ik zie hoe de kritiek nu al is losgebarsten en er al een paar
handdoeken hier en daar in de ring gegooid zijn.

Positief blijven; misschien komt er wel een onverwacht ruime zege zoals tegen Galatasaray.
Ik ben al blij met een 0-1 en 3 punten op dit moment...
 
Ik zal de eerste psv fans op schiphol vertrekken richting Grazzzz, er is maybe wat hoop vanaf de tribunes morgen :ROFL:
 
Ik ben al blij met een 0-1 en 3 punten op dit moment...

Ik voel een LASKje aankomen, eerlijk gezegd. Misschien dat we er thuis nog punten tegen pakken, maar gezien de vorm sinds Feyenoord thuis voorzie ik toch vooral een klassiek avondje PSV uit in Europa, zoals we die de afgelopen jaren zo vaak gehad hebben. Probleem is dat PSV nog wel goed kan spelen, maar PSV ook totaal niet makkelijk meer scoort en tegendoelpunten krijgen we juist heel makkelijk tegen. Kan dus zomaar 70% balbezit worden, maar toch met meerdere doelpunten verliezen.
 
Ik voel een LASKje aankomen, eerlijk gezegd. Misschien dat we er thuis nog punten tegen pakken, maar gezien de vorm sinds Feyenoord thuis voorzie ik toch vooral een klassiek avondje PSV uit in Europa, zoals we die de afgelopen jaren zo vaak gehad hebben. Probleem is dat PSV nog wel goed kan spelen, maar PSV ook totaal niet makkelijk meer scoort en tegendoelpunten krijgen we juist heel makkelijk tegen. Kan dus zomaar 70% balbezit worden, maar toch met meerdere doelpunten verliezen.
De Mensch lijdt het meest, onder het lijden dat hij vreest.
 
Berghuis zal bij ons een basisplek willen. Voor zijn positie hebben we of Gotze of Madueke. Liever een van die twee dan Berghuis

Het verschil tussen ajax en psv in een notendop. Ajax heeft Neres en Antony als rb en Klaassen en Labyad als 10. Toch slaan ze toe voor een buitenkansje als Berhuis. Laat het ze maar uitvechten. Psv rekent een heel seizoen op talenten op de flanken en op een 10 met een blessuredossier waar je u tegen zegt.
 
Het verschil tussen ajax en psv in een notendop. Ajax heeft Neres en Antony als rb en Klaassen en Labyad als 10. Toch slaan ze toe voor een buitenkansje als Berhuis. Laat het ze maar uitvechten. Psv rekent een heel seizoen op talenten op de flanken en op een 10 met een blessuredossier waar je u tegen zegt.
Je zou nog fan kunnen worden van Ajax, het is niet dat je voor PSV moet zijn. Maar zonder gein, je hebt een punt, ze hebben een bepaald beleid ingezet aantal jaren terug en daar plukken ze nu de vruchten van.

Net zoals PSV (helaas alweer te lang geleden) eerst een bijzonder goed sportief beleid had. Cijfertechnische dingen en bepaalde invloeden van buitenaf hoorde daar helaas ook bij. Dat idee heb ik nu niet echt bij Ajax. Kunnen niet anders zeggen dat ze het (voor nu) goed voor elkaar hebben.

Maar PSV probeert het echt wel met de laatste investeringen vanuit Brainport en andere samenwerkingen, alleen jammer dat nu op sportief gebied de verkeerde mensen de juiste keuzes moeten maken met die investeringen. Volgens mij is het economische aspect als bedrijf wel meer dan prima en dat is in ieder geval de goede basis.
 
Toch een aderlating.

Een speler als Berghuis had echt een prima aanvulling geweest op de selectie. Een persoon als berghuis imo niet.
De persoon Berghuis?
Daar kan je over twisten.

Het is inderdaad een klootzak, die af en toe een domme kaart pakt.

Punt is: wij hebben geen klootzakken in de selectie!
Daarom zou ik Berghuis er ook graag bij gezien hebben.

Maar goed, deze discussie gaat nergens over verder ;)
 
Laatst bewerkt:
En dan komt Schmidt vervolgens met teksten waar je HEEL veel over kunt zeggen en vinden:

' "Druk is er altijd", zei Schmidt. "We willen natuurlijk winnen, maar dat is niet noodzakelijk. We spelen zes wedstrijden, dus je hebt wat tijd om misstappen te repareren. We hebben een zware groep. Voor alle teams is het een uitdaging."

hier

Never a dull moment.
 
En dan komt Schmidt vervolgens met teksten waar je HEEL veel over kunt zeggen en vinden:

' "Druk is er altijd", zei Schmidt. "We willen natuurlijk winnen, maar dat is niet noodzakelijk. We spelen zes wedstrijden, dus je hebt wat tijd om misstappen te repareren. We hebben een zware groep. Voor alle teams is het een uitdaging."

hier

Never a dull moment.
Hij houd de gemoederen in ieder geval bezig. Niet heel slim, maar goed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij houd de gemoederen in ieder geval bezig. Niet heel slim, maar goed.

Media-traininkje misschien?
Zal vast niet op het budget drukken.

Zijn uitspraken en media-optredens zijn helaas net zo fijnzinnig en genuanceerd als een nijlpaard met jicht.

Dat kan beter, ja.

Hij zal ongetwijfeld de druk er af willen halen voor de selectie.

Maar: wat doet hij dat onhandig!!!!! :confused::rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
De Sturm Graz analyse van VP belooft weinig goeds voor PSV:

Geoliede machine: aanvalsduo weinig moeite met scoren

Met de pijnsnelle Yeboah en Jantscher loert Sturm Graz in een 4-4-2-formatie op de counter.
"Sturm speelt met een ruit op het middenveld. In de Bundesliga probeert de ploeg hoog druk te zetten, om bij balverovering zo snel mogelijk de aanvallers weg te sturen. De focus ligt voornamelijk op de counter en niet op het spelen van balbezit", licht Korntner toe. "Als collectief zijn ze absoluut tot veel in staat", voegt de journalist van Volksblatt eraan toe.

Nou, dat klinkt als een speelstijl die gemaakt is om het naïeve spel van PSV perfect op te vangen en de tekortkomingen ervan optimaal uit te buiten. Mijn 4-0 voorspelling blijft dus serieus nog staan ook.
 
De Sturm Graz analyse van VP belooft weinig goeds voor PSV:

Geoliede machine: aanvalsduo weinig moeite met scoren

Met de pijnsnelle Yeboah en Jantscher loert Sturm Graz in een 4-4-2-formatie op de counter.
"Sturm speelt met een ruit op het middenveld. In de Bundesliga probeert de ploeg hoog druk te zetten, om bij balverovering zo snel mogelijk de aanvallers weg te sturen. De focus ligt voornamelijk op de counter en niet op het spelen van balbezit", licht Korntner toe. "Als collectief zijn ze absoluut tot veel in staat", voegt de journalist van Volksblatt eraan toe.

Nou, dat klinkt als een speelstijl die gemaakt is om het naïeve spel van PSV perfect op te vangen en de tekortkomingen ervan optimaal uit te buiten. Mijn 4-0 voorspelling blijft dus serieus nog staan ook.
Jakob Jantscher, een van de aller slechtste spelers die ooit een NEC shirt heeft mogen aan trekken. Als dat je gevaarlijkste speler is, dan moet dit minstens 0-4 worden
 
En dan komt Schmidt vervolgens met teksten waar je HEEL veel over kunt zeggen en vinden:

' "Druk is er altijd", zei Schmidt. "We willen natuurlijk winnen, maar dat is niet noodzakelijk. We spelen zes wedstrijden, dus je hebt wat tijd om misstappen te repareren. We hebben een zware groep. Voor alle teams is het een uitdaging."

hier

Never a dull moment.

En dan in het ED:

Voor alle teams in de groep is het een zware groep, denkt Schmidt. ,,We moeten goed voorbereid zijn en geconcentreerd zijn om een topoptreden neer te zetten. Tegen Sociedad hebben we ongelukkig naar een remise gespeeld. Ik denk dat we ook nu niet per se moeten winnen, maar dat willen we natuurlijk wel. Met zes wedstrijden in de poule kun je ook niet zoveel repareren.

Het is ook maar net welke journalist je treft. Kan er zomaar 1 hebben die exact het tegenovergestelde schrijft dan wat je hebt gezegd :FP:

Dat Schmidt zich niet altijd handig uit in de media is kritiek die ik soms wel kan volgen.
Maar een groot deel is ook de media met onwaarheden, valse uitvergrotingen en verdraaiingen, heb ik t idee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan