Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Too little, too late. Daar hadden ze een paar wedstrijden geleden mee moeten beginnen.
Ik snap de gevoelens. Maar het is niet helemaal terecht.

Tegen Feijenoord was PSV niet fit genoeg en werden er rare wissels doorgevoerd.
Bovendien was ieder schot van Feijenoord op doel een doelpunt.

Tegen Willem 2 speel je redelijk, maar krijg je 2 doelpunten om de oren met 1 schot op doel.
Bizarre, maar dat is voetbal.


Waarom komende donderdag niet wat mazzel hebben en gewoon winnen van een club waar we qua selectie en talent gewoon boven uitsteken?

Ik geloof er nog in.
 
Ik snap de gevoelens. Maar het is niet helemaal terecht.

Tegen Feijenoord was PSV niet fit genoeg en werden er rare wissels doorgevoerd.
Bovendien was ieder schot van Feijenoord op doel een doelpunt.

Tegen Willem 2 speel je redelijk, maar krijg je 2 doelpunten om de oren met 1 schot op doel.
Bizarre, maar dat is voetbal.


Waarom komende donderdag niet wat mazzel hebben en gewoon winnen van een club waar we qua selectie en talent gewoon boven uitsteken?

Ik geloof er nog in.
:unsure: Eerst zien dan geloven. :rolleyes: :cautious:
 
Ik snap de gevoelens. Maar het is niet helemaal terecht.

Tegen Feijenoord was PSV niet fit genoeg en werden er rare wissels doorgevoerd.
Bovendien was ieder schot van Feijenoord op doel een doelpunt.

Tegen Willem 2 speel je redelijk, maar krijg je 2 doelpunten om de oren met 1 schot op doel.
Bizarre, maar dat is voetbal.


Waarom komende donderdag niet wat mazzel hebben en gewoon winnen van een club waar we qua selectie en talent gewoon boven uitsteken?

Ik geloof er nog in.
Excuses, excuses. Elke keer zijn er excuses. Maar ondertussen sta je gewoon weer heel vroeg in het seizoen op achterstand. Dit is geen incident, dit speelt al jarenlang.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik snap de gevoelens. Maar het is niet helemaal terecht.

Tegen Feijenoord was PSV niet fit genoeg en werden er rare wissels doorgevoerd.
Bovendien was ieder schot van Feijenoord op doel een doelpunt.

Tegen Willem 2 speel je redelijk, maar krijg je 2 doelpunten om de oren met 1 schot op doel.
Bizarre, maar dat is voetbal.


Waarom komende donderdag niet wat mazzel hebben en gewoon winnen van een club waar we qua selectie en talent gewoon boven uitsteken?

Ik geloof er nog in.
we zullen wel moeten. EL is nu de competitie waar we de centjes moeten halen. Hopen dat we overwinteren en dan wellicht met twee versterkingen proberen zover mogelijk te komen.
 
Grazz is in vorm en wij niet en dat in een uitwedstrijd die je moet winnen na het gelijke spel. Ik zie het somber in 3-1.alhoewel,we zwaar favoriet zijn bij de bookmakers.
 
Na de wedstrijden van PSV in de afgelopen 2-3 weken, waarbij het er vrijwel nooit overtuigend aan toe ging aan PSV zijde, verwacht ik geen winst voor PSV...ik wil wel positief zijn, maar op basis waarvan? Ik denk dat de eindstand 4-1 zal worden, waarbij Drommel weer een blunder zal begaan. In wens PSV het allerbeste toe, maar ik ben in deze uitslag van 4-1 realistisch, niet naïef ..🤔😥😠⚽
 
Na de wedstrijden van PSV in de afgelopen 2-3 weken, waarbij het er vrijwel nooit overtuigend aan toe ging aan PSV zijde, verwacht ik geen winst voor PSV...ik wil wel positief zijn, maar op basis waarvan? Ik denk dat de eindstand 4-1 zal worden, waarbij Drommel weer een blunder zal begaan. In wens PSV het allerbeste toe, maar ik ben in deze uitslag van 4-1 realistisch, niet naïef ..🤔😥😠⚽
Uitslagen "voorspellen" is 1 ding, prima. Maar ik heb nooit gesnapt waarom mensen dat verder willen invullen met de kleinste details. Drommel weer een blunder? Je bent aan het gokken, niet aan het voorspellen.
 
Uitslagen "voorspellen" is 1 ding, prima. Maar ik heb nooit gesnapt waarom mensen dat verder willen invullen met de kleinste details. Drommel weer een blunder? Je bent aan het gokken, niet aan het voorspellen.
Elke voorspelling is voor een deel gebaseerd op gokken. Voorspellen is namelijk geen zuivere wetenschap, anders konden beleggers in een mum van tijd multimiljonair, zelfs miljardair worden. 😉😏
 
Zou zomaar een dikke overwinning voor PSV kunnen worden. Sterker nog, ik verwacht het. Want?

-Sociedad, Benfica, Midtjylland staan allemaal hoog in hun competitie.
-W-2, kom op zeg, hoe kan je dat nou verliezen?
-Feyenoord kwam na een donderdagwedstrijd tegen Sociedad.

Even een andere spits erin en klaar!

Ik ga in ieder geval kijken, en zeker en vast genieten.
 
Zou zomaar een dikke overwinning voor PSV kunnen worden. Sterker nog, ik verwacht het. Want?

-Sociedad, Benfica, Midtjylland staan allemaal hoog in hun competitie.
-W-2, kom op zeg, hoe kan je dat nou verliezen?
-Feyenoord kwam na een donderdagwedstrijd tegen Sociedad.

Even een andere spits erin en klaar!
Als Schmidt Zahavi passeert ga ik er misschien in geloven. De vraag is, wie dan..
 
Als Schmidt Zahavi passeert ga ik er misschien in geloven. De vraag is, wie dan..
Lastig idd, want “Vinigoal” stemt mij tot nu toe niet echt positief😒

Romero is indien fit nog steeds een goede spits voor ons in potentie. Maar ja…potentie…wat koop je ervoor

Misschien Gakpo in de spits zetten, hoewel dat misschien wel ten koste gaat van zijn dreiging op de flank.

Lastig lastig😑
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan