Mateja Kezman

Eerlijk is eerlijk. Ik denk niet dat Kezman nu nog de beste spits bij PSV zou zijn. Er is in der loop der tijd veel veranderd. Mateja is nu jaren ouder, maakt het niet meer zo snel af als vroeger en is lang niet meer zo snel. Met zekerheid kan ik dat alleen nooit zeggen.
 
Leo Beenhakker zou Leo Beenhakker niet zijn als hij niet woensdag al contact had gezocht met het management van Mateja Kezman. De aanvaller is transfervrij na zijn contractontbinding bij Paris Saint-Germain en werd vorige zomer al aan Feyenoord gelinkt. Kezman is al jaren geen schim meer van de trefzekere aanvaller die hij bij PSV vroeger was, maar Beenhakker denkt dat de Serviër nog steeds een aanwinst kan zijn. (Blic)

Gekke Leo.
 
Clubloze Kezman wil zakken gaan vullen

Mateja Kezman zet in op een avontuur buiten de Europese grenzen. De Servische spits is transfervrij nadat zijn contract bij Paris Saint-Germain werd ontbonden.

Het staat de oud-PSV'er vrij om een nieuwe club te kiezen en Kezman heeft een voorkeur om in de laatste jaren van zijn carrière nog eens flink te cashen. "Ik vertrek het liefst naar de Verenigde Staten of het Midden Oosten", laat hij weten aan de Daily Mail.

Kezman zou in de belangstelling staan van West Bromwich Albion, maar de spits lijkt daar in eerste instantie weinig oren naar te hebben. Hij kwam in het verleden uit voor onder meer Zenit Sint Petersburg, Fenerbahçe, Atlético Madrid, Chelsea en PSV.
Hij is tenminste eerlijk, dat kan ik wel waarderen.
 
en ach geef hm eens ongelijk.. waar hij ook in Europa de laatste 3/4 jaar van zijn carrière zou gaan spelen, cashen zal hij hier niet meer.. die gekke arabieren en amerikanen zien hem wel als speler van naam, kijkende naar zijn vorige clubs en zullen hem ongetwijfeld een vet salaris bieden!
 
Volgens mij is het toch in de VS dat er 1 speler per team een topplayer contract krijgt ofzo? Want dat is toch wat Beckham had? Ik snap het sowieso al niet helemaal wat ze daar in de VS doen met de contracten dus tsja.. :p
 
Hij is tenminste eerlijk, dat kan ik wel waarderen.

Daily Mail heeft met Kezza niet gesproken. Ze hebben gewoon slecht vertaald wat hij voor servische Vesti-online heeft gezegd. En dat is dan door nl media weer overgenomen.
Juiste vertaling: 'Ik zie nog wel waar ik mijn cariere voort zal zetten. Ik heb aanbiedingen uit USA en Midden Oosten, maar spelen in de Premier League is altijd een mooie uitdaging.'
Hij sluit niet af terugkeer naar Partizan (geruchten in de servische media dat hij 6 ton heeft gevraagt!!!).
Vesti-online melden ook dat PSV een andere Servische international wil hebben: Drago van Sevilla. Deze Dragutinovic kan op beide backs posities spelen.
 
Mateja Kezman heeft een nieuwe werkgever gevonden. De voormalig aanvaller van PSV, die zijn contract bij Paris Saint-Germain in november liet ontbinden en sindsdien transfervrij was, zet zijn loopbaan voort in Hong Kong. Kezman heeft zijn toekomst verbonden aan South China, zo laat de club donderdag volgens Novum weten op haar website.

Dus. South China. Mooie club. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan