Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 22 september | Eindstand:1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een schandalige vertoning. Qua veldspel afgetroefd worden door een promovendus. De backs van go ahead zijn niks minder dan die van ons. We hebben aan de bal totaal geen idee wat te doen. De enige die zich aan de malaise weet te onttrekken is Gakpo. Op zeker dat we zaterdag gaan verliezen. Willem Ii zal er vol opklappen en vrees dat we volledig overlopen gaan worden. Ik ben het vertrouwen in Schmidt volledig kwijt. Fijne avond allen.
 
Drommel : pakt punten. Tegen een promovendus met een budget van een knaak en 2 eieren.
Ramalho: is hevig ongesteld. Al weken.
Boscagli: ramt de bal niet binnenkant paal van de tegenstander maar in de tuin van een PSV supporter. Vijf keer achter elkaar.
Max: loopt rond op het veld als een kuiken dat net uit het ei gekropen is.
Teze denkt dat hij eigenlijk een miskende, onontdekte topspits is.
Ginkel speelt belabberd maar scoort de winnende.
Madueke is op zoek naar zijn eigen schaduw.
Zahavi zorgt voor een fraaie assist en een ondenkbare misser voor open goal .
Moet ik doorgaan?
Als je dit soort wedstrijden wint, dan word je gewoon kampioen :ROFL: :lol:
 
Waar haal je dat nou weer uit dat ik dat wil beweren?
Lees je uberhaupt wel wat ik type?
Hij heeft geen andere backs!

Hij heeft geen andere backs omdat aan het begin van het seizoen Schmidt akkoord is gegaan met de positiewisseling van Teze. Als hij de selectie had doorgenomen met JDJ aan het begin van transferzomer en had gezegd dat hij Teze ziet als cv, dan was dat een signaal voor JDJ om een nieuwe rechtback te halen. JDJ dacht met Mwene en Teze die positie dubbelbezet te hebbeb. Dus logisch dat hij niet naar een andere rechtsback gaat kijken. Als je in de loop van het seizoen je laat verrassen door Teze die tegenvalt op die positie, dan komt dat op de conto voor Schmidt. Overigens gaat JDJ niet vrijuit. Als Teze en Schmidt op één lijn zitten over Teze op rb dan had JDJ het uit het hoofd kunnen praten van de trainer en gewoon een extra rechtsback kunnen halen in de verwachting dat de trainer die nog goed kan gebruiken.
 
Hij heeft geen andere backs omdat aan het begin van het seizoen Schmidt akkoord is gegaan met de positiewisseling van Teze. Als hij de selectie had doorgenomen met JDJ aan het begin van transferzomer en had gezegd dat hij Teze ziet als cv, dan was dat een signaal voor JDJ om een nieuwe rechtback te halen. JDJ dacht met Mwene en Teze die positie dubbelbezet te hebbeb. Dus logisch dat hij niet naar een andere rechtsback gaat kijken. Als je in de loop van het seizoen je laat verrassen door Teze die tegenvalt op die positie, dan komt dat op de conto voor Schmidt. Overigens gaat JDJ niet vrijuit. Als Teze en Schmidt op één lijn zitten over Teze op rb dan had JDJ het uit het hoofd kunnen praten van de trainer en gewoon een extra rechtsback kunnen halen in de verwachting dat de trainer die nog goed kan gebruiken.

Je verzint dit scenario zelf.
Je kan net zo'n prachtig scenario schrijven, maar dan met JdJ als evil genius die Schmidt met Teze als RB opzadelt.
Dus dat schiet niet op. Want het zijn aannames gebaseerd op gebakken lucht.

Dan eens naar de feiten kijken.
Dan zien we dat Teze vanaf start seizoen 2e keus is voor de RB positie.
Dan kun je mij niet wijs maken dat Schmidt nou erg om die positiewisseling van Teze stond te springen (en toegegeven, is dus n aanname).

Achja, hier gaan we niet uit komen.

Neem aan dat we t wel eens kunnen zijn dat Teze gewoon tekort komt als RB en Max als LB.
En Mwene is hooguit een reserveback die mag opdraven in wedstrijden tegen de kleinere ploegen. En dat is als ie een goede dag heeft.
Kan me niet heugen dat PSV op beide back posities tegelijkertijd zo armoedig is geweest.
 
Je verzint dit scenario zelf.
Je kan net zo'n prachtig scenario schrijven, maar dan met JdJ als evil genius die Schmidt met Teze als RB opzadelt.
Dus dat schiet niet op. Want het zijn aannames gebaseerd op gebakken lucht.

Dan eens naar de feiten kijken.
Dan zien we dat Teze vanaf start seizoen 2e keus is voor de RB positie.
Dan kun je mij niet wijs maken dat Schmidt nou erg om die positiewisseling van Teze stond te springen (en toegegeven, is dus n aanname).

Achja, hier gaan we niet uit komen.

Neem aan dat we t wel eens kunnen zijn dat Teze gewoon tekort komt als RB en Max als LB.
En Mwene is hooguit een reserveback die mag opdraven in wedstrijden tegen de kleinere ploegen. En dat is als ie een goede dag heeft.
Kan me niet heugen dat PSV op beide back posities tegelijkertijd zo armoedig is geweest.

Wat is volgens jou een aanname? Dat de trainer over de opstelling gaat? Dat de TD gaat over de aankopen in samenspraak met de trainer? Het punt is dat jij een aanname doet dat Teze een positiewisseling kan maken zonder de instemming van de trainer.

En zou fijn zijn als je inhoudelijk kunt reageren in plaats van strooien met hoofdletters, uitroeptekens en een hoop gebral. Maakt jouw betoog er niet sterker op...
 
Wat is volgens jou een aanname? Dat de trainer over de opstelling gaat? Dat de TD gaat over de aankopen in samenspraak met de trainer? Het punt is dat jij een aanname doet dat Teze een positiewisseling kan maken zonder de instemming van de trainer.

En zou fijn zijn als je inhoudelijk kunt reageren in plaats van strooien met hoofdletters, uitroeptekens en een hoop gebral. Maakt jouw betoog er niet sterker op...

Het scenario dat je schetste is een aanname dat het zo is gegaan. Verzin je zelf.
En dat ik een aanname doe zeg ik zelf al.

Zoals ik al zei, wij gaan hier niet uit komen.

(Ik keek trouwens even terug in mn laatste berichten. Die eerste was met een dikke knipoog, hoop toch dat je dat wel door had.
Verder geen gek gebruik van hoofdletters of uitroeptekens en volgens mij overal inhoudelijk.
Een 'hoop gebral' is dan weer subjectief en dus lastig om op in te gaan. Mag je vinden.
Maar ga met het typen van zo'n laatste zin niet zelf klagen dat een ander niet inhoudelijk reageert. Kom op zeg.)
 
Het is gewoon heel simpel: Een goeie LB en dan Max als backup (Als Oppegard geen kans krijgt). Een RB en Mwene als backup. Teze is gewoon de vervanger van Ramalho als ie een keer rust moeten hebben of zo. Obispo en Boscagli afwisselen op LCV. Dus... Een RB en een LB voor de basis in de winter.
 
Het irritante is dat die Max ook niet bepaald voor een appel en ei is aangetrokken…😒

Hoe gaan we die vent ooit nog lozen?🤔
 
Schmidt vond Go Ahead vanavond beter dan Feyenoord... echt... en ik vroeg mijzelf af.. Nu verdien ik mijn centjes niet met voetbal. Maar van Feyenoord hebben we de laatste jaren niet gewonnen. Dat zou ook iets moeten zijn dat Schmidt ook weet. Het feit dat je dan zegt dat Go Ahead beter was dan Feyenoord met de wetenschap dat je thuis met 0-4 hebt verloren, zegt dan ook heel veel over je kwaliteiten als coach.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan