Sam Lammers (A)

Dat ja, las ook ergens vandaag op t forum dat Mo hier geld harkte, volgens mij viel dat best mee aangezien hij nog onder een relatief oud contract stond.
Volgens mij viel dat wel mee en was zijn contract sterk verbeterd qua salaris 1,5 jaar geleden. Maar het precieze weet ik er ook niet van. Opvallend is wel dat er steeds een hoop gedoe en gezeik is als Raiola erbij betrokken is.
 
Volgens mij viel dat wel mee en was zijn contract sterk verbeterd qua salaris 1,5 jaar geleden. Maar het precieze weet ik er ook niet van. Opvallend is wel dat er steeds een hoop gedoe en gezeik is als Raiola erbij betrokken is.
Dat is toch dat bewuste contract wat hij nooit getekend heeft? Dan zal het loon toch ook niet aangepast zijn.
 
Volgens mij viel dat wel mee en was zijn contract sterk verbeterd qua salaris 1,5 jaar geleden. Maar het precieze weet ik er ook niet van. Opvallend is wel dat er steeds een hoop gedoe en gezeik is als Raiola erbij betrokken is.
Net als gedoe en gezeik met Rosario?
Lijkt me toch ook niet dat Mina zegt:”Kom maar een zomer bij mij pizza eten” Of ’s nachts belt met “Zet nog een leuk berichtje over ajax op je Instagram”
 
Ik vind het altijd weer bijzonder hoe de supporters van PSV, althans op dit forum, zo negatief reageren op het eventueel falen van de eigen jeugd elders. Of nu Memphis heet, of Rosario of wie het ook is: men lijkt zelfs soms het leuk te vinden dat dat gebeurt mede doordat bijv Lammers niet wilde bijtekenen. Allemaal nietszeggende sentimenten in de topsport en zeker in het voetbal. Ronaldo gaat eerst weken lang onderhandelen met de grootste voetbal vijand van United, bereikt daar bijna een akkoord mee totdat ze bij City toch op het laatste moment zich bedenken over een salaris van 30 miljoen per jaar, de zaakwaarnemer gaat vervolgens naar United en jawel, “hij is weer thuis”. Heel Engeland en vooral de United fans zijn door het dolle heen… We hebben dan wel over een van hun iconen he.. En wij hier, wij zijn keihard voor een jonge jongen die elders heeft getekend voor meer geld of in zijn ogen toch meer perspectief etc.
Ihattaren, tja die mag sowieso op veel nare reacties en haat vanuit de eigen supporters gaan rekenen. Het is wachten tot hij bij Sampdoria 2 x op de bank komt te zitten…
En Memphis… Ja ook die werd en wordt regelmatig hier afgemaakt. Het is wachten tot Gakpo niet gaat verlengen en voor iets anders kiest.
Maar altijd begripvol zijn voor het vertrek of de transferwensen van spelers die gehaald zijn. Wilde Guardado opeens weg? Nou geen probleem, we gunnen hem dat. Wil Arias niet komen omdat de Fu***** Granada meer “ perspectief” biedt? Geen probleem, we blijven fan.
Echt, en dan te klagen over de media die de PSV talenten niet echt serieus nemen of niet zo groot maken als de Ajax talenten. Misschien moeten we zelf eerst beginnen met een reflectie en een andere manier van omgaan met dit soort zaken. Ook als een PSV speler in wie je teleurgesteld bent geraakt het goed doet elders, moet je daar trots op zijn. Ook als die net als een Klaassen of in mindere mate Blind ooit met de hangende pootjes terug komt. Dan zeggen we niet, oh mislukt! Nee, dan zeggen we: hij brengt een bak aan ervaring in een grote competitie met zich mee.
Eens. Tegelijk kan ik spelers die de club verlaten met een nare smaak wel wat moeilijker luchten dan spelers die dat niet deden. Bijv. Labyad gunde ik niets. Lammers intreseert me niet zoveel. Ik heb geen haat tegen de jongen maar als hij een seizoen op de bank zit dan lig ik daar niet wakker van.

Jongens als LDJ, Wijnaldum, Memphis (hoewel die lijger post me toch zorgen maakt) Etc hoop ik toch altijd weer bij een bericht dat ze een doelpunt maakte of belangrijk waren.
 
Was nu wel de ultieme spits geweest voor PSV, volledig complementair aan Zahavi, die niets heeft van wat Lammers wel heeft, en vice versa. Met het verschil dat wat Zahavi heeft (venijn, werklust, fanatisme) iets makkelijker aan te letren is dan balbehandeling, snelheid en techniek.
Iets makkelijker, as in, net iets minder onmogelijk. Aard van het beestje; je zal tijdelijk misschien iets meer pit kunnen aanbrengen in een speler die dat niet van nature heeft; maar tenzij die persoon daar dagelijks bovenop blijft zitten verwatert dat ook weer na verloop van tijd.
 
Heeft gescoord voor Frankfurt, leuk voor hem.

Vandaag ook tegen Wolfsburg trefzeker en bezorgt ze zo een punt (1-1). Atalanta was een domme keuze omdat ie daar als 5e spits binnen kwam. Zou mij nog steeds niets verbazen als ie een mooie carriere nog opbouwt. Technisch toch een prima spits en tweebenig. Als ie daar ook nog wat body ontwikkelt heb je een hele complete spits. Geen wereldtop, maar voor de Europese subtop zou het zomaar kunnen.
 
Lammers past ook veel beter in het systeem van Schmidt (vooral dat van vorig seizoen) dan Zahavi en Vinicius. In tegenstelling tot die twee kan Sam namelijk wél voetballen.
Misschien moet Schmidt maar even bij de grootmeester Louis op training om te kijken hoe hij in 2014 zijn systeem heeft aangepast aan zijn materiaal. Wie weet kan de ene eigenwijze man zonder wijsheid iets leren van die andere eigenwijze die al heel veel heeft gepresteerd en hij daarom terecht zijn eigen plan trekt altijd.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Precies, onze spitsen zijn Zahavi en Vinicius. Ik weet 100% zeker dat we met Robert Muhren en Henk Veerman betere spitsen zouden hebben dan wat we nu hebben staan.
En das best een trieste conclusie.
 
Precies, onze spitsen zijn Zahavi en Vinicius. Ik weet 100% zeker dat we met Robert Muhren en Henk Veerman betere spitsen zouden hebben dan wat we nu hebben staan.
En das best een trieste conclusie.
Dat lijkt me toch wat overdreven. Ik zie Henk Veerman geen goals maken bij Spurs. Eens dat Zahavi en Vinicius (hoewel zeer kort gespeeld) geen goede indruk maken de afgelopen wedstrijden. Maar ik schat beide wel hoger in dan Muhren en Veerman. Ik schat beide spitsen trouwens ook hoger in dan Lammers. Hoewel ik denk dat dat een type Lammers (complete spits die ook technisch wat kan) wel het beste bij het spel past wat PSV probeerde te spelen.:(
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eeuwig onderschatte voetballer. Uitstraling van een lulletje rozenwater maar geweldige voetballende kwaliteiten waar Zahavi alleen maar van kan dromen…
Lammers? Die is nog slechter dan Edwin van Ankeren en Stef Nijland wanneer die een slechte dag zouden hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan