Dat denk ik ook. Nou ja, gebaseerd op de laatste 90 minuten. Meer dan wat hij gisteren liet zien, kun je haast niet vragen.
Trouwens, zulke passjes zoals Max gaf bij de 5-1.. wow.

Als Zahavi (of Mario) ze binnenkopt is dat mooi, maar toch, mocht er ook voor Zahavi een hoog bod komen deze zomer... dan zou ik toch stiekem Luuk n mooi alternatief vinden. :zwijgen:

Beetje rare timing voor deze post gezien de wedstrijd van gister, want Eran was goud waard deze pot, maar toch n onderbuikgevoel.
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, zulke pasjes als Max gaf bij de 5-1.. wow. Als Zahavi (of Mario) ze binnenkopt is dat mooi, maar toch, mocht er ook voor Zahavi een hoog bod komen deze zomer... dan zou ik toch stiekem Luuk n mooi alternatief vinden. :zwijgen: Beetje rare timing voor deze post gezien de wedstrijd van gister, want Eran was goud waard deze pot, maar toch n onderbuikgevoel.

Er moet een ervaren spits staan. Je zag gisteren dat onze jonge gasten op de zijkanten soms iets te graag en teveel willen. Juist dan heb je een koelbloedige afmaker nodig en iemand die dat druistige gedrag wat kan temperen en aan kan sturen. Heb gisteren eens gelet op dat respect gedoe, maar ik geloof er weinig van dat een Madueke of Gakpo niet naar Zahavi luistert.
 
Er moet een ervaren spits staan. Je zag gisteren dat onze jonge gasten op de zijkanten soms iets te graag en teveel willen. Juist dan heb je een koelbloedige afmaker nodig en iemand die dat druistige gedrag wat kan temperen en aan kan sturen. Heb gisteren eens gelet op dat respect gedoe, maar ik geloof er weinig van dat een Madueke of Gakpo niet naar Zahavi luistert.
Moet je eens opletten als ie straks op 25 goals staat, gaat zelfs Schmidt naar m luisteren ;)
 
Ik hoop echt dat Eran deze lijn doorzet, ook in de Eredivisie!

Ik hoop dat het huidige systeem en spelintentie blijft en dat Zahavi daarin de goaltjesdief kan worden die we nog maar zelden hadden in de laatste 10 jaar. Ik wil weer eens een team dat indruk maakt en vermaak oplevert. Gisteren gezien. Als we zo in de Eredivisie ballen, hebben we toch gewoon een leuk seizoen om te kijken? Waarbij ik hoop dat we Europees ook wat te genieten hebben.

En dat vorig jaar maar gewoon een corona-gevolg was wat leidde tot een collectieve malaise. Afijn, 1 zwaluw enzo. Ik ben benieuwd.
 
That's against one of the 10 commandments. :cool:
Zahavi is above all the commandments,there is a perfect example of his godlike status among MTA fans which wil be demonstrated in this video from a reality show named "Daddy"(אבא'לה).
here is the video itself(unfortunately English Subs do not exist right now but just to get the idea jump to 0:29 from the start of the video until the rest of the video)

Just Listen
 
Benieuwd wie penals gaat nemen, Zahavi, Gakpo, MvG of toch Götze of Noni? Hadden vorig seizoen geen vaste nemer dacht ik?
Vorig seizoen kreeg PSV 9 Penalty's in de competitie
4 x mis
Malen 2x, Zahavi, Max
5 x raak
Max 2x, Zahavi 2x, Dumfries

Maar eens op trainen. :rolleyes:

Ter vergelijking Ajax kreeg 11 Penalty's 1 x mis 10 x raak.
 
1 maand verder en deze verwachting kan gelijk al de prullenbak in. Man man man wat speelt hij beroerd zeg de afgelopen wedstrijden. Geen bal vasthouden, geen kaats, haast niks.
En de komende weken scoort ie weer een paar keer. Hij zal ongetwijfeld weer tegen ajax scoren, dus hij blijft waarschijnlijk staan..
 
Ben ook erg kritisch, maar wat ik vandaag zag van Vinicius……..
Die heeft ten minste een soort van excuus. Pas een week met de team getraind en niet veel minuten gehad om te bewijzen. Zahavi daarentegen is er al langer, kent iedereen, z'n gemene collega Malen 'de B.V.' is weg. Dan zou je denken dat hij nu in z'n eentje op de spits wat kan laten zien.. oh ja, die 3 doelpunten tegen Galatasaray..!
 
Die heeft ten minste een soort van excuus. Pas een week met de team getraind en niet veel minuten gehad om te bewijzen. Zahavi daarentegen is er al langer, kent iedereen, z'n gemene collega Malen 'de B.V.' is weg. Dan zou je denken dat hij nu in z'n eentje op de spits wat kan laten zien.. oh ja, die 3 doelpunten tegen Galatasaray..!

Zahavi is een prima spits die 3 jaar te laat is gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan