PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik bedoel, hier nog een hardwerkende ambtenaar :D. Kopje koffie was sarcastisch. Beetje zelfspot moet kunnen toch? En hoezo krijg je van de wethouder geen kopje koffie aangeboden?
Teams... das lastig koffie aanbieden. Normaliter krijg ik zeker koffie aangeboden.
 
Toch weer positieve verwachtingen.
Mooie wedstrijd gaat dit worden.
Ik verwacht dat wij winnen met 2-0.
Zeker met dit mooie publiek achter onze ploeg.
 
Maar…maar…

We willen toch winnen?! Ik win morgen liever lelijk dan dat ik mooi verlies…

:PSV:
Ik niet. Sorry. Ik verlies liever met opgeheven hoofd, dan winnen met slecht spel. (en ik geef geen moer om Europees voetbal, dat helpt ook)
M.u.v. van ajaks, dan win ik graag afgetekend en ook weer net zo lief met 'ja, maar dat is geen doelpunt!'
 
Vanavond kunnen jullie weer niet van mijn juiste bevindingen genieten :ROFL:, want ik heb onverwachts kaarten en ga voor de derde keer op rij naar mijn PSV kijken. Even voor jullie 2x geweest 2x gewonnen.
Wel weer een pleures eind rijden maar wat kan het schelen. Ik spreek jullie as. zondag!
 
Vanavond kunnen jullie weer niet van mijn juiste bevindingen genieten :ROFL:, want ik heb onverwachts kaarten en ga voor de derde keer op rij naar mijn PSV kijken. Even voor jullie 2x geweest 2x gewonnen.
Wel weer een pleures eind rijden maar wat kan het schelen. Ik spreek jullie as. zondag!
Lekker man! Ik ben zoals gewoonlijk ook weer in het stadion. Ik heb er weer zin in. Serieuze krachtmeting dit.
 
Vanavond kunnen jullie weer niet van mijn juiste bevindingen genieten :ROFL:, want ik heb onverwachts kaarten en ga voor de derde keer op rij naar mijn PSV kijken. Even voor jullie 2x geweest 2x gewonnen.
Wel weer een pleures eind rijden maar wat kan het schelen. Ik spreek jullie as. zondag!
Top joh, maar dat wordt dan wel een latertje? Uurtje of 2 thuis gok ik? Maar geniet er van!
 
Vanavond kunnen jullie weer niet van mijn juiste bevindingen genieten :ROFL:, want ik heb onverwachts kaarten en ga voor de derde keer op rij naar mijn PSV kijken. Even voor jullie 2x geweest 2x gewonnen.
Wel weer een pleures eind rijden maar wat kan het schelen. Ik spreek jullie as. zondag!
Veel plezier! Schreeuw ook maar voor mij dan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan