Films & TV

Ik snap de waardering ook niet zo goed. Best wat afleveringen meegekeken maar echt niet mijn ding. Gaat ook op voor BigBang Theory en HIMYM en die serie met Al Bundy en zijn latino vrouw overigens (totaal andere series die hier in huis goed vallen bij de wederhelft maar ik niks mee heb).
The Office vind ik ook niks, maar die andere series dan weer wel.
En daar zitten er dus 2 van op het forum:eek::ROFL:
Wat een onvoorstelbaar toeval hè!
 
Ik snap de waardering ook niet zo goed. Best wat afleveringen meegekeken maar echt niet mijn ding. Gaat ook op voor BigBang Theory en HIMYM en die serie met Al Bundy en zijn latino vrouw overigens (totaal andere series die hier in huis goed vallen bij de wederhelft maar ik niks mee heb).
Welke comedy series vind je wel leuk?
 
Gaat ook op voor BigBang Theory en HIMYM en die serie met Al Bundy en zijn latino vrouw overigens (totaal andere series die hier in huis goed vallen bij de wederhelft maar ik niks mee heb).
Dit zijn ook allemaal series waar ik helemaal niks mee heb.
 
Het ongemakkelijke verdwijnt naarmate de frequentie waarmee je kijkt. Ben er inmiddels gevoelloos voor, waar ik het vroeger regelmatig even afzette. :maniac:

Het ongemakkelijke is ook de kracht van de serie en de acteurs.
Kan zijn. Maar bij ajaks is voetbal de kracht en daar ga ik ook niet voor de lol naar zitten kijken.
 
Dit zijn ook allemaal series waar ik helemaal niks mee heb.
Je moet voor de gein eens de lach tracks weghalen bij dat soort series. Ooit met een vriendin naar Friends gekeken zonder lachende mensen eronder gemonteerd omdat zij het een enorm grappige serie vond. Dat was een pijnlijk half uur.
 
Je moet voor de gein eens de lach tracks weghalen bij dat soort series. Ooit met een vriendin naar Friends gekeken zonder lachende mensen eronder gemonteerd omdat zij het een enorm grappige serie vond. Dat was een pijnlijk half uur.
Sowieso, lachtracks an sich. Die zijn echt om te janken....
 
Welke comedy series vind je wel leuk?
Jiskefet ten dele, of sketch shows als Monty Python, Fry and Laury, Michell and Webb, of voor een deel hun moderne spinoffs (draadstaal, we are Klang). Vind comedie gameshows en actualiteit vaak leuker, HIGNFY, QI, WILTY, room101, Taskmaster bijvoorbeeld (alleen kan ik Jimmy Carr dan weer niet uitstaan, anders zouden 8outof10 en bigfatquiz erbij kunnen). Guilty pleassure: golden girls (Sofia is boss). Friends heb ik idd ook weinig mee.
 
Sowieso, lachtracks an sich. Die zijn echt om te janken....
Jim Gaffigan (standup comedian) heeft een show op YouTube staan waar er een onder gemonteerd is. Je hoort het normale publiek er onder maar ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen. Bij kut-series moet je wel, anders weet het domme kut-publiek niet wanneer ze moeten lachen, maar bij een special zou het niet nodig moeten zijn.
 
Jim Gaffigan (standup comedian) heeft een show op YouTube staan waar er een onder gemonteerd is. Je hoort het normale publiek er onder maar ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen. Bij kut-series moet je wel, anders weet het domme kut-publiek niet wanneer ze moeten lachen, maar bij een special zou het niet nodig moeten zijn.
Vroeger kon je er een betaalde baan in vinden, in tijden dat toneel en opera nog ten dele in latijn, italiaans of duits waren en t volk een voorzetje moest hebben om de toon van t stuk te begrijpen. Beetje lachen, roepen en janken om het publiek te souffleren. :D

Lachbanden en nasynchronisatie zijn mijn grootste ergernissen qua tv kijken.
 
Jiskefet ten dele, of sketch shows als Monty Python, Fry and Laury, Michell and Webb, of voor een deel hun moderne spinoffs (draadstaal, we are Klang). Vind comedie gameshows en actualiteit vaak leuker, HIGNFY, QI, WILTY, room101, Taskmaster bijvoorbeeld (alleen kan ik Jimmy Carr dan weer niet uitstaan, anders zouden 8outof10 en bigfatquiz erbij kunnen). Guilty pleassure: golden girls (Sofia is boss). Friends heb ik idd ook weinig mee.
- Not the nine o'clock news.
- Smack the pony
- The Fast show (word pas leuk na een aantal afleveringen kijken)
- I am Alan Pardrigde
- Black books
- IT-crowd
 
Vroeger kon je er een betaalde baan in vinden, in tijden dat toneel en opera nog ten dele in latijn, italiaans of duits waren en t volk een voorzetje moest hebben om de toon van t stuk te begrijpen. Beetje lachen, roepen en janken om het publiek te souffleren. :D

Lachbanden en nasynchronisatie zijn mijn grootste ergernissen qua tv kijken.
Dat is eigenlijk een ander topic maar kwam Patty Brad ook niet op TV?
 
Vroeger kon je er een betaalde baan in vinden, in tijden dat toneel en opera nog ten dele in latijn, italiaans of duits waren en t volk een voorzetje moest hebben om de toon van t stuk te begrijpen. Beetje lachen, roepen en janken om het publiek te souffleren. :D

Lachbanden en nasynchronisatie zijn mijn grootste ergernissen qua tv kijken.
Hahahaha, dan zit je lekker daar in Duitsland.
 
Jiskefet ten dele, of sketch shows als Monty Python, Fry and Laury, Michell and Webb, of voor een deel hun moderne spinoffs (draadstaal, we are Klang). Vind comedie gameshows en actualiteit vaak leuker, HIGNFY, QI, WILTY, room101, Taskmaster bijvoorbeeld (alleen kan ik Jimmy Carr dan weer niet uitstaan, anders zouden 8outof10 en bigfatquiz erbij kunnen). Guilty pleassure: golden girls (Sofia is boss). Friends heb ik idd ook weinig mee.
Ah dus je hebt gelukkig wel humor 😉
 
Jim Gaffigan (standup comedian) heeft een show op YouTube staan waar er een onder gemonteerd is. Je hoort het normale publiek er onder maar ik werd er op een gegeven moment helemaal gek van. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen. Bij kut-series moet je wel, anders weet het domme kut-publiek niet wanneer ze moeten lachen, maar bij een special zou het niet nodig moeten zijn.
Er waren in de lockdownperiode wel meer van die gasten die dat deden. Ik haak dan ook af. Op tv gebeurde het ook regelmatig bij Even Tot Hier (als ik me niet vergis). Zo verschrikkelijk slecht.
 
- Not the nine o'clock news.
- Smack the pony
- The Fast show (word pas leuk na een aantal afleveringen kijken)
- I am Alan Pardrigde
- Black books
- IT-crowd
Thnx, IT and 9 ken ik, de overige ga ik zeker eens proberen! :). Overigens mag ik natuurlijk an idiot abroad niet vergeten, net als Ricky Gervais zijn radioshow/podcast met Carl.
 
Terug
Bovenaan Onderaan