N dikke auto rijden die je niet kan* betalen met n leaseplan.

*Of mag betalen van je vrouw/de Fifa/fair play regels.
Ik verwees eigenlijk meer naar het feit dat er nog betaald wordt om Morata binnen te halen. Verander in jouw vergelijking de dikke auto met een Renault die de afgelopen 2 jaar 10x naar de garage is gegaan voor reparaties.

Die Agnelli dacht na de wedstrijd van Spanje - Zweden: "een spits die maar niet kan scoren? Daar moet ik er een van hebben!"
 
Morata is toch ook wel weer zo'n mooi voorbeeld dat je het ver kan schoppen als beperkte voetballer. Dit is geenszins een speciale spits, maar heeft toch maar een mooi palmares, en als de ene topclub hem zat is, pikt de volgende hem op.
 
Denzel Dumfries heeft zijn debuut gemaakt in de serie A bij Inter.
Slechts luttele minuten. Dat wel. Dumfries viel in de 84e minuut in bij een 3-0 stand.
Inter heeft met 4-0 gewonnen van Genua.
 
Napoli - Juventus 2-1
Juventus heeft slechts 1 punt uit 3 wedstrijden en staat al 8 punten achter Napoli dat alles gewonnen heeft.
 
Nu Ihattaren vs Dumfries...alleen beiden op de bank.
Van Ihattaren begrijp ik het nog wel. Die is daar ineens terecht gekomen. Dat Denzel blijkbaar nog altijd niet echt overtuigt daar, is niet echt volgens de verwachting.
 
Sampdoria - Inter 2-2
Dumfries was ingevallen in de 68e minuut. Ihattaren zat de hele wedstrijd op de bank.
 
Van Ihattaren begrijp ik het nog wel. Die is daar ineens terecht gekomen. Dat Denzel blijkbaar nog altijd niet echt overtuigt daar, is niet echt volgens de verwachting.
Of, zoals wij al zeiden, hij werd daar helemaal niet als de grote aankoop gehaald, maar meer voor erbij, zoals de som ook suggereert.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Of, zoals wij al zeiden, hij werd daar helemaal niet als de grote aankoop gehaald, maar meer voor erbij, zoals de som ook suggereert.
In zijn plaats speelt Darmian (voor 2.5mio gehaald)? Denzel kwam deze pot overigens als RCV in een driemans verdediging lijkt het (pot niet gezien, jij willeminter )? Lijkt me niet zijn sterkste plek. Dumfel staat als RM op transfermarkt overigens zag ik. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan