PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dan snap je echt het belang van clubcoëfficiënten niet. Stel dat je 3e wordt en naar de Conference League gaat, voelt misschien kut, maar als je daar een sloot punten binnen harkt kun je voorkomen dat je in de toekomst weer tegen clubs als Benfica moet in de voorrondes. Geeft je weer meer kans op plaatsing voor de CL.
Volgens mij maakt t weinig uit voor de voorronde loting van de niet kampioenen? Of loten de hoogste clubs tegen de laagste clubs?
 
Volgens mij maakt t weinig uit voor de voorronde loting van de niet kampioenen? Of loten de hoogste clubs tegen de laagste clubs?
Je hebt gewoon te maken met een beschermde status die PSV wel had in de eerste twee rondes, maar niet in de play-offs (als ik het me goed herinner).

Wil niet zeggen dat het echt makkelijk wordt, aangezien je van de andere twee clubs dit seizoen (AS Monaco en Shakthar) ook niet zomaar gewonnen hebt, maar in theorie loot je makkelijker.
 
"Als, als, als, als."

Zal nooit een situatie worden, zit er simpelweg niet in bij PSV. Daarnaast blij toe want het hoort gewoon niet op het voetbalveld. Er zijn 2 intenties met dat theater. 1, je tegenstander een kaart aannaaien. 2, het spel bederven. Beide ontiegelijk irritant. Mocht het wel onderdeel zijn geweest van PSV, was ik ook nooit fan geworden.
Je vergeet de belangrijkste intentie. Kwalificatie CL en wat Eurotje's binnen slurpen.
 
Kunnen we 't niet gewoon veel simpeler houden dan die coefficienten?
Als PSV speelt, dan wil ik dat PSV wint. Kan mij het verrotten of dat tegen Barca, Besiktas of BVV uit Barendrecht is.

Het moment dat ik wil dat PSV een wedstrijd verliest is het moment dat ik geen supporter meer zal zijn van PSV. Dat de kans minder is tegen goede clubs zorgt alleen maar voor minder teleurstelling als we 'n keertje niet winnen.
 
Is er in Engeland zoveel meer huiselijk geweld dan in No? Kan hoor, maar bij mij niet bekend
Ik heb het idee dat Engeland sowieso een stuk agressiever volk is dan wij. Als je geen grote bek hebt daar wordt er compleet over je heen gelopen. Dat idee krijg ik van de paar Engelsen die ik ken. Zal ook wel wat per streek verschillen maar goed
 
Ik heb het idee dat Engeland sowieso een stuk agressiever volk is dan wij. Als je geen grote bek hebt daar wordt er compleet over je heen gelopen. Dat idee krijg ik van de paar Engelsen die ik ken. Zal ook wel wat per streek verschillen maar goed
We proberen dat beeld wel te veranderen door een hoop agressieve mensen de Nederlandse status te geven dus blijf hopen.
 
Is er in Engeland zoveel meer huiselijk geweld dan in No? Kan hoor, maar bij mij niet bekend

Ik weet slechts wat ik lees.
 

Ik weet slechts wat ik lees.
Ja, maar dit zegt toch niks over de situatie in Nl
 
Ik heb het idee dat Engeland sowieso een stuk agressiever volk is dan wij. Als je geen grote bek hebt daar wordt er compleet over je heen gelopen. Dat idee krijg ik van de paar Engelsen die ik ken. Zal ook wel wat per streek verschillen maar goed
Onderbuik, gebaseerd op een een steekproef van 5-10 op een populatie van 55m. Zegt wellicht meer over jouw kennissenkring dan over de Engelsen:D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan