Marcelo Antônio Guedes Filho

Geweldig nieuws! Marcel is een held!

Offtopic: Ik wil graag naar PSV - Ac Milan maar ik heb geen clubcard omdat ik heel ver van Eindhoven woon. Iemand die mij aub kan helpen.
 
Gelukkig zeg! Ik dacht dat we die man aan de straatstenen niet kwijt zouden raken, maar blijkbaar zijn de straatstenen in Hannover rijk :D. Ben wel benieuwd wie ze nu als back up hebben? Zanka en hendrix? Is dat genoeg?
 
Zal Marcelo nog terugvliegen naar Eindhoven om vanavond een ere-rondje te lopen in het Philips stadion?
:unsure:Misschien verwacht hij net zo'n afscheid als van Bommel heeft gehad...:rolleyes:
 
Wat lees ik nu opeens!

:yeah:

Edit: en voor het geval Reem 'm nog niet gepost heeft (en anders mag 'ie er wel twee keer staan, eigenlijk! :D):
 
Marcelo lijkt me een prima kerel en heeft het niet zo hoog in de bol als dat de media doet geloven.

:unsure:Prima kerel OK...maar niet zo hoog in de bol?...:|

Barcelona... :rolleyes:

(Het is overigens: media doen geloven...;) )
 
Laatst bewerkt:
Dat heeft hij nooit letterlijk gezegd.

"Natuurlijk wil ik naar een topclub in Engeland of Spanje. Alle spelers dromen daarvan. Dat geldt ook voor mij. Ik ben hier al drie jaar en PSV is een goede springplank. Veel spelers van PSV stromen door naar grote clubs. Afellay ging naar Barcelona, Romario ook. Als ik hier goed blijf speler, denk ik dat ik ook zo'n kans maak", aldus Marcelo.

:unsure:En hij heeft vast wel eens hardop "Barcelona" geschreeuwd toen hij op de WC zijn drol uit zijn lichaam moest persen...:wc:(A) :D
 
Mooi, zelfs nog geld voor gekregen, en weer een salaris bespaard. Had nooit gedacht dat hij nog verkocht kon worden.

Rest nog te zeggen: Houdoe en bedankt!
 
"Natuurlijk wil ik naar een topclub in Engeland of Spanje. Alle spelers dromen daarvan. Dat geldt ook voor mij. Ik ben hier al drie jaar en PSV is een goede springplank. Veel spelers van PSV stromen door naar grote clubs. Afellay ging naar Barcelona, Romario ook. Als ik hier goed blijf speler, denk ik dat ik ook zo'n kans maak", aldus Marcelo.

:unsure:En hij heeft vast wel eens hardop "Barcelona" geschreeuwd toen hij op de WC zijn drol uit zijn lichaam moest persen...:wc:(A) :D

Ok. Ik interpreteer dat als dat hij ook denkt kans te maken op een stap naar een grote club. De helft is al binnen: een stap naar een grote competitie. Maargoed, dromen mag. ;)
 
Ok. Ik interpreteer dat als dat hij ook denkt kans te maken op een stap naar een grote club. De helft is al binnen: een stap naar een grote competitie. Maargoed, dromen mag. ;)

:unsure:De meeste dromen zijn bedrog ;)
Maar als ik wakker word hoop ik dat de verkoop van Marcelo geen droom is...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan