Marcelo Antônio Guedes Filho

Oh, dat Rekik eruit moest, geen probleem. Snapte ik. Ik wil alleen niet dat de vervanger dan Marcelo is.

Eens. Heel erg eens. Niet zo'n beetje ook. Met z'n domme kop. Zelden zo'n combinatie van domheid, tekortkoming, zelfoverschatting en onzekerheid in 1 persoon gezien. Faalhaas 2.0
 
Ach, door de speeltijd die hij nog effe kreeg zette PSV hem wel weer in de etalage, al waren de etalages van vorig jaar nou niet echt van het niveau dat het uitnodigend was om Marcelo over te nemen van PSV :p
 
Ach, door de speeltijd die hij nog effe kreeg zette PSV hem wel weer in de etalage, al waren de etalages van vorig jaar nou niet echt van het niveau dat het uitnodigend was om Marcelo over te nemen van PSV :p

Kunnen we m niet verhuren aan de Bijenkorf, staat vast ook goed in de etalage.

Heb een sterk vermoeden dat we geen spelers meer verkocht krijgen deze transferperiode.
 

:unsure:Nee dat is Bale. :rolleyes:

Bale gaat van Tottenham naar Madrid
Vertonghen gaat van Tottenham naar Barcelona

Dan heeft Tottenham ruim voldoende financiële middelen ter beschikking om Marcelo over te nemen van PSV.:D
We hoeven niet te wachten op een bankgarantie. We zetten hem al op het vliegtuig naar Londen. We hebben hem al medisch goedgekeurd en hij heeft 10 paar nieuwe Nike voetbalschoenen in zijn koffertje meegekregen en een Philips scheerapparaat.
:bye::supp::logo:
 
Lees zojuist op Twitter dat hij bij op de tribune zit bij Hannover 96 tegen Vfl Wolfsburg, hij zou mogelijk dicht bij een akkoord met Hannover zijn
 
Lees zojuist op Twitter dat hij bij op de tribune zit bij Hannover 96 tegen Vfl Wolfsburg, hij zou mogelijk dicht bij een akkoord met Hannover zijn

Als we dan maar wel een vervanger halen.
 
Ik zie dit op twitter:
Marcelo Guedes ‏@MarceloGuedes02 9 augustus
We are going to play AC Milan in the next round of the Champions League. Vamos pegar o AC Milan na próxima fase da Champions League.

:confused: :unsure:Hoezo We? Volgens mij begrijpt Marcelo de Engelse taal niet... Wie vertelt hem dat het They moet zijn...:D :bye:

Marcelo vá para longe de nós e deixar o nosso clube antes que seja tarde demais. Você está pronto para o próximo passo em sua carreira.
Vrij vertaald:
Marcelo ga ver weg van ons en verlaat onze club voor het te laat is. Je bent toe aan de volgende stap in je carrière.
 
Wauw, dat is het beste nieuws van vandaag. Marcelo, 'bedankt' voor 'alles'.
Ik wens em oprecht alle succes bij Hannover, dat zal ie hard nodig hebben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan