PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben zeker cynisch, al laat Drommel een makkelijke bal uit zijn handen vallen dan zal Zahavi de schuld krijgen als die wedstrijd daardoor verloren gaat.

Ik had meer slim spel van Götze verwacht, kwam er helaas niet uit. Uithuilen en vlammen in de EL voor onze clubcoëfficiënt om zo
EL. Wat een lelijke letters.
 
Zolang Nederland met 5 deelnemers aan de Europese toernooien wil deelnemen kom je toch niet hoger op de coëfficiëntenlijst. Ze moeten maar eens stoppen om dit per land te beoordelen.
Ik had het hier dan ook over clubcoëfficiënten.

Maar als we als Nederland Portugal kunnen inhalen (wat nu nog moeilijker wordt), dan krijg je gewoon een kickstart omdat je standaard 2 clubs in de CL hebt (met bijbehorende bonuspunten en miljoenen). En dan krijg je zelfs de kans om een derde club erin te krijgen. Dat zorgt er gewoon voor dat je in een vicieuze cirkel zit waarin je als competitie kan groeien.

Dus leuk dat het jou niks interesseert, maar het is wel degelijk heel belangrijk.
 
Zolang Nederland met 5 deelnemers aan de Europese toernooien wil deelnemen kom je toch niet hoger op de coëfficiëntenlijst. Ze moeten maar eens stoppen om dit per land te beoordelen.

Dat zit verankert in het systeem. Hoe hoger op de lijst, hoe meer deelnemers je moet afvaardigen. Wil je dus minder clubs? Dan moet je maar zakken op de coefficienten lijst. Dan heb je wel o.a. geen vaste CL plek meer en wordt het ook steeds moeilijker om voorrondes te overleven. Dit is gewoon wat het is.
 
Waar is eingelijk die kapitaalinjectie van 50 miljoen gebleven waar toen over gesproken werd? Het kan aan mij liggen maar ik heb er niets meer over gehoord.
Veel herfinancieringen,afschrijvingen (op slechte aankopen) en verdere gaten in de begroting dichten, niet vergeten dat we hele slechte financiële jaren hebben gedraaid. Maar Ramalho zal ook wat hebben gekost. En verder was het hard hopen op CL-geld. Er zal niet veel in kas zijn op dit moment los van een deel van wat transfergeld van Dumfries en Malen.
 
Ik had het hier dan ook over clubcoëfficiënten.

Maar als we als Nederland Portugal kunnen inhalen (wat nu nog moeilijker wordt), dan krijg je gewoon een kickstart omdat je standaard 2 clubs in de CL hebt (met bijbehorende bonuspunten en miljoenen). En dan krijg je zelfs de kans om een derde club erin te krijgen. Dat zorgt er gewoon voor dat je in een vicieuze cirkel zit waarin je als competitie kan groeien.

Dus leuk dat het jou niks interesseert, maar het is wel degelijk heel belangrijk.
Het zal wel. Dat hoor ik al een hele tijd. Het is allemaal heel belangrijk voor het Nederlandse voetbal maar welke clubs schieten er iets mee op?
 
Veel herfinancieringen,afschrijvingen (op slechte aankopen) en verdere gaten in de begroting dichten, niet vergeten dat we hele slechte financiële jaren hebben gedraaid. Maar Ramalho zal ook wat hebben gekost. En verder was het hard hopen op CL-geld. Er zal niet veel in kas zijn op dit moment los van een deel van wat transfergeld van Dumfries en Malen.
Nou, volgens mij was dat juist een zak met geld die in de selectie gestopt kon worden. Maar is die dan al wel ontvangen? Dan was daar denk ik wel meer bombarie over gemaakt toch? Een deel van " wat transfergeld van Dumfries en Malen"- dan praat je over 45 miljoen. Een deel hiervan is 30 miljoen. Dat is erg veel.
 
Ik had het hier dan ook over clubcoëfficiënten.

Maar als we als Nederland Portugal kunnen inhalen (wat nu nog moeilijker wordt), dan krijg je gewoon een kickstart omdat je standaard 2 clubs in de CL hebt (met bijbehorende bonuspunten en miljoenen). En dan krijg je zelfs de kans om een derde club erin te krijgen. Dat zorgt er gewoon voor dat je in een vicieuze cirkel zit waarin je als competitie kan groeien.

Dus leuk dat het jou niks interesseert, maar het is wel degelijk heel belangrijk.
Zal ook een hoop met het moment te maken hebben. Meeste supporters zullen the day after weinig zin hebben om over coefficient te praten
 
Gefaald in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. :sad:

PSV krijgt nu € 5 miljoen i.p.v. de minimaal € 35 miljoen bij deelname aan de groepsfase CL.

PSV pakt toch nog 5 miljoen euro​

link

Een aalmoes. :rolleyes:
daar stoor ik me dus aan de framing en na lullen van lulkoek. Dit wisten we al tijdje het was dus geen wedstrijd om 35 miljoen. Dan moet je ook als nr 4 in de poule alles winnen (je hebt eerder de Jackpot) en de bonussen vanaf halen. Gaat om aanzien en het verlies aan geld is niet wat wordt voorgesteld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan