PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er is gewoon niet of nauwelijks op doel geschoten. Ik heb me groen en geel geërgerd aan dat eindeloze "goed leggen".
20 Doelpogingen 4
8 Schoten op doel 1
4 Schoten naast doel 1
8 Geblockte schoten 2

3-0 of 3-1 was geen gekke uitslag geweest.
 
De aanloop van Zahavi bij de vrijetrap die 2 min duurde is alles zeggend, kansloos. Hebben geen goede corner of vrije trap in huis en dan denken dat je Europees doorgaat is kinderlijk. De 2e plek vorig jaar was al tekenend en denken dat wij drie voor rondes doorkomen is een fatamorgana
 
Gelukkig spelen we niet gelijk deze week tegen Feyenoord… Dit gaat doorweken hoor. En de dragende spelers die veel geld verdienen hier, mogen zich dit ook gaan aanrekenen. Over de rol van de trainer is er al genoeg gezegd…
 
Eens, Teze voor Mwene, Obispo voor MvG (boscagli naar voren voor de passing), Götze iets verder terug (minder snel 8 man op rand 16 dus geen muur zonder gaten) en eventueel Vertessen voor Max die laatste minuten met de opdracht diep te gaan. Breedte houden met Noni en Gakpo. Elk van deze suggesties lijkt me tactisch zinvoller dan wat er vandaag gekozen werd.
Als je Madueke en Gakpo gewoon aan de buitenkant houdt, vaak de bal geeft, constant 1 op 1 op laat zoeken, volgens mij maak je dan meer kans. Backs staan ook niet zo hoog en kunnen er nog overheen komen.
Wisselen had van mij pas gehoeven na 80 minuten als je er niet doorheen komt.
En vwb Van Ginkel: dat is wel een aanjager, speelde niet super, maar komt als enige middenvelder nog eens in de 16. Lekker laten staan.
 
Gelukkig spelen we niet gelijk deze week tegen Feyenoord… Dit gaat doorweken hoor. En de dragende spelers die veel geld verdienen hier, mogen zich dit ook gaan aanrekenen. Over de rol van de trainer is er al genoeg gezegd…
Laten we niet te veel op zaken vooruit lopen…

Wel eens dat ik ook veel meer van een Gotze had verwacht ook (als je hem o.a. Bedoelde?)
 
Gelukkig spelen we niet gelijk deze week tegen Feyenoord… Dit gaat doorweken hoor. En de dragende spelers die veel geld verdienen hier, mogen zich dit ook gaan aanrekenen. Over de rol van de trainer is er al genoeg gezegd…
De rol van JDJ hoor ik niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben een zeer groot Sangaré fan. Geweldige balafpakker. Positionering om U tegen te zeggen.
Maar wat ie daar vandaag achterin deed, waaruit Benfica's enige kans kwam, kan en mag hem nooit een 10 opleveren.
Dat waren echt 3 faalmomenten binnen 15 seconden van hem.
Ja, inderdaad, dat doet hij elke wedstrijd minstens één keer.
Maar moet zeggen dat ik Sangare geweldig vond, straalde als een van de weinigen (samen met Gakpo en Ramalho) de absolute wil om te winnen uit.
 
Der Muzikant ; Noni een vijf? De klasse van het schot in de eerste helft kort na de rode kaart was de beste aanvallende poging, daarnaast paar maal tussen twee/drie man door en voor mijn gevoel de meeste kans n doorbraak met lage voorzet of eventuele penalty te versieren. Snap niet dat ie eraf ging.
 
Zahavi 5 meter voor een open goal tegen de lat.
Vertessen 2 kansen in 5 seconden.
Madueke bal net naast.

Tja ... het is maar hoe je kijkt. :cool:
Zo zie ik het ook! Het was gewoon prima, je speelt niet tegen een stel koekenbakkers, maar een CL waardig tegenstander. En met wat meer precisie in de afwerking win je hem gewoon. Ik zie het als we zijn bijna op cl niveau, wie had dat 5 maanden geleden gedacht! Nee ik ben trots!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan