PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat onze jongens geen fatsoenlijke corner meer kunnen nemen. Het lijkt wel een noodgreep om die korte corners te nemen, want als ze echt ingestudeerd waren en er flink.op getraind was, dan zouden al die korte corners vandaag wel een stuk effectiever zijn geweest. Vanavond heeft geen enkele korte corner gevaar weten te stichten in hun 16-meter. Schandalig, Schmidt...!!! 🤬
Zelfs balverlies na alle corners.
 
Tja van de leiding en niet de spelers. Schmidt wisselde compleet onnodig. Daarna nauwelijks gevaar meer. Van Ginkel was er ook niet blij mee. Alle wissels vielen ook slecht in, behoudens Obispo.

JDJ had voor een 2e (kopsterke) spits moeten zorgen.

.
eens.
 
Vandaag de ultieme bevestiging wat voor ongelooflijke slechte tiefus bank we hebben. Je brengt fucking Vertessen en Thomas erin in zo pot. Bruma, het is bekend dat ik een zwak voor hem heb en deed het enigzins aardig de laatste tijd. Maar mijn god zeg, wat een tering slechte invalbeurt was dit van hem. Hoezo haal je ook Boscsgli eruit? Zet die gozer op het middenveld voor meer voetbal. Was er ook totaal niet blij mee toen die gewisseld werd.

Ongelooflijke kut wissels allemaal van Schmidt. Niet te geloven. En ey Zahavi, bedankt he dat je hem voor een leeg doel mist. Echt bedankt. Tegen NEC straks maak je hem wel zeker? Flikker op joh. Kapot geergerd ook aan die man. Niks goeds gedaan. 2 blunders van John de Jong. Geen fatsoenlijke rechtsback gehaald en geen betere spits gehaald, en dit is de prijs die je moet betalen. Fucking Europa League op donderdagen. Uur lang tegen 10 man van Benfica, en nooit het gevoel gehad dat we zouden scoren.

Wordt moelijk slapen, en natuurlijk weer morgen van die domme Ajacieden op me werk lachen in me gezicht dat het ons niet is gelukt.
Gadverdamme.

1 ding nog. Madueke. Zijn slechste wedstrijd van het seizoen en dat uitgerekent vandaag. Ik had ook snel het idee dat die niet echt fit was voor vandaag. Het zal allemaal wel.
 
Noni was erg slecht vandaag.
Geeft ie m de 1e helft af is t een doelpunt.
En dan dat rare balverlies in de middencirkel.
Op zn mooie schot na mislukte zon beetje alles bij die jongen. Dus he hij die gemaakt zou hebben lijkt me verre van een zekerheidje....
Robben was ook vaak heel slecht maar kon in een seconde iets doen wat de verdedigers niet hadden verwacht. Dat zijn momenten spelers en die moet je altijd laten staan tenzij ze niet meer verder kunnen. Schmidt werkt de hele tijd volgens een boekje en mede daarom zijn we nu ook uitgeschakeld. Zijn wissels waren tactisch erg zwak en hebben Benfica gegeven wat ze wilden.
 
Wil niet zeggen dat Noni ook idd had gescoord maar het gaat om de tactiek van de trainer. Dat was niet goed! Zahavi moest er uit, Gakpo voorin laten zwerven met Ginkel, Götze en Madueke om hem heen. Sangare daarachter voor de afvallende ballen. Echt zo slecht gewisseld. 50% te wijten aan de tactiek en de wissels dit.

In de laatste fase 100%. Er kwam, op die aanval van Vertessen na, 0.0 dreiging meer vanaf de zijkanten. Leuk die Bruma, maar hij bewees vanavond weer waarom het een groot drama is
 
Ik vond het zo verschrikkelijk planloos tegen 10 man. Vooral geërgerd aan de sterkhouders Van Ginkel, Götze en Max. Veel meer dan aan de offday van Noni. Of die bal op de lat. Of aan Benfica, dat viel me echt nog reuze mee, het was lang geen Getafe.

Slechte inspeelpasses, slechte voorzetten. weinig vernuft, balletjes achter de man, soms vertraagde ze zelfs het spel. En dan heb ik het weer over Götze en Van Ginkel.
Veel te veel ballen achteruit gezien. Geen pressievoetbal gezien, waar Schmidt juist voor staat.
Schmidt is gruwelijk afgegaan. Wat ziet hij in Thomas in hemelsnaam?
Madueke erafhalen, dan spoor je gewoon niet.
En Bruma? Geen woorden aan vuil maken, Metalium.
 
Robben was ook vaak heel slecht maar kon in een seconde iets doen wat de verdedigers niet hadden verwacht. Dat zijn momenten spelers en die moet je altijd laten staan tenzij ze niet meer verder kunnen. Schmidt werkt de hele tijd volgens een boekje en mede daarom zijn we nu ook uitgeschakeld. Zijn wissels waren tactisch erg zwak en hebben Benfica gegeven wat ze wilden.
Hij had al 1 ding moeten doen in de rust: Teze brengen voor Mwene. Mijn God, wat is die slecht.
 
Ik heb in dat soort gevallen het idee dat Schmidt het zelf ook niet meer weet.
Dit was afgelopen seizoen ook regelmatig het geval. Of het frisse, leuke voetbal van de eerste wedstrijden dit verhuld heeft weet ik niet zeker. Ik ben het gevoel van euforie van die eerste wedstrijden nu wel helemaal kwijt. Dan toch maar Ihattaren voor 40 miljoen verkopen om dit verlies te compenseren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan