Dante Rigo (M)

Mooi, nog een controleur er bij.
Nee hoor. Als je in Den Haag niet eens meer bij de wedstrijdselectie zit, dan kom je zéker te kort voor PSV1.
Deze jongen speelt z'n potjes nog op De Herdgang en zal vervolgens vertrekken naar een klein clubje in België of zo.
Gewogen en te licht bevonden.

Tja een Belg van de PSV academie...
Of we het nou leuk vinden of niet, dit is inderdaad wel een dingetje geworden. Wie scout er voor ons in België?
 
Hij gaat zijn wedstrijden bij jong PSV spelen lees ik. Dat is ook zijn niveau. Misschien kan hij de talenten daar even van kwaliteit voorzien.
 
Nee hoor. Als je in Den Haag niet eens meer bij de wedstrijdselectie zit, dan kom je zéker te kort voor PSV1.
Deze jongen speelt z'n potjes nog op De Herdgang en zal vervolgens vertrekken naar een klein clubje in België of zo.
Gewogen en te licht bevonden.


Of we het nou leuk vinden of niet, dit is inderdaad wel een dingetje geworden. Wie scout er voor ons in België?
Fifa 21.
 
Ooit zat Juve achter hem aan, hij zou onderdeel zijn van het 1e elftal van PSV, was er ook bij bij de oefenwedstrijden maar zie zijn naam nu niet langskomen als wisselspeler? Waar is Rigo?
 
Ooit zat Juve achter hem aan, hij zou onderdeel zijn van het 1e elftal van PSV, was er ook bij bij de oefenwedstrijden maar zie zijn naam nu niet langskomen als wisselspeler? Waar is Rigo?
Maak nou geen slapende honden wakker.
 
E7jF8M0XEAALlI5


Mag dus weg, maar lijkt geheel geen interesse te zijn..
 
E7jF8M0XEAALlI5


Mag dus weg, maar lijkt geheel geen interesse te zijn..
Gezien zijn belofte treurig, maar gezien zijn spel terecht. Gewoon contract ontbinden. Hem bij de selectie houden kost meer dan het oplevert. Maar goed, daardoor kan Rigo zelf wel eens gaan tegenstribbelen natuurlijk.
 
E7jF8M0XEAALlI5


Mag dus weg, maar lijkt geheel geen interesse te zijn..
Dat begrijp ik wel, mislukt bij Sparta en ADO, wie zal dan belangstelling hebben? Ik vermoed clubs als Telstar of TOP Oss, maar ik vermeod dat Rigo dat niet wil, en dat die ook niet kunnen betalen wat Dante denkt te moeten verdienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan