PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
NMxyNSH.jpg

 
Ik heb er op één of ander manier een best goed gevoel over. Een voor 2/3 uitverkocht Philips Stadion en het spel in de tweede helft van vorige wedstrijd geeft goede hoop. Hopelijk maken we al vroeg de 1-0. En ik weet dat door dit gevoel de teleurstelling groot zou zijn als...
Maar daar denken we niet aan, we gaan er gewoon voor! :PSV:
 
Ik heb er op één of ander manier een best goed gevoel over. Een voor 2/3 uitverkocht Philips Stadion en het spel in de tweede helft van vorige wedstrijd geeft goede hoop. Hopelijk maken we al vroeg de 1-0. En ik weet dat door dit gevoel de teleurstelling groot zou zijn als...
Maar daar denken we niet aan, we gaan er gewoon voor! :PSV:

Ik vind dat bij gelijke stand de ploeg die de 2e helft van de eerste ontmoeting het meeste gescoord heeft, door mag gaan.
 
Benfica heeft vandaag ook gespeeld en heeft redelijk diep moeten gaan volgens mij: 0-2 winst, maar met het eerste doelpunt in de 84e minuut
 
Benfica heeft vandaag ook gespeeld en heeft redelijk diep moeten gaan volgens mij: 0-2 winst, maar met het eerste doelpunt in de 84e minuut
Zal wel meevallen. Ze hebben 3 x gewisseld in de 58e minuut en 2 x in de 72e minuut..
Er zijn dus maar 6 spelers die 90 minuten gespeeld hebben, waarvan er 1 ook nog de keeper is.
 
Zal wel meevallen. Ze hebben 3 x gewisseld in de 58e minuut en 2 x in de 72e minuut..
Er zijn dus maar 6 spelers die 90 minuten gespeeld hebben, waarvan er 1 ook nog de keeper is.
Precies, dat soort dingen maken echt geen ruk uit. Die ploeg gaat gewoon helemaal fris aan de aftrap staan, maak je daar maar geen zorgen om.
 
Will not be so bad. They made three substitutions in the 58th minute and twice in the 72nd minute.
So there are only 6 players who have played 90 minutes, of which 1 is also the goalkeeper.
considering the starting XI of yesterday, only 4 players will play against PSV (the keeper vlachodimos, the 3 CB and 1 of the stikers between Roman Yaremchuk and Ramos (likely Yaremchuk)
 
Zo veel zin in! Voor het eerst sinds Corona weer op mijn eigen stoel. En dan zo’n geladen wedstrijd! Ik zal geen stem meer overhebben as woensdag
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Laat het vast dinsdagavond 23.30 zijn. Dan weten we het maar. Ik kan hier echt niet genietend naar vooruitkijken en ben jaloers op hen die dat wel kunnen.
Dat ik dit niet kan betekent wel dat PSV me eindelijk weer wat doet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan