Benfica - PSV | Woensdag 18 augustus | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Slechte wissels, Obispo daargelaten: Ginkel zat echt lekker in de wedstrijd en Pröpper was weer niet die dominante speler waar anderen graag de bal naar toe spelen. Je ziet dat Götze en Ramalho meer vertrouwen hebben in Ginkeltje dan in Pröpper.
Bruma heel slecht ingevallen. Had Vertessen maar ingebracht. Een Bruma zwaluw maakt nog geen zomer en dat moet je als trainer toch echt aanvoelen. En aan Teze zie ik dat ie niet echt met vertrouwen speelt. Max zou wel moe zijn geweest, dus dat snap ik wel.
Toch wel goed om te zien hoe Cody zich in de tweede helft herpakt en met een Leeuwenhart speelt: hij vocht en sleurde en maakte een goal en was verreweg de gevaarlijkste speler.
Obispo: genieten!
Ramalho: goed en rustig zoals altijd maar ik vond ook hem in de eerste helft tegenvallen.
Over Madueke is al veel gezegd. Gewoon een offday. Kan gebeuren.
Drommel was bij de eerste goal wel heel erg aan de grond genageld. Was verder redelijk.
Götze: was niet echt zijn beste wedstrijd. Werd fysiek enigszins opzij gezet. Maar werkte erg hard voor het team.
Sangare: tja ook al veel over gezegd.
Zag veel lichtpuntjes al met al in de tweede helft. Maar het werd minder na het inbrengen van Pröpper en Bruma.
Komt goed met Teze.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jammer. Weer het gevoel dat er meer ingezeten had. Na de wissel van Madueke elke dreiging weg voorin muv Gakpo een enkele keer. Hopelijk volgende week wel scherp voorin en door naar de poulefase
Inderdaad, ik miste vanaf dat moment de breedte in het spel. Zou ideaal zijn met Madueke rechts en een ontketende Gakpo links, trekken ze die Portugezen uit elkaar
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Goede 2e helft gespeeld ondanks paar keer gevaarlijk balverlies. Ik zou als ploegmaat wel helemaal gek van hem worden met zijn gekke capriolen. Wisselt ie wel af met bijna wereldklasse cvm acties.
Raad je aan Opta analyse te bekijken ipv na papegaaien wat de zgn analisten doen. Gewoon een beest op het middenveld met 10 paar longen En zijn balverlies wordt zwaar overdreven zie Opta. Ik zag André PSV ers door het ijs zakken. Waaronder al een tijdje Max.
 
Toch moet je er wellicht 3 maken komende week. Want 1tje weggeven kan zomaar gebeuren. Het kan, maar dan moeten we wel echt goed zijn.
 
Raad je aan Opta analyse te bekijken ipv na papegaaien wat de zgn analisten doen. Gewoon een beest op het middenveld met 10 paar longen En zijn balverlies wordt zwaar overdreven zie Opta. Ik zag André PSV ers door het ijs zakken. Waaronder al een tijdje Max.
Het probleem is dat Sangare te veel de bal krijgt van zijn ploeggenoten. Hij is gewoon niet de speler met een goede pass en het gaat voor dit niveau gewoon te vaak mis als hij moet opbouwen. Hij is heel goed in zijn onderscheppingen en helpen maar weet echt niet wat hij verder met de bal moet doen. Opta of geen Opta, je kan op dit niveau op het middenveld de bal geen 6 x naar het verkeerde shirt toespelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan