Benfica - PSV | Woensdag 18 augustus | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zat net Max uit te foeteren, komt ie met een briljante interceptie waar de 2-1 uit komt.
Dát is de Max die we willen zien!
2e helft was ook hij stuk beter dan 1e helft.
Maar toch is hij te vaak voorin waardoor er gaten achterin komen. Je ziet 'm ook sjokken om weer mee te verdedigen. Dan is ie te moe.
 
Slechte wissels, Obispo daargelaten: Ginkel zat echt lekker in de wedstrijd en Pröpper was weer niet die dominante speler waar anderen graag de bal naar toe spelen. Je ziet dat Götze en Ramalho meer vertrouwen hebben in Ginkeltje dan in Pröpper.
Bruma heel slecht ingevallen. Had Vertessen maar ingebracht. Een Bruma zwaluw maakt nog geen zomer en dat moet je als trainer toch echt aanvoelen. En aan Teze zie ik dat ie niet echt met vertrouwen speelt. Max zou wel moe zijn geweest, dus dat snap ik wel.
Toch wel goed om te zien hoe Cody zich in de tweede helft herpakt en met een Leeuwenhart speelt: hij vocht en sleurde en maakte een goal en was verreweg de gevaarlijkste speler.
Obispo: genieten!
Ramalho: goed en rustig zoals altijd maar ik vond ook hem in de eerste helft tegenvallen.
Over Madueke is al veel gezegd. Gewoon een offday. Kan gebeuren.
Drommel was bij de eerste goal wel heel erg aan de grond genageld. Was verder redelijk.
Götze: was niet echt zijn beste wedstrijd. Werd fysiek enigszins opzij gezet. Maar werkte erg hard voor het team.
Sangare: tja ook al veel over gezegd.
Zag veel lichtpuntjes al met al in de tweede helft. Maar het werd minder na het inbrengen van Pröpper en Bruma.
 
Een gelijkspel was verdiend geweest.

43% Balbezit 57%
10 Doelpogingen 10
5 Schoten op doel 5
 
Gekkenhuis Sangare top gespeeld weet wel andre positie.

Goede 2e helft gespeeld ondanks paar keer gevaarlijk balverlies. Ik zou als ploegmaat wel helemaal gek van hem worden met zijn gekke capriolen. Wisselt ie wel af met bijna wereldklasse cvm acties.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Complimenten voor de ploeg hoe ze de 2de helft opgepakt hebben. Eerste helft veel spelers omder de maat en 2de helft schouders er onder gezet en Benfica vast kunnen zetten. Thuis echt met het mes tussen de tanden die Portugezen afslachten. Echt zuur dat we weeeeer van die portugezen verliezen maar we kunnen het thuis nu recht gaan zetten!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Goh.
Verloren.
Ik zit er toch ietwat verslagen bij hier.
Het gros op het forum zijn minder verslagen, neem ik aan, want die hadden dit verwacht.
Ik niet.
Totaal niet verwacht deze eerste helft.
 
Uiteindelijk kan ik leven met deze 2-1.
Ik snap nog steeds niet goed waarom wij zo werden gepiepeld in de eerste helft.
Best pissig daarover.
Verplichte kost voor spelers en Schmidt:
Minstens drie keer terug kijken die eerste helft.
Maar goed: iedereen weet dat wij thuis altijd minstens 1 keer scoren.
 
Pff helaas dat we niet de gelijkmaker hebben gemaakt. Nu al spanning voor volgende weej
 
wat ik jammer vind is dat PSV voor de ultime wedstijd (35 mil.) geen vrijstelling heeft gevraagd. Dan ben je veel bewuster bezig met die partij die er zoveel toe doet. AZ doet dat heel slim wel.
 
Slechte wissels, Obispo daargelaten: Ginkel zat echt lekker in de wedstrijd en Pröpper was weer niet die dominante speler waar anderen graag de bal naar toe spelen. Je ziet dat Götze en Ramalho meer vertrouwen hebben in Ginkeltje dan in Pröpper.
Bruma heel slecht ingevallen. Had Vertessen maar ingebracht. Een Bruma zwaluw maakt nog geen zomer en dat moet je als trainer toch echt aanvoelen. En aan Teze zie ik dat ie niet echt met vertrouwen speelt. Max zou wel moe zijn geweest, dus dat snap ik wel.
Toch wel goed om te zien hoe Cody zich in de tweede helft herpakt en met een Leeuwenhart speelt: hij vocht en sleurde en maakte een goal en was verreweg de gevaarlijkste speler.
Obispo: genieten!
Ramalho: goed en rustig zoals altijd maar ik vond ook hem in de eerste helft tegenvallen.
Over Madueke is al veel gezegd. Gewoon een offday. Kan gebeuren.
Drommel was bij de eerste goal wel heel erg aan de grond genageld. Was verder redelijk.
Götze: was niet echt zijn beste wedstrijd. Werd fysiek enigszins opzij gezet. Maar werkte erg hard voor het team.
Sangare: tja ook al veel over gezegd.
Zag veel lichtpuntjes al met al in de tweede helft. Maar het werd minder na het inbrengen van Pröpper en Bruma.
Nou Götze fysiek opzij gezet vond ik wel meevallen; hij was overal op het veld te vinden, zowel aanvallend als verdedigend als opbouwend 90 minuten lang, en hij moest vaak afgestopt worden met een overtreding. Dat gezegd, hoewel ik het knap vind dat hij dat 90 minuten lang kon volhouden, weet ik niet of het zijn spel en impact ten goede komt als hij ook telkens helemaal achterin te vinden is, soms zelfs op de plek van Boscagli. Met Obeastpo erbij heb je denk ik defensief wat meer rust en zekerheid en kan Götze zich wat meer voorin bezighouden.
Wat betreft Bruma kon ik me wel vinden in die wissel; is Portugees, speelde voor de concurrent van Benfica, toch 2x op rij gescoord, dan is het niet onlogisch om hem in te brengen. Ginkel had wel al geel op zak en wellicht wilde Schmidt op safe spelen.
 
Slechte wissels, Obispo daargelaten: Ginkel zat echt lekker in de wedstrijd en Pröpper was weer niet die dominante speler waar anderen graag de bal naar toe spelen. Je ziet dat Götze en Ramalho meer vertrouwen hebben in Ginkeltje dan in Pröpper.
Bruma heel slecht ingevallen. Had Vertessen maar ingebracht. Een Bruma zwaluw maakt nog geen zomer en dat moet je als trainer toch echt aanvoelen. En aan Teze zie ik dat ie niet echt met vertrouwen speelt. Max zou wel moe zijn geweest, dus dat snap ik wel.
Toch wel goed om te zien hoe Cody zich in de tweede helft herpakt en met een Leeuwenhart speelt: hij vocht en sleurde en maakte een goal en was verreweg de gevaarlijkste speler.
Obispo: genieten!
Ramalho: goed en rustig zoals altijd maar ik vond ook hem in de eerste helft tegenvallen.
Over Madueke is al veel gezegd. Gewoon een offday. Kan gebeuren.
Drommel was bij de eerste goal wel heel erg aan de grond genageld. Was verder redelijk.
Götze: was niet echt zijn beste wedstrijd. Werd fysiek enigszins opzij gezet. Maar werkte erg hard voor het team.
Sangare: tja ook al veel over gezegd.
Zag veel lichtpuntjes al met al in de tweede helft. Maar het werd minder na het inbrengen van Pröpper en Bruma.
Zonder Ginkel is de baas weg. Pröpper heeft dat niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou Götze fysiek opzij gezet vond ik wel meevallen; hij was overal op het veld te vinden, zowel aanvallend als verdedigend als opbouwend 90 minuten lang, en hij moest vaak afgestopt worden met een overtreding. Dat gezegd, hoewel ik het knap vind dat hij dat 90 minuten lang kon volhouden, weet ik niet of het zijn spel en impact ten goede komt als hij ook telkens helemaal achterin te vinden is, soms zelfs op de plek van Boscagli. Met Obeastpo erbij heb je denk ik defensief wat meer rust en zekerheid en kan Götze zich wat meer voorin bezighouden.
Wat betreft Bruma kon ik me wel vinden in die wissel; is Portugees, speelde voor de concurrent van Benfica, toch 2x op rij gescoord, dan is het niet onlogisch om hem in te brengen. Ginkel had wel al geel op zak en wellicht wilde Schmidt op safe spelen.
Nee klopt ik chargeerde een beetje mbt Götze. Dat komt ook omdat ik misschien te veel van hem verwacht en ik maar mondjesmaat mooie acties van hem gezien.
 
Nee klopt ik chargeerde een beetje mbt Götze. Dat komt ook omdat ik misschien te veel van hem verwacht en ik maar mondjesmaat mooie acties van hem gezien.
Eens, denk je ook dat dat misschien komt omdat hij zoals ik zeg overal op het veld te vinden is?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan