Mark van Bommel

Nou, ze laten hem nog niet gaan. Maar manager Schmadtke heeft wel humor.

Jörg Schmadtke: “VfL Wolfsburg made a substitution error during the cup match at Preußen Münster. It’s extremely annoying but unfortunately it cannot be undone. We will analyse the matter internally and make sure that such a thing does not happen again in the future. VfL Wolfsburg have always been characterised by solidarity and togetherness, and that will be no different this time. The task now is to face the upcoming sporting challenges and to tackle them with great unity and without any reservations. We are all disappointed, of course, but nevertheless convinced that we will continue to push forward with our sporting development without taking any action regarding personnel as a result of this annoying situation. Despite all the irritation and frustration, we should also not overreact. Even though we briefly considered enrolling everyone involved in a basic reading course, after careful consideration we refrained from doing so.”
 
Kan me voorstellen dat bij het minste of geringste tegenvallende resultaat zijn kop gaat rollen. Hij was eerst de grootste stinkstiefel van de Bundesliga, toen een stukje PR van Wolfsburg om de achterban toch lekker te maken voor zijn komst, dan alleen maar verliezen in je oefencampagne en ternauwerdood winnen van een amateurclubje om er daarna alsnog uitgeknikkerd te worden door een domme fout. Hij heeft een berg te beklimmen.
 
Kan me voorstellen dat bij het minste of geringste tegenvallende resultaat zijn kop gaat rollen. Hij was eerst de grootste stinkstiefel van de Bundesliga, toen een stukje PR van Wolfsburg om de achterban toch lekker te maken voor zijn komst, dan alleen maar verliezen in je oefencampagne en ternauwerdood winnen van een amateurclubje om er daarna alsnog uitgeknikkerd te worden door een domme fout. Hij heeft een berg te beklimmen.
Ja, vooralsnog geeft hij niet de indruk dat hij het coach zijn onder de knie begint te krijgen.
 
Ja, vooralsnog geeft hij niet de indruk dat hij het coach zijn onder de knie begint te krijgen.
Hij kiest ook niet de beste route misschien; eerste job gelijk bij een topclub met ditto verwachtingen, tweede job bij een club die na een heel goed seizoen CL heeft afgedwongen en dus ook daar torenhoge verwachtingen. Was denk ik beter geweest als hij bij Fortuna Sittard was begonnen en daar al zijn 'plooien' glad streek. Als hij bij Wolfsburg ook faalt is dat redelijk killing voor zijn trainerscarrière denk ik. Beetje a la FdB zeg maar. Jammer, had echt goede hoop dat het een toptrainer zou worden; hij gaf zelf ook aan het heel graag te willen worden. Maar goed, niet vooruitlopen op het meest voordehandliggende; misschien krijgt hij de boel op de rit.
 
Ik vind dit geen fout van de trainer, maar van de teamchef. En van het hele voetbal dat in de verschillende competities de regels niet overal hetzelfde zijn. Als het al een fout is. Want het verhaal gaat dat hij ook nog aan de 4e man vroeg of hij nog mocht wisselen, die dit beaamde. Geen idee wat daarvan klopt. Tot slot vind ik het echt een teken van pure slapheid dat je na een verloren partij als club bezwaar aantekent en op deze manier de volgende ronde bereikt. Stelletje jankerds.

#jesuisbommel
 
Ik vind dit geen fout van de trainer, maar van de teamchef. En van het hele voetbal dat in de verschillende competities de regels niet overal hetzelfde zijn. Als het al een fout is. Want het verhaal gaat dat hij ook nog aan de 4e man vroeg of hij nog mocht wisselen, die dit beaamde. Geen idee wat daarvan klopt. Tot slot vind ik het echt een teken van pure slapheid dat je na een verloren partij als club bezwaar aantekent en op deze manier de volgende ronde bereikt. Stelletje jankerds.

#jesuisbommel
zou toch iedere club doen het gaat hier over veel centen voor een "kleine " club , de flater en verantwoordelijkheid ligt volledig bij Wolfsburg en ze moeten de gevolgen maar dragen.
 
2x gespeeld in de Bundesliga en 2x gewonnen. En net een aanvaller van Benfica aangetrokken. Doet ie echt alles nog voor PSV :star:
 
Tja, hoe begon Van Bommel ook alweer bij PSV? Het testmoment komt pas als het een keer misgaat. Krijgt hij de boel dan weer op de rit?
Het verschil is dat hij met Wolfsburg geen kampioen hoeft te worden. Als ze 5e worden, zijn ze ook tevreden. Dat maakt de druk en daardoor gekke dingen doen, veel lager.
 
Nou, thuis verloren van Freiburg, 0-2. 4e nederlaag op rij. Van Bommel is met de kerst weer thuis. Eigenlijk wat ik hierboven zei speelt zich nu af: het is misgegaan na de goede start en tot nu toe krijgt hij het wederom niet meer op de rit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan