FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Benfica. Je zult zelf 2 keer boven jezelf uit moeten stijgen en zij zullen minimaal 1 mindere dag moeten hebben. Ook conditioneel zijn ze sterk, daar waar onze afgelopen tegenstanders gewoon nog in de voorbereiding zaten. Fingers crossed. Heb er uiteraard wel zin in!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Benfica. Je zult zelf 2 keer boven jezelf uit moeten stijgen en zij zullen minimaal 1 mindere dag moeten hebben. Ook conditioneel zijn ze sterk, daar waar onze afgelopen tegenstanders gewoon nog in de voorbereiding zaten. Fingers crossed. Heb er uiteraard wel zin in!
Deense competitie is al 4 wedstrijden onderweg.

Maar voor de rest eens dat we op en top moeten zijn.
 
Benfica. Je zult zelf 2 keer boven jezelf uit moeten stijgen en zij zullen minimaal 1 mindere dag moeten hebben. Ook conditioneel zijn ze sterk, daar waar onze afgelopen tegenstanders gewoon nog in de voorbereiding zaten. Fingers crossed. Heb er uiteraard wel zin in!

Lastige tegenstander en Nederlandse ploegen, PSV inclusief, hebben geen goeie track record tegen Portugese ploegen.
 
Lastige tegenstander en Nederlandse ploegen, PSV inclusief, hebben geen goeie track record tegen Portugese ploegen.
Laten we dan 2 x de wedstrijd van 25 mei 1988 overdoen.
En na de 2e wedstrijd in het Philipsstadion winnen met Penalty's. :D Drommel stopt zoals Van Breukelen de 6e Penalty, nadat van Ginkel hem toeroept. "Stop er GVD eens een !!!". :cool:
"PSV is blessurevrij doorkomen zonder veel erg" zegt de Vlaamse commentator op VRT1. :geek:
Benfica druipt af en PSV viert nog tot diep in de nacht feest. Op het Stratumseind zijn alle coronamaatregelen
de hele nacht niet meer van toepassing. :proost:

De loting die volgt heeft het volgende resultaat:
Groep PSV

Paris Saint Germain
FC Barcelona
Manchester United
PSV
 
Er is momenteel geen enkele reden te verzinnen dat PSV geen kans zal hebben. Tuurlijk is het lastig maar dat is het voor Benfica ook.
Deze wedstrijd moeten we winnen puur alleen al voor het geld. Leuk gespeeld en een goed figuur geslagen is dit keer niet voldoende.
Deze ronde moeten we winnen en al is het met elf man in de zestien.
Vooralsnog neig ik te zeggen dat we zowel in Lissabon en in Eindhoven winnen.
Benfica heeft geen Götze, Madueke, Ramalho, van Ginkel, en Gakpo.
Ik denk dat het een ouderwetse 50/50 wedstrijd wordt. Maar de supporters van Benfica zullen wel denken wie zijn gakpo, madueke, van ginkel en ramalho? Gotze? O ja van dat doelpunt in de finale. Wij denken dan weer, hè die ouwe Belg en nog zo’n ouwe bekende achterin.
 
Ik denk dat het een ouderwetse 50/50 wedstrijd wordt. Maar de supporters van Benfica zullen wel denken wie zijn gakpo, madueke, van ginkel en ramalho? Gotze? O ja van dat doelpunt in de finale. Wij denken dan weer, hè die ouwe Belg en nog zo’n ouwe bekende achterin.
Op reddit kwam ik aardig wat Benfica supporters tegen, maar vooralsnog scheten die behoorlijk in hun broek.

Nou is dat op reddit vaak wel de cultuur hoor, je zegt eerder 'We're fucked', dan 'Gonna be an easy game'.
 
Ik denk dat het een ouderwetse 50/50 wedstrijd wordt. Maar de supporters van Benfica zullen wel denken wie zijn gakpo, madueke, van ginkel en ramalho? Gotze? O ja van dat doelpunt in de finale. Wij denken dan weer, hè die ouwe Belg en nog zo’n ouwe bekende achterin.
Die ouwe Belg heeft weinig problemen met onze ouwe spits.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan