FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prima scheids trouwens
Ik vind juist wat raar fluiten. Wel twee kanten op raar


Yorbe valt weer prima in
Ik moet langzaam mijn ongelijk gaan toegeven over deze jongen. Gaat steeds beter spelen.

PSV was wel iets beter, maar gaf toch wel iets te veel weg. Met wat meer scherpte had die winnende eerder erin gelegen. Goed voor de punten deze overwinning.

Wel bizar. Zat me net te beklagen over de slechte invalbeurt van Bruma, maakt ie de winnende :ROFL:
 
VP: Cody Gakpo - 6: maakte het directe tegenstander Dion Cools lastig, al werkte de Belg zichzelf ook vaak in de nesten. De normaal zo effectieve Gakpo miste twee goede kansen.
 
Ramalho de beste man aan onze kant! Wat een rust, timing en overzicht. Tikkie traag maar ja als hij ook nog heel snel was geweest, dan zat ie nu bij PSG.
Drommel: gewoon goed.
Teze was echt heel slecht. Dat hij zichzelf een back vindt, is echt onvoorstelbaar. Hij heeft echt niets wat een moderne back zou moeten hebben.
Max: Prima, dreigend en steeds aanspeelbaar maar verdedigt echt heel slecht en een echte concurrent heeft hij niet. Dus blijft ie maar staan ondanks alle steekjes die hij laat.
Sangare: heel goed
Zahavi: redelijk
Gakpo: zet de lijn van de afgelopen wedstrijden helaas door…
Götze: klaagde alleen maar omdat ie zelf steeds een stapje te laat was of te slap aan de bal
Madueke: te harde voeten vandaag..
Pröpper: heel slecht
Boscagli: te weinig rust aan de bal en liet zich vooral in de eerste helft een paar verrassen
PSV moet heel snel een rechtsback, het liefst ook een linksback en een aanvaller van niveau halen.
 
VP: Cody Gakpo - 6: maakte het directe tegenstander Dion Cools lastig, al werkte de Belg zichzelf ook vaak in de nesten. De normaal zo effectieve Gakpo miste twee goede kansen.
Heb ik ook wel gezien zo. Cody is nuttig en dienstbaar so far, maar in de afronding heeft ie nog niet de scherpte van vorig jaar.
 
Dat is de 93e minuut. Had ie 14 seconden daarvoor in kunnen vallen. ;)
Hij viel overigens niet verkeerd in.
Ik vond hem echt niks goed doen. Zelfs zijn goal was niet echt een geweldig schot.
VP: Cody Gakpo - 6: maakte het directe tegenstander Dion Cools lastig, al werkte de Belg zichzelf ook vaak in de nesten. De normaal zo effectieve Gakpo miste twee goede kansen.
Klopt wel, toch?
 
Ramalho de beste man aan onze kant! Wat een rust, timing en overzicht. Tikkie traag maar ja als hij ook nog heel snel was geweest, dan zat ie nu bij PSG.
Drommel: gewoon goed.
Teze was echt heel slecht. Dat hij zichzelf een back vindt, is echt onvoorstelbaar. Hij heeft echt niets wat een moderne back zou moeten hebben.
Max: Prima, dreigend en steeds aanspeelbaar maar verdedigt echt heel slecht en een echte concurrent heeft hij niet. Dus blijft ie maar staan ondanks alle steekjes die hij laat.
Sangare: heel goed
Zahavi: redelijk
Gakpo: zet de lijn van de afgelopen wedstrijden helaas door…
Götze: klaagde alleen maar omdat ie zelf steeds een stapje te laat was of te slap aan de bal
Madueke: te harde voeten vandaag..
Pröpper: heel slecht
Boscagli: te weinig rust aan de bal en liet zich vooral in de eerste helft een paar verrassen
PSV moet heel snel een rechtsback, het liefst ook een linksback en een aanvaller van niveau halen.
Eindconclusie eens! Maar ik vond Teze zeker in de tweede helft goed verdedigen.
 
Vanaf het moment dat Ginkel erin kwam, kwam er rust in de ploeg en controleerde PSV. Bruma mocht van mij in minuut 93 invallen, zei ik eerder. Had ie dan net wel of net niet gescoord? ;)
Eens. Was best opvallend. Hopelijk houdt hij het veel wedstrijden vol, en wordt hij gespaard op de momenten waar het kan.
 
Eens. Was best opvallend. Hopelijk houdt hij het veel wedstrijden vol, en wordt hij gesppard op de momenten waar het kan.
Zie ook geen speler die dat zo heeft als hij in deze selectie. Wat dat betreft zou Luuk - ook al was ik eerder geen echte voorstander van zijn komst - toch wellicht geen verkeerde optie zijn. Even wat leiderschap erbij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan