FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Obispo er in laten komen en onze Beckenbauer op de plek van Pröpper zetten. Voorin hebben we echt te weinig opties als Madueke, Gakpo en Götze een keer niet thuis geven.

Het is alleen jammer dat die laatste 3 vandaag allemaal niet echt thuisgeven. Aan de andere kant, als er dan een pot is waarin ze het alledrie kunnen laten afweten is het vandaag.
 
Zo’n wedstrijd moet je gewoon bij rust met 0-1 voorstaan. Mis - hoe fan ik ook ben van Pröpper - leiding op het veld. PSV is duidelijk de betere ploeg. Niet de scherpte van de vorige potten, maar dat is ook wel logisch. Toch vind ik dit ook wel zo’n avond dat je toch onnodig het spannender kunt laten worden dan nodig. Wat mij betreft Vertessen en Ginkel erin.
Eens! Al geven ze net zo goed toch wat kleine mogelijkheden weg. Dat was vorige week niet. Echt een mindere pot, al zien we af en toe ook aardige flitsen.
Gelukkig hebben de heren analytici wel scherp gekeken naar de wedstrijd. Dit klonk een stuk zinniger.
Echt? Ik was ff een e-book op mijn e-reader aan het zetten.
 
Man man man.
Nu probeer ik via paypall, ingelogd inmiddels, jippie, wat uit Engeland te laten komen. Nou stuurt het bedrijf niet naar mijn adres, hoewel het een internationale actie betreft. Besloten ‘m er gewoon doorheen te knallen, want dat zal wel goedkomen.
paypall: we hebben een tijdelijk probleem.
we hebben een tijdelijk probleem
We hebben een tijdelijk probleem.

Ik geef het op.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan