FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach vorig seizoen hadden we iedere wedstrijd wel zo'n helft, soms zelfs in één wedstrijd twee van zulke helften... nu is het de eerste mindere helft van het seizoen
 
Als ze dit expres doen en tijdens het volgende potje om het eggie er weer bovenop knallen, dan zit het echt goed.

Intussen niks gezien van de wedstrijd. Ik probeer nu al 1 helft om mijn telnr te wijzigen bij paypall. Dat kan alleen gewijzigd worden als ik ingelogd en dat moet ik verifieren met mijn oude telnr, wat dus niet meer juist is. Ik zit in een looping, waar ik met geen enkele helpdeskantwoord verder uitkom. Dus maar een nieuw account aangemaakt…
 
Sangare, Max en Ramalho prima 1e helft. Zahavi vind ik ook nog wel aardig spelen en Drommel heeft 2x een redding moeten verrichten. Voor de rest allemaal wat tam, halfslachtig. Saai sfeerloos stadion. Ik vind Boscagli vaak heel goed, maar vandaag erg slordig.
 
Zo’n wedstrijd moet je gewoon bij rust met 0-1 voorstaan. Mis - hoe fan ik ook ben van Pröpper - leiding op het veld. PSV is duidelijk de betere ploeg. Niet de scherpte van de vorige potten, maar dat is ook wel logisch. Toch vind ik dit ook wel zo’n avond dat je toch onnodig het spannender kunt laten worden dan nodig. Wat mij betreft Vertessen en Ginkel erin.
 
Zo’n wedstrijd moet je gewoon bij rust met 0-1 voorstaan. Mis - hoe fan ik ook ben van Pröpper - leiding op het veld. PSV is duidelijk de betere ploeg. Niet de scherpte van de vorige potten, maar dat is ook wel logisch. Toch vind ik dit ook wel zo’n avond dat je toch onnodig het spannender kunt laten worden dan nodig. Wat mij betreft Vertessen en Ginkel erin.
Wat mij betreft Bruma en Vertessen :) Laat van Ginkel maar lekker op de bank blijven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan