Viergever ruilen zou op zich nog geen gek idee vinden. Dan heb je qua salarishuishouding niks te lijden.
Ja hoor na je Mino campagne kan het Sire weer aan de bak: "ik Jinx veilig of ik jinx niet."

Of misschien gaat het "hand in hand" met een finale plek in de KNVB beker... "Geniet, maar Jinx met mate( n)" kameraden in dit geval.
 
Ik vind het best een interessante optie, Haps. Dan moet Max constanter zijn, en kan Haps gewoon strijden voor de eerste plek. Erg duur kan hij niet zijn, zeker niet als je Luckassen / Viergever in de deal kunt betrekken. Bij vlagen deed Haps toch echt mee om de beste linksback vd Eredivisie te zijn, hij raakte alleen te vaak geblesseerd. Maar drive en power heeft hij prima.
 
Wanneer Haps het beste is wat we kunnen verzinnen laat dan Öppergaard het maar proberen. Ken eerlijk gezegd zijn kwaliteiten niet.
Beter kan ook, maar dan weet je zeker dat het einde oefening is voor Max en dan zul je wat dieper in de buidel moeten tasten. Mijn inschatting is dat JDJ dat niet gaat doen aangezien hij het goed naar zijn zin lijkt te hebben in de koopjeshoek. Op zich kan ik er wel mee leven om Oppergard een serieuze kans te geven. Mwene schijnt namelijk ook als linksback uit de voeten te kunnen, dus als Oppergard niet zo opperbest presteert heb je altijd een plan c. Teze als rechtsback word ik echter minder enthousiast van. Wie weet beleeft Sambo wel zijn doorbraak dit seizoen.
 
Beter kan ook, maar dan weet je zeker dat het einde oefening is voor Max en dan zul je wat dieper in de buidel moeten tasten. Mijn inschatting is dat JDJ dat niet gaat doen aangezien hij het goed naar zijn zin lijkt te hebben in de koopjeshoek. Op zich kan ik er wel mee leven om Oppergard een serieuze kans te geven. Mwene schijnt namelijk ook als linksback uit de voeten te kunnen, dus als Oppergard niet zo opperbest presteert heb je altijd een plan c. Teze als rechtsback word ik echter minder enthousiast van. Wie weet beleeft Sambo wel zijn doorbraak dit seizoen.
Max is weer op de goede weg, dan is Oppergard erachter voldoende. In nood kan ook Boscagli daar.
 
Max is weer op de goede weg, dan is Oppergard erachter voldoende. In nood kan ook Boscagli daar.
De weg is nog wel heel lang dit seizoen. Maar ben best wel enthousiast van wat ik heb gezien van die Oppergard, maar dat was ook zo bij Tamata. De tijd zal het leren. Pakt het goed uit dan ben ik blij voor PSV. Pakt het slecht uit, dan kunnen we weer lekker afgeven op JDJ. Het leven is goed als PSV supporter :PSV:
 
Terug
Bovenaan Onderaan