PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Echt een jaar om even 70 miljoen uit de CL te halen dus laten we het nu echt afmaken.
Laten we ook hopen dat Feyenoord en Vitesse de punten gaan pakken en een mooi seizoen ervan maken in Europa. In dat geval mag Ajax zijn 6 poulewedstrijden wel verliezen. 😄
Ik hoop met je mee, maar afgaande op de voorgaande ronde in die Conference League ben ik bang dat we de punten van Ajax hard nodig zullen hebben voor de coefficient ☹.
 
Vorige week ging het over de matige bank van PSV.
Obispo, Viergever, Mvogo en Teze kunnen de basis makkelijk aan tegen bv Vitesse of Feyenoord.
Pröpper zelfs een trap hoger.
Vertessen heb je nog.
Dat zijn 6 reserves die gewoon mee kunnen doen. Dat is voor de eredivisie toch gewoon competitief tegen Ajax? Volgens mij wel.

Nog een spits erbij. Die wel.
Als die Fofana nou gewoon tekent hoeft dat ook niet.
 
Ik hoop met je mee, maar afgaande op de voorgaande ronde in die Conference League ben ik bang dat we de punten van Ajax hard nodig zullen hebben voor de coefficient ☹.
Heel veel flutlandjes gaan punten scoren vanwege die nieuwe competitie. Dat zit er inderdaad dik in.
 
Heerlijk! Vorig seizoen hadden we zo'n klote start met late transfers en veel corona gevallen. Nu is het compleet andersom; top!

Samenspel lijkt ook beter zonder Malen en Ihattaren. Genieten die eerste 3 potjes
 
Hopelijk vinden we dat na de wedstrijd ook. Goed dat hij de kans krijgt!
Nou. Dat vinden we dus. Geconcentreerd, sterk verdedigd. En een heerlijke sliding in de eerste helft.
De bal wil er niet meer in de 2e helft.
Nee, dat was jammer. Een vierde goal was verdiend en nog fijner afreizen naar Denemarken.
Sfeertje hoor!:star:
Man man, genoten met junior. Was top:love:
Wanneer spelen we weer tegen RKC?
Vitesse scoorde hij ook eens tegen.
 
Trouwens, het wordt meestal als problematisch gezien wanneer je als club zo vroeg al aan de bak moet, maar een andere insteek die je daarin kan hebben is dat je team bij aanvang van de competitie al veel beter op elkaar ingespeeld is, wat misschien de eerste 5 wedstrijden nog wel een groot voordeel kan opleveren. En uitputting, tja, ze zeggen dat je van winnen energie krijgt, dus dan moeten ze dat maar blijven doen.
 
Trouwens, het wordt meestal als problematisch gezien wanneer je als club zo vroeg al aan de bak moet, maar een andere insteek die je daarin kan hebben is dat je team bij aanvang van de competitie al veel beter op elkaar ingespeeld is, wat misschien de eerste 5 wedstrijden nog wel een groot voordeel kan opleveren. En uitputting, tja, ze zeggen dat je van winnen energie krijgt, dus dan moeten ze dat maar blijven doen.
En een brede bank is ook een mooie luxe. Even Pröpper inbrengen.
 
Godver wedstrijd maar 2x een kwartier kunnen kijken. Nog geen goal gezien. Gaat echt te veel kostbare tijd in dat werken zitten. 😡😡
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan