PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo, de "Schmidt kiest toch wel voor Viergever en jaagt Obispo naar de uitgang" profeten kunnen weer even hun hok in. Ik hoop echt dat Obispp het laat zien, dit is een enorme kans voor hem.
Ik vond hem die 2e helft tegen PAOK heel sterk spelen, dus het zit er zeker in. Hopelijk komt het er ook uit :)
 
Goedenavond allen. Ik heb er weer behoorlijk veel zin in. Geen idee hoe sterk Midtylland is.. maar heb wel vertrouwen na het duel met Galatasaray. Er missen wat (belangrijke) spelers bij Midtylland, dus meteen van profiteren. In eigen huis, een goed gevuld Philips Stadion. Top dat Obispo de kans krijgt. Laat hem een monsterpot spelen en laat hiermee Aad de Mos eindelijk gelijk krijgen. Let's go!! :PSV:
 
Zo, de "Schmidt kiest toch wel voor Viergever en jaagt Obispo naar de uitgang" profeten kunnen weer even hun hok in. Ik hoop echt dat Obispp het laat zien, dit is een enorme kans voor hem.
Ik ben er zojuist achter gekomen dat je maar 11 spelers mag opstellen tijdens een wedstrijd en dat je geen 15 keer mag wisselen. Ook ben ik er achter gekomen dat Jong PSV niet bijster presteerde vorig jaar, en dan het dan geen geweldig idee is om een groot deel van het elftal op te stellen tijdens een CL-kwalificatie. Ik heb een vermoeden dat Schmidt dit ook weet en daar naar handelt.
 
VP heeft toch teveel stagairs in dienst: "PSV en Midtjylland trappen om 20.00 uur af in het Philips Stadion. Bij de Eindhovenaren is Armando Obispo de enige nieuwe naam: de centrale verdediger vervangt de geschorste Armando Obispo."
 
VP heeft toch teveel stagairs in dienst: "PSV en Midtjylland trappen om 20.00 uur af in het Philips Stadion. Bij de Eindhovenaren is Armando Obispo de enige nieuwe naam: de centrale verdediger vervangt de geschorste Armando Obispo."
Ja las het ook al. Maar niks anders dan ik gewend ben daar ...
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Veel succes guys'n dolls
Ben toch wel verrast dat Obispo speelt ipv de veel mindere Viergever.
Ik zeg 4-1
Come on PSV, druk vamaf de 1e minuut...
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Gatver...Sneijder met een Hitlersnorretje.
ON TOPIC... Ramalho,juist kerel, alles draait om discipline bij Schmidt, en terecht.
Jammer dat Ihattaren die niet heeft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan