PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mwene staat nu op in de basis op zijn lijstje

Rik Elfrink@RikElfrink
Opstelling PSV tegen FC Midtjylland:

Drommel; Mwene, Ramalho, Obispo, Max; Sangaré, Van Ginkel; Madueke, Götze, Gakpo; Zahavi

Bank: Müller, Mvogo, Teze, Pröpper, Viergever, Mauro, Bruma, Sadílek, Fofana, Oppegard, Vertessen
 
image


:PSV:
 
Betere bank dan vorig seizoen denk ik met Teze, Propper en een groeiende Vertessen, maar ik huiver bij de gedachte dat we hiermee tegen Benfica of in de CL poulefase gaan spelen.
 
Mvogo en Teze, definitief hun basisplaats kwijtgeraakt. Heel mooi dat Obispo het mag laten zien. Met die Viergever, ben ik inmiddels wel klaar mee. Kwam tegen Galatasaray als een oudwijf erin.

Verder logische opstelling. Blijf alleen de rechtsbackpositie zwak vinden. Niet echt kapot van van die Mwene.

Hopelijk een strakke 3-0 winst of meer.
 
De selectie mist nog o.a. Guti, Doan, Boscagli, Dumfries, Lucassen, Romero, Thomas en Ledesma

Maakt de bank wel wat sterker
 
Mvogo en Teze, definitief hun basisplaats kwijtgeraakt. Heel mooi dat Obispo het mag laten zien. Met die Viergever, ben ik inmiddels wel klaar mee. Kwam tegen Galatasaray als een oudwijf erin.

Verder logische opstelling. Blijf alleen de rechtsbackpositie zwak vinden. Niet echt kapot van van die Mwene.

Hopelijk een strakke 3-0 winst of meer.
Grotendeels eens maar ik vind dat Mwene nog wel langer de kans mag krijgen. Krijgt niets voor niets de voorkeur boven Teze en bij een nieuwe club speel je meestal niet meteen op je best.
 
Haha, als je precies een jaar geleden deze opstelling had gezien, had het lastig te geloven geweest dat dit de basis van PSV zou zijn. Zelfs Van Ginkel zou een herkenbare naam zijn, maar speelde nog niet bij ons. De enige drie bekende namen die destijds bij ons speelden waren Gakpo, Obispo en Madueke, waarbij de laatste twee nog veredelde jeugdspelers waren.

Bizar hoe snel teams tegenwoordig veranderen.

Niemand had geloofd dat Götze op het formulier geen enorme grap zou zijn.
 
Snap ookwel dat Teze op de bank zit als Obispo speelt. Om 2 plaatsen te wijzigen in een prima verdediging(tegen gala) zou wellicht ook vreemd zijn en slecht kunnen werken. Teze kan zijn kansen nog wel pakken.
 
Obispo. Nice! Moet ie het wel ff laten zien en zorgen dat De Mos toch gelijk had. Hij ziet er topfit en zelfverzekerd uit iig!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan